Sloeber.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb liever het orginele hoesje dan een Players Choice hoesje, ik heb nu twee playerschoice hoesjes![]()
die mening deelde ik met je tijdens de N64 dagen, maar die mario golf en mario tennis zijn op de cube toch echt niet zo goed (als ik hoopte)quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef ethiraseth het volgende:
Ach, de mario-bashers komen weer tevoorschijn. Terwijl die spellen toch betere gameplay bevatten dan 90% van de huidige games.
Rainbowroad ... heb je de hele tijd mirror gespeeld ... speel je even tegen iemand gewoon 100cc ofzo. Eerste bocht linksaf van de baan afquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je veel mirror mode speelt is op een gegeven moment de gewone mode weer lastig
Wie koopt er dan ook een Harry Potter spelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben het zat
Ik ga nu dat kutspel HP3 ruilen![]()
Bij de FRS!
Buh, 200CC? Maak het nog gekker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Mij is het ook gelukt. Dan krijg je nog een 200CC dacht ik. En daarna de Mirror Mode.
Ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een Harry Potter spel
IK! en ik wou hem niet eenschquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een Harry Potter spel
Kreeg je Killer 7 niet van de verkoper? Blijven groeien Rayman. Je komt er heus welquote:
Ik heb toch een ID kaartquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Kreeg je Killer 7 niet van de verkoper? Blijven groeien Rayman. Je komt er heus wel![]()
Later, als je groot bent, komt alles goed. Echt waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb toch een ID kaart
Ik wou HP WK werkbal![]()
Het is verdomme Zwerkbal!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb toch een ID kaart
Ik wou HP WK werkbal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |