quote:leuk verhaaltje
Op zondag 21 oktober 2001 20:21 schreef Ethel het volgende:[..]
Ik citeer wat jij schreef: "sorry hoor maar mensen die na aanleiding van posts en uitspraken in een kunstmatig tvprogramma, weten hoe iemand in elkaar steekt....... die zijn bekrompen."
Jij kent me niet, je voelt je waarschijnlijk machteloos en diep van binnen weet je dat ik ergens wel gelijk heb, en daarom ga je het dan op de persoon spelen met een zinloze opmerking die uit het niets komt en ook nu weer kant nog wal raakt.
Dus, geef je hiermee nu toe dat je zelf bekrompen bent??
![]()
(en maak er dan verder een leuke zin van)
ps: degene die het op de persoon speelt ben jij....
quote:jij vat het zelf volgens mij wel allemaal een beetje te serieus op. Je reageert alsof je je persoonlijk aangevallen voelt als er een keer wat minder positiefs over Precilla wordt gezegt.
Op zondag 21 oktober 2001 20:20 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik en een roze bril?? sure sure....
dan let je niet echt goed op, dan had ik haar voor jullie allang de hemel in geprezen. Maar nee, ten eerste zou ik dat nooit op internet doen (is prive) en ten tweede kan het mij weinig schelen wat 0,1% van de bevolking van priscella (of mij) vindt.
Weet je waar ik nou aan denk als ik van die reacties lees. Dan heb ik echt zoiets van......jezus......get a life!
Neem het niet zo serieus allemaal. Of je lacht er om of niet! Dat is het ....maar ga er niet van die kort-door-de-bocht-analyses van maken!En als je denkt dat ze ook zo 100% is in het echte leven.....okee so be it......ik wil de laatste zijn die jouw ideaalbeeld verpest!
Toch denk ik dat iemand niet volledig toneel kan spelen in het BB huis, de kern van de persoon komt zeker wel naar voren!!!, dus ook die van Precilla.
Ik ben blij dat jij je nix aantrekt van hetgeen er geschreven wordt over precilla en jou, pfff, mocht dat nou wel zo zijn, dan zal je het wel heel erg moeilijk hebben, gezien alle negatieve reacties
!!!!
en maak je geen zorgen over mij hoor, ik zal er niet wakker van liggen! En naast dit heb ik ook nog een life hoor!
Maar, dank voor je bezorgdheid, dat weet ik erg te waarderen hoor!
Toch nog een vraagje: Zou je het stiekem niet veel leuker hebben gevonden als ze postief overkwam en dat mensen ook een positief beeld van haar hadden??
quote:voor iemand die geen interesse heeft, reageer je toch verdomd snel, veel en uitgebreid!!
Op zondag 21 oktober 2001 20:24 schreef Nyrem het volgende:[..]
leuk verhaaltje
maar ik wil het woordje machteloos graag vervangen voor geen interesse in(en maak er dan verder een leuke zin van)
quote:Helemaal met je eens Sorrow. Ze weet dat je afgemaakt wordt door de buitenwereld als je veel roddelt en gemene dingen zegt over medebewoners en weet dan ook dat je absoluut kan fluiten naar de hoofdprijs (ik denk niet dat dat haar doel was). Ze had zoveel kennis kunnen hebben voor ze naar binnen ging over wat goed en slecht overkomt op tv, maar helaas heeft ze niet zo goed opgelet.
Op zondag 21 oktober 2001 20:24 schreef Sorrow het volgende:
(...)Maar wat me pas echt stoort aan Pris is dat ze in al die jaren FokForum geen donder geleerd blijkt te hebben van hoe zo'n TV-productie als BB in elkaar steekt. Ze zit 6 weken in Spanje te wachten en levert vervolgens binnen 48 uur genoeg materiaal om de komende week afgemaakt te worden.
Ze had moeten weten dat sommige uitspraken enorm uitvergroot kunnen worden zodat Hummie de superbitch van je kan maken die ze voor haar soap nodig heeft.
quote:Je opent je post wel erg cliche vind ik maar goed!
Op zondag 21 oktober 2001 20:27 schreef Ethel het volgende:[..]
jij vat het zelf volgens mij wel allemaal een beetje te serieus op. Je reageert alsof je je persoonlijk aangevallen voelt als er een keer wat minder positiefs over Precilla wordt gezegt.
Toch denk ik dat iemand niet volledig toneel kan spelen in het BB huis, de kern van de persoon komt zeker wel naar voren!!!, dus ook die van Precilla.
Ik ben blij dat jij je nix aantrekt van hetgeen er geschreven wordt over precilla en jou, pfff,
mocht dat nou wel zo zijn, dan zal je het wel heel erg moeilijk hebben, gezien alle negatieve reacties
!!!!
en maak je geen zorgen over mij hoor, ik zal er niet wakker van liggen! En naast dit heb ik ook nog een life hoor!
Maar, dank voor je bezorgdheid, dat weet ik erg te waarderen hoor!![]()
![]()
Toch nog een vraagje: Zou je het stiekem niet veel leuker hebben gevonden als ze postief overkwam en dat mensen ook een positief beeld van haar hadden??
Oo
quote:Tja alleen komt nu weer zo duidelijk naar voren dat sommigen hier met twee maten meten.
Op zondag 21 oktober 2001 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Fokkertjes,Bij enkelen onder u is het gevoel voor realisme een beetje ver te zoeken. Priscella rijp voor een psychiater omdat ze roddelt en gemene opmerkingen plaatst. Oh help wat een afgrijselijk individu! En dat alles ook nog, jawel, achter iedereens rug om.
En ik me maar afvragen wat iedereen al 3 jaar (zielig hoor) op een forumpje op het Internet deed, inclusief Priscella. Oh ja, het lijkt wel een beetje op roddelen, er worden de meest afgrijselijke opmerkingen over mensen gemaakt en dat allemaal achter de rug van die mensen om.
Arcee, lijstje van wie allemaal rijp voor een psychiater zijn misschien?
Omdat het nu een fokker betreft moeten we het ineens allemaal maar voor lief nemen. Er zijn andere bewoners in het huis die het zwaar wordt aangerekend dat hij/zij roddeld. Zou het dan nu niet zo moeten zijn dat we het allemaal van niemand meer erg vinden.
Het feit dat sinds ze binnen is ze eigenlijk nog niet anders gedaan heeft dan roddelen en mensen onderuithalen op manieren die gewoon niet kunnen. Ik wil een roddel of een kut opmerking best respecteren zodra de persoon in kwestie zichzelf ook kwetsbaar op kan stellen. Priscella kan dat niet of wil dat niet maar gebruikt wel de kwetsbaarheid van een ander om die persoon onderuit te halen.
quote:* hint taken *
Op zondag 21 oktober 2001 20:12 schreef Beatrice het volgende:
Kutcookies he
quote:Dat hoopt iedereen mag ik hopen. Ik OORDEEL trouwens niet, ik heb een MENING en die mening is dat het een man is zonder pik, met neptieten (die ik ook bij vrouwen lelijk vind trouwens) en een nepkut.
Op zondag 21 oktober 2001 16:25 schreef ElizabethR het volgende:[..]
De opmerkingen die je maakt over Kelly sterken mij alleen maar in mijn overtuiging dat jij totaal geen inzicht hebt in de menselijke psyche. Je verwaardigt het jezelf niet eens verder te kijken dan je neus lang is en kennis op te doen, maar hebt meteen een oordeel klaar. Ik hoop voor jou dat je kind geen 'afwijkingen' gaat vertonen.
quote:1) Ik ben hier niet om te roddelen maar om een mening te uiten zoals de meesten geloof ik ..
Op zondag 21 oktober 2001 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Fokkertjes,Bij enkelen onder u is het gevoel voor realisme een beetje ver te zoeken. Priscella rijp voor een psychiater omdat ze roddelt en gemene opmerkingen plaatst. Oh help wat een afgrijselijk individu! En dat alles ook nog, jawel, achter iedereens rug om.
En ik me maar afvragen wat iedereen al 3 jaar (zielig hoor) op een forumpje op het Internet deed, inclusief Priscella. Oh ja, het lijkt wel een beetje op roddelen, er worden de meest afgrijselijke opmerkingen over mensen gemaakt en dat allemaal achter de rug van die mensen om.
Arcee, lijstje van wie allemaal rijp voor een psychiater zijn misschien?
Groetjes van Vlindertje
quote:Jazeker! Wel als sommige mensen de illusie hebben dat het 'slechts' allemaal toneel is.... ik kan soms best lachen om posts hier van Priscilla, maar zoals ze zich in het huis profileerd vind ik laag bij de grond. En ik kan me niet voorstellen dat zij zich in het 'normale' leven zich nooit zo gedraagt. Het concept 'real-live soap' laat dat nl ook niet toe, je kan niet 24 uur per dag toneel spelen, tenminste, het script is dan wel door jezelf geschreven en geimproviseerd, dus gewoon onderdeel van je persoonlijkheid, hoe je het ook went of keert. Dit topic gaat toevallig over Priscilla, over Tania kan je hetzelfde zeggen.
Op zondag 21 oktober 2001 17:54 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ouwe moraalridder....
quote:dat snelle komt omdat ik kan lezen a la Lubbers (maar goed deze opmerking zegt je waarschijnlijk niks)
Op zondag 21 oktober 2001 20:29 schreef Ethel het volgende:[..]
voor iemand die geen interesse heeft, reageer je toch verdomd snel, veel en uitgebreid!!
en met geen interesse bedoel ik...geen interesse in jou...
het had net zo goed iemand anders kunnen zijn...
en kom op het is zondag.....gewoon een niets-doen-dag dus zie het wel ff in goede verhoudingen allemaal.
quote:1. Ik ben dol op cliches
Op zondag 21 oktober 2001 20:31 schreef Nyrem het volgende:[..]
Je opent je post wel erg cliche vind ik maar goed!
nee hoor mn reacties vallen nog wel mee...en het is nu zondag en dacht ach ik ga weer eens ff mee bemoeien.
Want je hoeft geen einstein te zijn om te bedenken wat de reacties zijn bv jou.
En ik vind Pris niet anders overkomen dan ik had verwacht.
Mensen in mn omgeving ook niet. Dus tja...nogmaal Jaloezie.
En ja af en toe 'verdedig' ik Pris wel even.
Maar ik ga echt niet op iedere negatieve post reageren.
Af en toe ff rake klappen uitdelen is het leukste!Oo
quote:[BB-bewoners-mode]
Op zondag 21 oktober 2001 20:32 schreef fashionably_late het volgende:
Dus Isabeau denkt dat Pris er niet voor het miljoen in zit???
eeeehh...ik heb misschien wat weinig fantasie...maaar...wat zou een andere reden kunnen zijn????
quote:klopt...alleen moet je wel voorstellen dat je normaal niet in zo'n omgeving zit met vreemde mensen. Dus pas je je gedrag aan. EN Pris wil zeker niet vrienden worden met bewoners, dus daarom zal ze ook niet zichzelf laten doorgronden!
Op zondag 21 oktober 2001 20:34 schreef fokje het volgende:[..]
Jazeker! Wel als sommige mensen de illusie hebben dat het 'slechts' allemaal toneel is.... ik kan soms best lachen om posts hier van Priscilla, maar zoals ze zich in het huis profileerd vind ik laag bij de grond. En ik kan me niet voorstellen dat zij zich in het 'normale' leven zich nooit zo gedraagt. Het concept 'real-live soap' laat dat nl ook niet toe, je kan niet 24 uur per dag toneel spelen, tenminste, het script is dan wel door jezelf geschreven en geimproviseerd, dus gewoon onderdeel van je persoonlijkheid, hoe je het ook went of keert. Dit topic gaat toevallig over Priscilla, over Tania kan je hetzelfde zeggen.
quote:Naja, sorry maar dat kan ik niet met je eens zijn.
Op zondag 21 oktober 2001 20:11 schreef Nyrem het volgende:[..]
JALOEZIE
(reden waarom mensen altijd commentaar hebben op alles en iedereen en dat zijn mensen die zich niet vrij voelen)
Als ik jouw reacties hier lees wil je aangeven dat Priscella op het forum en in het huis enkel en alleen een spelletje speelt; dat dit niet de echte Priscella is.
En DAT kan er bij mij dus niet in; zoiets houdt niemand vol.
Verder: iedereen heeft het recht om zijn/haar mening over de bewoners te geven. En daarop is nooit een uitzondering gemaakt.
Ik zou je eigenlijk willen aanraden om dit topic lekker links te laten liggen; voor je eigen gemoedsrust
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 21-10-2001 20:42]
quote:haphap
Op zondag 21 oktober 2001 20:35 schreef Nyrem het volgende:[..]
dat snelle komt omdat ik kan lezen a la Lubbers (maar goed deze opmerking zegt je waarschijnlijk niks)
en met geen interesse bedoel ik...geen interesse in jou...
het had net zo goed iemand anders kunnen zijn...en kom op het is zondag.....gewoon een niets-doen-dag dus zie het wel ff in goede verhoudingen allemaal.
dat ik op fok zit, betekent niet dat ik niet over een goede algemene ontwikkeling beschik. Je excuus vind ik een beetje zwakjes, maar ach...
Heb je geen interesse in mij????!!! Ohhhh, wat fijn dat je dat nog een keer herhaalt, dacht je dat ik dat niet doorhad???!! Nou, je breekt mijn hart
Je hoeft je niet te excuseren hoor!! Ik weet ook dat zondag is, maar ook hier hap je te veel hoor!!
quote:Erhm... zijn we Koen uit de bus soms vergeten?
Op zondag 21 oktober 2001 20:40 schreef CartWOman het volgende:
Als ik jouw reacties hier lees wil je aangeven dat Priscella op het forum en in het huis enkel en alleen een spelletje speelt; dat dit niet de echte Priscella is.
En DAT kan er bij mij dus niet in; zoiets houdt niemand vol.
Verder: iedereen heeft het recht om zijn/haar mening over de bewoners te geven. En daarin is nooit een uitzondering gemaakt.
Ik zou verder geen flauw idee hebben hoe Priscella in het dagelijks leven is, ik heb 'r nog niet mogen ontmoeten dus daar heb ik verder geen oordeel over, die laat ik liever aan de mensen die 'r wel goed kennen.
quote:Ik kan haar ook sinds week 2 al niet meer horen of zien eigenlijk, maar met deze zin (hierboven) ben ik het niet eens. Jij zegt dat ze een man is zonder een pik, met neptieten en een nepkut..
Op zondag 21 oktober 2001 20:32 schreef Danny het volgende:
Ik OORDEEL trouwens niet, ik heb een MENING en die mening is dat het een man is zonder pik, met neptieten (die ik ook bij vrouwen lelijk vind trouwens) en een nepkut.
quote:Nee, zéker niet!
Op zondag 21 oktober 2001 20:43 schreef Vork het volgende:
Erhm... zijn we Koen uit de bus soms vergeten?
quote:Komt meer omdat ik al snel de FOK-cultuur door had
Op zondag 21 oktober 2001 20:36 schreef Ethel het volgende:[quote]
2. Ben blij voor je dat de negatieve reacties geen schok voor je zijn (omdat je dit verwachtte zegt dat misschien toch wel iets over de combi hoe ze in real life is en hoe ze op tv overkomt)
quote:sorry ik heb al een vriendin!
5. Ben blij dat je het leuk vind om rare klappen uit te delen, maar tot nu toe heb ik daar nog nix van gemerkt, tja...lichte strelingen wellicht, maar da wast dan ook
quote:*LOL*
Op zondag 21 oktober 2001 20:40 schreef CartWOman het volgende:[..]
ALS ik jaloers op iemand zou zijn zou ik willen hebben wat die ander heeft; nou,giechel daar is hier geen sprake van.
Je slaat de spijker op de kop !!
quote:Ja, dat doe ik soms ook wel. (Nu bijvoorbeeld
Op zondag 21 oktober 2001 20:39 schreef Nyrem het volgende:[..]
klopt...alleen moet je wel voorstellen dat je normaal niet in zo'n omgeving zit met vreemde mensen. Dus pas je je gedrag aan. EN Pris wil zeker niet vrienden worden met bewoners, dus daarom zal ze ook niet zichzelf laten doorgronden!
Roddelen is trouwens ook mens eigen. Dus dat doet ook iedereen (in meer of mindere mate).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |