abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2001 @ 20:24:46 #176
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1965836
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:21 schreef Ethel het volgende:

[..]

Ik citeer wat jij schreef: "sorry hoor maar mensen die na aanleiding van posts en uitspraken in een kunstmatig tvprogramma, weten hoe iemand in elkaar steekt....... die zijn bekrompen."

Jij kent me niet, je voelt je waarschijnlijk machteloos en diep van binnen weet je dat ik ergens wel gelijk heb, en daarom ga je het dan op de persoon spelen met een zinloze opmerking die uit het niets komt en ook nu weer kant nog wal raakt.

Dus, geef je hiermee nu toe dat je zelf bekrompen bent??

leuk verhaaltje
maar ik wil het woordje machteloos graag vervangen voor geen interesse in

(en maak er dan verder een leuke zin van)

ps: degene die het op de persoon speelt ben jij....

pi_1965861
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:20 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik en een roze bril?? sure sure....

dan let je niet echt goed op, dan had ik haar voor jullie allang de hemel in geprezen. Maar nee, ten eerste zou ik dat nooit op internet doen (is prive) en ten tweede kan het mij weinig schelen wat 0,1% van de bevolking van priscella (of mij) vindt.

Weet je waar ik nou aan denk als ik van die reacties lees. Dan heb ik echt zoiets van......jezus......get a life!
Neem het niet zo serieus allemaal. Of je lacht er om of niet! Dat is het ....maar ga er niet van die kort-door-de-bocht-analyses van maken!

En als je denkt dat ze ook zo 100% is in het echte leven.....okee so be it......ik wil de laatste zijn die jouw ideaalbeeld verpest!

jij vat het zelf volgens mij wel allemaal een beetje te serieus op. Je reageert alsof je je persoonlijk aangevallen voelt als er een keer wat minder positiefs over Precilla wordt gezegt.

Toch denk ik dat iemand niet volledig toneel kan spelen in het BB huis, de kern van de persoon komt zeker wel naar voren!!!, dus ook die van Precilla.

Ik ben blij dat jij je nix aantrekt van hetgeen er geschreven wordt over precilla en jou, pfff, mocht dat nou wel zo zijn, dan zal je het wel heel erg moeilijk hebben, gezien alle negatieve reacties !!!!

en maak je geen zorgen over mij hoor, ik zal er niet wakker van liggen! En naast dit heb ik ook nog een life hoor!
Maar, dank voor je bezorgdheid, dat weet ik erg te waarderen hoor!

Toch nog een vraagje: Zou je het stiekem niet veel leuker hebben gevonden als ze postief overkwam en dat mensen ook een positief beeld van haar hadden??

pi_1965890
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:24 schreef Nyrem het volgende:

[..]

leuk verhaaltje
maar ik wil het woordje machteloos graag vervangen voor geen interesse in

(en maak er dan verder een leuke zin van)

voor iemand die geen interesse heeft, reageer je toch verdomd snel, veel en uitgebreid!!
pi_1965893
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:24 schreef Sorrow het volgende:
(...)

Maar wat me pas echt stoort aan Pris is dat ze in al die jaren FokForum geen donder geleerd blijkt te hebben van hoe zo'n TV-productie als BB in elkaar steekt. Ze zit 6 weken in Spanje te wachten en levert vervolgens binnen 48 uur genoeg materiaal om de komende week afgemaakt te worden.
Ze had moeten weten dat sommige uitspraken enorm uitvergroot kunnen worden zodat Hummie de superbitch van je kan maken die ze voor haar soap nodig heeft.

Helemaal met je eens Sorrow. Ze weet dat je afgemaakt wordt door de buitenwereld als je veel roddelt en gemene dingen zegt over medebewoners en weet dan ook dat je absoluut kan fluiten naar de hoofdprijs (ik denk niet dat dat haar doel was). Ze had zoveel kennis kunnen hebben voor ze naar binnen ging over wat goed en slecht overkomt op tv, maar helaas heeft ze niet zo goed opgelet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 oktober 2001 @ 20:31:25 #180
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1965910
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:27 schreef Ethel het volgende:

[..]

jij vat het zelf volgens mij wel allemaal een beetje te serieus op. Je reageert alsof je je persoonlijk aangevallen voelt als er een keer wat minder positiefs over Precilla wordt gezegt.

Toch denk ik dat iemand niet volledig toneel kan spelen in het BB huis, de kern van de persoon komt zeker wel naar voren!!!, dus ook die van Precilla.

Ik ben blij dat jij je nix aantrekt van hetgeen er geschreven wordt over precilla en jou, pfff, mocht dat nou wel zo zijn, dan zal je het wel heel erg moeilijk hebben, gezien alle negatieve reacties !!!!

en maak je geen zorgen over mij hoor, ik zal er niet wakker van liggen! En naast dit heb ik ook nog een life hoor!
Maar, dank voor je bezorgdheid, dat weet ik erg te waarderen hoor!

Toch nog een vraagje: Zou je het stiekem niet veel leuker hebben gevonden als ze postief overkwam en dat mensen ook een positief beeld van haar hadden??

Je opent je post wel erg cliche vind ik maar goed!
nee hoor mn reacties vallen nog wel mee...en het is nu zondag en dacht ach ik ga weer eens ff mee bemoeien.
Want je hoeft geen einstein te zijn om te bedenken wat de reacties zijn bv jou.
En ik vind Pris niet anders overkomen dan ik had verwacht.
Mensen in mn omgeving ook niet. Dus tja...nogmaal Jaloezie.
En ja af en toe 'verdedig' ik Pris wel even.
Maar ik ga echt niet op iedere negatieve post reageren.
Af en toe ff rake klappen uitdelen is het leukste!

Oo

zondag 21 oktober 2001 @ 20:32:11 #181
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1965918
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Fokkertjes,

Bij enkelen onder u is het gevoel voor realisme een beetje ver te zoeken. Priscella rijp voor een psychiater omdat ze roddelt en gemene opmerkingen plaatst. Oh help wat een afgrijselijk individu! En dat alles ook nog, jawel, achter iedereens rug om.

En ik me maar afvragen wat iedereen al 3 jaar (zielig hoor) op een forumpje op het Internet deed, inclusief Priscella. Oh ja, het lijkt wel een beetje op roddelen, er worden de meest afgrijselijke opmerkingen over mensen gemaakt en dat allemaal achter de rug van die mensen om.

Arcee, lijstje van wie allemaal rijp voor een psychiater zijn misschien?

Tja alleen komt nu weer zo duidelijk naar voren dat sommigen hier met twee maten meten.

Omdat het nu een fokker betreft moeten we het ineens allemaal maar voor lief nemen. Er zijn andere bewoners in het huis die het zwaar wordt aangerekend dat hij/zij roddeld. Zou het dan nu niet zo moeten zijn dat we het allemaal van niemand meer erg vinden.

Het feit dat sinds ze binnen is ze eigenlijk nog niet anders gedaan heeft dan roddelen en mensen onderuithalen op manieren die gewoon niet kunnen. Ik wil een roddel of een kut opmerking best respecteren zodra de persoon in kwestie zichzelf ook kwetsbaar op kan stellen. Priscella kan dat niet of wil dat niet maar gebruikt wel de kwetsbaarheid van een ander om die persoon onderuit te halen.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2001 @ 20:32:49 #182
862 Arcee
Look closer
pi_1965925
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:12 schreef Beatrice het volgende:
Kutcookies he
* hint taken *
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1965927
Dus Isabeau denkt dat Pris er niet voor het miljoen in zit???
eeeehh...ik heb misschien wat weinig fantasie...maaar...wat zou een andere reden kunnen zijn????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Admin zondag 21 oktober 2001 @ 20:32:57 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1965928
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 16:25 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

De opmerkingen die je maakt over Kelly sterken mij alleen maar in mijn overtuiging dat jij totaal geen inzicht hebt in de menselijke psyche. Je verwaardigt het jezelf niet eens verder te kijken dan je neus lang is en kennis op te doen, maar hebt meteen een oordeel klaar. Ik hoop voor jou dat je kind geen 'afwijkingen' gaat vertonen.

Dat hoopt iedereen mag ik hopen. Ik OORDEEL trouwens niet, ik heb een MENING en die mening is dat het een man is zonder pik, met neptieten (die ik ook bij vrouwen lelijk vind trouwens) en een nepkut.
Ik ben blij dat ze gelukkig is zoals ze nu is, maar voor mij blijft 't een man.
Dat even buiten het feit dat ze zo oneerlijk is als de pest, door pas dagen nadat ze 'm ff z'n pik erin liet steken te melden dat ze geboren is als jongetje.
Daarmee was alle respect die ik in het begin had (het vergt namelijk wel wat lef om op nationale televisie even te melden dat je trans bent) meteen weggevaagd.
Ik irriteer me aan hem/haar, en dat is mijn goed recht, net zoals het ieders goed recht is zich aan mij te irriteren.
Ik kan er gewoon niet bij dat iedereen 't zo'n tof wijf vindt. Irritante grafstem, misselijkmakend overdreven theatraal, misbruik maken van anderen... Tja, dan is Pris natuurlijk ontzettend erg als ze een half foute opmerking maakt. Kelly is omgebouwd en dus zielig en mag dus alles en moet vooral maar met fluwelen handschoentjes aangepakt worden. Sorry, gaat er bij mij niet in. Live with it.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 21 oktober 2001 @ 20:34:21 #185
17424 Nachtvlinder
Vraag het me morgen nog eens !
pi_1965939
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Fokkertjes,

Bij enkelen onder u is het gevoel voor realisme een beetje ver te zoeken. Priscella rijp voor een psychiater omdat ze roddelt en gemene opmerkingen plaatst. Oh help wat een afgrijselijk individu! En dat alles ook nog, jawel, achter iedereens rug om.

En ik me maar afvragen wat iedereen al 3 jaar (zielig hoor) op een forumpje op het Internet deed, inclusief Priscella. Oh ja, het lijkt wel een beetje op roddelen, er worden de meest afgrijselijke opmerkingen over mensen gemaakt en dat allemaal achter de rug van die mensen om.

Arcee, lijstje van wie allemaal rijp voor een psychiater zijn misschien?

1) Ik ben hier niet om te roddelen maar om een mening te uiten zoals de meesten geloof ik ..
2) En weetje wat roddelen inhoud??? als je onwaarheden gaat vertellen over 'n persoon dat is roddelen en VOLGENS MIJ worden hier toch geen onwaarheden gezegt over priscella
3) En ik voel me niet aangesproken ..Maar vond het wel leuk om hierop te reageren ...
4) Dat wat priscella doet is geen roddelen dat is in mijn ogen IK ZEG IN MIJN OGEN kleineren,achterbaks zijn ,jarloers,PUBERRAAL GEDRACH ze zou toch beter moeten weten zou je zeggen;)

Groetjes van Vlindertje

Mensen denken vaak, dat ze denken, maar ook dat denken ze maar
pi_1965945
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 17:54 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ouwe moraalridder....

Jazeker! Wel als sommige mensen de illusie hebben dat het 'slechts' allemaal toneel is.... ik kan soms best lachen om posts hier van Priscilla, maar zoals ze zich in het huis profileerd vind ik laag bij de grond. En ik kan me niet voorstellen dat zij zich in het 'normale' leven zich nooit zo gedraagt. Het concept 'real-live soap' laat dat nl ook niet toe, je kan niet 24 uur per dag toneel spelen, tenminste, het script is dan wel door jezelf geschreven en geimproviseerd, dus gewoon onderdeel van je persoonlijkheid, hoe je het ook went of keert. Dit topic gaat toevallig over Priscilla, over Tania kan je hetzelfde zeggen.
  zondag 21 oktober 2001 @ 20:35:22 #187
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1965951
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:29 schreef Ethel het volgende:

[..]

voor iemand die geen interesse heeft, reageer je toch verdomd snel, veel en uitgebreid!!

dat snelle komt omdat ik kan lezen a la Lubbers (maar goed deze opmerking zegt je waarschijnlijk niks)

en met geen interesse bedoel ik...geen interesse in jou...
het had net zo goed iemand anders kunnen zijn...

en kom op het is zondag.....gewoon een niets-doen-dag dus zie het wel ff in goede verhoudingen allemaal.

pi_1965967
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:31 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Je opent je post wel erg cliche vind ik maar goed!
nee hoor mn reacties vallen nog wel mee...en het is nu zondag en dacht ach ik ga weer eens ff mee bemoeien.
Want je hoeft geen einstein te zijn om te bedenken wat de reacties zijn bv jou.
En ik vind Pris niet anders overkomen dan ik had verwacht.
Mensen in mn omgeving ook niet. Dus tja...nogmaal Jaloezie.
En ja af en toe 'verdedig' ik Pris wel even.
Maar ik ga echt niet op iedere negatieve post reageren.
Af en toe ff rake klappen uitdelen is het leukste!

Oo

1. Ik ben dol op cliches
2. Ben blij voor je dat de negatieve reacties geen schok voor je zijn (omdat je dit verwachtte zegt dat misschien toch wel iets over de combi hoe ze in real life is en hoe ze op tv overkomt )
3. Het is juist leuk dat je haar verdedigt, anders hadden we bv deze discussie ook niet gehad
4. Als je op op iedere negatieve post zou moeten reageren, dan had je een eigen bedrijfje kunnen beginnen, omdat je op teveel dingen moest reageren, en daar zou je in je eentje geen tijd genoeg voor hebben, ook niet als je dat 24 uur per dag elke dag zou doen )
5. Ben blij dat je het leuk vind om rare klappen uit te delen, maar tot nu toe heb ik daar nog nix van gemerkt, tja...lichte strelingen wellicht, maar da wast dan ook
  zondag 21 oktober 2001 @ 20:37:05 #189
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1965973
En maar voorbij blijven gaan dat er meer stemmen voor Priscella zijn dan tegen!!!!!!!!!!!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2001 @ 20:38:08 #190
862 Arcee
Look closer
pi_1965986
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:32 schreef fashionably_late het volgende:
Dus Isabeau denkt dat Pris er niet voor het miljoen in zit???
eeeehh...ik heb misschien wat weinig fantasie...maaar...wat zou een andere reden kunnen zijn????
[BB-bewoners-mode]
Ze wil zichzelf beter leren kennen...
[/BB-bewoners-mode]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1965988
Danny. Vertel toch eens wat je wilt vertellen. Dat je als opper-Fokker een van je pupillen wilt verdedigen siert je. Maar, en die strategie gebruik je vaker, dat doe je vervolgens door iemand anders op een pijnlijk vulgaire manier aan te vallen. Als je Pris wilt verdedigen doe dat dan en wijdt niet 90% van je verhaal aan iemand anders.
  zondag 21 oktober 2001 @ 20:39:35 #192
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1965997
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:34 schreef fokje het volgende:

[..]

Jazeker! Wel als sommige mensen de illusie hebben dat het 'slechts' allemaal toneel is.... ik kan soms best lachen om posts hier van Priscilla, maar zoals ze zich in het huis profileerd vind ik laag bij de grond. En ik kan me niet voorstellen dat zij zich in het 'normale' leven zich nooit zo gedraagt. Het concept 'real-live soap' laat dat nl ook niet toe, je kan niet 24 uur per dag toneel spelen, tenminste, het script is dan wel door jezelf geschreven en geimproviseerd, dus gewoon onderdeel van je persoonlijkheid, hoe je het ook went of keert. Dit topic gaat toevallig over Priscilla, over Tania kan je hetzelfde zeggen.

klopt...alleen moet je wel voorstellen dat je normaal niet in zo'n omgeving zit met vreemde mensen. Dus pas je je gedrag aan. EN Pris wil zeker niet vrienden worden met bewoners, dus daarom zal ze ook niet zichzelf laten doorgronden!
Roddelen is trouwens ook mens eigen. Dus dat doet ook iedereen (in meer of mindere mate).
pi_1966010
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:11 schreef Nyrem het volgende:

[..]

JALOEZIE

(reden waarom mensen altijd commentaar hebben op alles en iedereen en dat zijn mensen die zich niet vrij voelen)

Naja, sorry maar dat kan ik niet met je eens zijn.
ALS ik jaloers op iemand zou zijn zou ik willen hebben wat die ander heeft; nou,giechel daar is hier geen sprake van.

Als ik jouw reacties hier lees wil je aangeven dat Priscella op het forum en in het huis enkel en alleen een spelletje speelt; dat dit niet de echte Priscella is.
En DAT kan er bij mij dus niet in; zoiets houdt niemand vol.
Verder: iedereen heeft het recht om zijn/haar mening over de bewoners te geven. En daarop is nooit een uitzondering gemaakt.
Ik zou je eigenlijk willen aanraden om dit topic lekker links te laten liggen; voor je eigen gemoedsrust

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 21-10-2001 20:42]

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1966033
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:35 schreef Nyrem het volgende:

[..]

dat snelle komt omdat ik kan lezen a la Lubbers (maar goed deze opmerking zegt je waarschijnlijk niks)

en met geen interesse bedoel ik...geen interesse in jou...
het had net zo goed iemand anders kunnen zijn...

en kom op het is zondag.....gewoon een niets-doen-dag dus zie het wel ff in goede verhoudingen allemaal.

haphap

dat ik op fok zit, betekent niet dat ik niet over een goede algemene ontwikkeling beschik. Je excuus vind ik een beetje zwakjes, maar ach...

Heb je geen interesse in mij????!!! Ohhhh, wat fijn dat je dat nog een keer herhaalt, dacht je dat ik dat niet doorhad???!! Nou, je breekt mijn hart

Je hoeft je niet te excuseren hoor!! Ik weet ook dat zondag is, maar ook hier hap je te veel hoor!!

zondag 21 oktober 2001 @ 20:43:53 #195
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1966048
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:40 schreef CartWOman het volgende:
Als ik jouw reacties hier lees wil je aangeven dat Priscella op het forum en in het huis enkel en alleen een spelletje speelt; dat dit niet de echte Priscella is.
En DAT kan er bij mij dus niet in; zoiets houdt niemand vol.
Verder: iedereen heeft het recht om zijn/haar mening over de bewoners te geven. En daarin is nooit een uitzondering gemaakt.
Erhm... zijn we Koen uit de bus soms vergeten?

Ik zou verder geen flauw idee hebben hoe Priscella in het dagelijks leven is, ik heb 'r nog niet mogen ontmoeten dus daar heb ik verder geen oordeel over, die laat ik liever aan de mensen die 'r wel goed kennen.

zondag 21 oktober 2001 @ 20:44:57 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1966061
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:32 schreef Danny het volgende:
Ik OORDEEL trouwens niet, ik heb een MENING en die mening is dat het een man is zonder pik, met neptieten (die ik ook bij vrouwen lelijk vind trouwens) en een nepkut.
Ik kan haar ook sinds week 2 al niet meer horen of zien eigenlijk, maar met deze zin (hierboven) ben ik het niet eens. Jij zegt dat ze een man is zonder een pik, met neptieten en een nepkut..
Ik denk dat ze gewoon geboren is als vrouw, maar door een fout van 'de natuur' de uiterlijke kenmerken van een man heeft gekregen. Ze voelt zich een vrouw (altijd al).... en dat maakt haar een vrouw!
Dat accepteren heeft te maken met het respecteren van mensen. Ik respecteer Kelly wel, maar ik erger me alleen aan bepaalde zaken.... maar dat mag hopelijk. Omdat ze transsexueel is hoef ik haar nog niet leuk te vinden!
Veel mensen vinden haar grappig en lachen om haar... Ik vraag me af of dat wel Kelly's bedoeling was/is!
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2001 @ 20:45:16 #197
862 Arcee
Look closer
pi_1966068
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:43 schreef Vork het volgende:
Erhm... zijn we Koen uit de bus soms vergeten?
Nee, zéker niet!
  zondag 21 oktober 2001 @ 20:46:05 #198
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1966080
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:36 schreef Ethel het volgende:

[quote]
2. Ben blij voor je dat de negatieve reacties geen schok voor je zijn (omdat je dit verwachtte zegt dat misschien toch wel iets over de combi hoe ze in real life is en hoe ze op tv overkomt )

Komt meer omdat ik al snel de FOK-cultuur door had

whatever makes you happy
quote:
5. Ben blij dat je het leuk vind om rare klappen uit te delen, maar tot nu toe heb ik daar nog nix van gemerkt, tja...lichte strelingen wellicht, maar da wast dan ook
sorry ik heb al een vriendin! (dat soort dingen doe ik niet)
pi_1966084
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

ALS ik jaloers op iemand zou zijn zou ik willen hebben wat die ander heeft; nou,giechel daar is hier geen sprake van.

*LOL*

Je slaat de spijker op de kop !!

pi_1966092
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:39 schreef Nyrem het volgende:

[..]

klopt...alleen moet je wel voorstellen dat je normaal niet in zo'n omgeving zit met vreemde mensen. Dus pas je je gedrag aan. EN Pris wil zeker niet vrienden worden met bewoners, dus daarom zal ze ook niet zichzelf laten doorgronden!
Roddelen is trouwens ook mens eigen. Dus dat doet ook iedereen (in meer of mindere mate).

Ja, dat doe ik soms ook wel. (Nu bijvoorbeeld ) En ik geef haar groot gelijk dat ze geen vriendjes daar zoekt. Maar wel lullig dat ze op die manier afstand houdt, zo laat ze een kant van zichzelf zien wat naar mijn idee echt heel erg verwerpelijk is. Op die manier zet ze zichzelf wel in een heel kwaad daglicht. Ben ik toch wel benieuwd naar haar beweegredenen.... om de spanning???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')