"Wat doen al die cameras hier?"quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:17 schreef SocialDisorder het volgende:
beter nog, in colombia met een witte neus, en een colombiaan in dr reet
Misschien heeft ze wel zelfmoord gepleegd?quote:Zij kent Natalee van het stappen op Aruba, en volgens haar is het een enorm feestbeest, en draait ze regelmatig flink door.
dat zou echt een anti-climax zijn...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel zelfmoord gepleegd?![]()
sja, je bent nergens op de wereld veilig met zo'n moeder, het zou me niks verbazen idd. Het zou ook kunnen dat Joran hier vanaf heeft geweten en mee heeft geholpen met haar 'verdwijning'. Toch vind ik het dan nog wel vreemd dat ze na alle media-aandacht nog niet is opgedoken. (of juist niet ivm de media-aandacht?) Ik acht de kans wel heel waarschijnlijk dat ze dan in verkeerde handen is gevallen. Zou Joran dan in bepaald opzich medeplichtig kunnen worden gehouden voor kidnapping en moord, in het geval dat dat ook zo gebeurt is?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik sprak vanochtend een vriendin van me, en een van haar beste vriendinnen (die op Aruba woont en Arubaanse is) was vorige week hier in Nederland. Zij kent Natalee van het stappen op Aruba, en volgens haar is het een enorm feestbeest, en draait ze regelmatig flink door. Ze is ook al vaker weggelopen, in Jamaica en Costa Rica, en dat schijnt te maken hebben met... jawel, die grafhoer van een moeder die nu zo loopt te schreeuwen. Ik lach me echt een breuk als blijkt dat ze weggelopen is, om die reden. Dan wil ik die Halloway Twitty nog wel een persconferentie zien geven.![]()
Mja, als Joran daarnaa had meegewerkt had hij dat inmiddels al lang toegegeven - het is wel een kneus maar niet zo'n kneus.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef fokje het volgende:
[..]
sja, je bent nergens op de wereld veilig met zo'n moeder, het zou me niks verbazen idd. Het zou ook kunnen dat Joran hier vanaf heeft geweten en mee heeft geholpen met haar 'verdwijning'. Toch vind ik het dan nog wel vreemd dat ze na alle media-aandacht nog niet is opgedoken. (of juist niet ivm de media-aandacht?) Ik acht de kans wel heel waarschijnlijk dat ze dan in verkeerde handen is gevallen. Zou Joran dan in bepaald opzich medeplichtig kunnen worden gehouden voor kidnapping en moord, in het geval dat dat ook zo gebeurt is?
"Dan merk je zelf eens is hoe het is om gevoelloos uitgewoond te worden."quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ik denk toch wel dat ze ligt te zwemmen hoor! Anders laat je toch wel ff wat weten omdat er iemand onschuldig vast zit! (Of hij (Joran) zoog gewoon kont/kon niet neuken dus laat ze hem nu een tijdje in de bak zitten!)
Ten eerste is Natalee nooit weggelopen werd door haar ouders op televisie gezegd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik sprak vanochtend een vriendin van me, en een van haar beste vriendinnen (die op Aruba woont en Arubaanse is) was vorige week hier in Nederland. Zij kent Natalee van het stappen op Aruba, en volgens haar is het een enorm feestbeest, en draait ze regelmatig flink door. Ze is ook al vaker weggelopen, in Jamaica en Costa Rica, en dat schijnt te maken hebben met... jawel, die grafhoer van een moeder die nu zo loopt te schreeuwen. Ik lach me echt een breuk als blijkt dat ze weggelopen is, om die reden. Dan wil ik die Halloway Twitty nog wel een persconferentie zien geven.![]()
Die ouders zeggen zoveel. Als je die moet geloven, was ze überhaupt Carlos & Charlies nooit binnen geweest en zou ze geen druppel alcohol drinken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:14 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ten eerste is Natalee nooit weggelopen werd door haar ouders op televisie gezegd.
Tja, daar kan ik inkomen, maar ik suggereer ook niet dat ze in een chartervliegtuig is gestapt. Het was best wel een rijkeluiskindje, en met flink wat dollars valt overal een mouw aan te passen.quote:Ten tweede haar paspoort zat in de koffer in de hotelkamer, lijkt mij sterk dat ze uit Aruba vertrok vooral omdat veel landen een paspoort eisen. Daarnaast waren de Arubaanse authoriteiten al alert op haar vermissing sinds dag 1.
Tja, het is wel een beetje vreemd, maar het kan ook andere redenen hebben. Misschien wilden ze eerst het verhaal wat netter maken dan het is om zichzelf goed te doen voorkomen, terwijl ze haar eigenlijk vlakbij het hotel de auto uit hebben gezet ondanks dat ze bezopen was. En hebben ze dit later aangepast toen bleek dat het menens was, dat ze verdachte waren en dat alles nagetrokken werd.quote:Ten derde als ze is weggelopen waarom zou Joran en de gebroeders Kaploe hun verhaal veranderen. Als je niks te schuilen hebt en je sterk staat acher je onschuld is er toch geen reden om te liegen?
Die Arubanen moeten niet zeiken. Die politie loopt maar wat te kloten. Zonder Amerikaanse en Nederlandse hulp hadden ze nog niet eens in de gaten dat er iemand is vermist. Verder heeft Aruba best wel een groot probleem als er geen Amerikanen meer op dat eiland komen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Die Arubanen hebben groot gelijk dat ze nou aan het demonstreren zijn. De hele wereld bashed hun Colonie met de Amerikanen voorop. En dat terwijl er een Nederlander vast zit.
Maken we er een Isla Margarita van.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder heeft Aruba best wel een groot probleem als er geen Amerikanen meer op dat eiland komen.
Dan zal het inderdaad die richting op gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maken we er een Isla Margarita van.
Zegt ook wat over Amerikanen hoor, als je om zoiets wegblijft. Is het angst of is hun eer dan gekrenkt ofzo, doordat Aruba niet z'n best doet voor the American People. *kots*quote:Verder heeft Aruba best wel een groot probleem als er geen Amerikanen meer op dat eiland komen.
Er staat 150K "op haar hoofd", dan had iemand wel met een tip gekomen denk ik zo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef heiden6 het volgende:
Haar suf neuken in een Bordeel in Caracas en dan haar ouders de video sturen, om vervolgens de 150K te ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Het zou een killer zijn als ze in Venezuela opduikt.
Dat of ze zit nu ergens in een 'lekkere-wijven-pool' in Cali..quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Haar suf neuken in een Bordeel in Caracas en dan haar ouders de video sturen, om vervolgens de 150K te ontvangen![]()
Wat ik betwijfel, haar paspoort was op de zwarte markt meer waard dan zijzelf in Caliquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat of ze zit nu ergens in een 'lekkere-wijven-pool' in Cali..
Ik ben eruit: die 3 hebben haar verkocht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat ik betwijfel, haar paspoort was op de zwarte markt meer waard dan zijzelf in Cali
Heiden6 weet jij misschien of je op Aruba, op het strand van de hotel-zone met een auto op het strand mag rijden? (het lijkt mij van niet, maar jij weet dit vast wel).quote:
Op het daadwerkelijke strand mag het officieel niet, maar tussen het Holiday Inn en het Marriott is een piertje waar allerlei bootjes liggen, ook die van m'n pa en m'n oom. Daarbij hoort een toko waar de vissers etc. hun spullen opbergen, vanwaar men de bootjes in de gaten houdt en waar je een biertje kunt halen. Daar mag je wel parkeren, en er is ook een parkeergelegenheid daar net naast. Dit is pal tegen het Marriott aan. Twee minuten lopen van die Fisherman's Huts.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:46 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Heiden6 weet jij misschien of je op Aruba, op het strand van de hotel-zone met een auto op het strand mag rijden? (het lijkt mij van niet, maar jij weet dit vast wel).
Dit ivm verklaringen van vissers die zeggen een auto 40 minuten op het Marriot strand hebben zien rijden de nacht van de verdwijing.
bvd.
Rondrijden is een groot woord op die paar vierkante meters, maar in principe mag en kun je daar gewoon over het parkeerterrein rijden. Dat zal niemand echt opvallen, als er al iemand is die het heeft gezien, temeer omdat het gewoon mag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:
OK thanks, je kunt er dus een auto neerzetten (daar waar jij beschrijft) maar daadwerkelijk op het strand rondrijden, zeg zo'n 40 minuten, heb je dan gelijk de security op je nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |