Leuk...quote:
Ik vind dat jij een ban moet krijgen om zo tijd vrij te maken voor een spoedcursus Nederlands.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef Koenz0r het volgende:
K vint da deze topic nu egt wel op slot moet gaan, andrs gaa ik andrs effe egt wel een klagt indienen
dat zal ze lerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef Koenz0r het volgende:
K vint da deze topic nu egt wel op slot moet gaan, andrs gaa ik andrs effe egt wel een klagt indienen
Even de vertaling:quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef Koenz0r het volgende:
NOU ZECH, JE MOET ME NEDERLANDS ACEPTTEREN ZOALS HET IS !quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een ban moet krijgen om zo tijd vrij te maken voor een spoedcursus Nederlands.
Dat vind ik.
Als het nou nog grappig was..quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:52 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
NOU ZECH, JE MOET ME NEDERLANDS ACEPTTEREN ZOALS HET IS !
Doe je het expres, of ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:52 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
NOU ZECH, JE MOET ME NEDERLANDS ACEPTTEREN ZOALS HET IS !
Haha, nee ik ben zo dom geborenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doe je het expres, of ben je echt zo dom?
Dit is toch niet meer normaal. Een analfabeet kan het nog beter.
M'n allochtoonse collega's schrijven nog beter Nederlands en die zijn hier nog maar 2 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |