quote:Volgens mij schreef Ethel "vrijwel iedereen"
Op zondag 21 oktober 2001 19:56 schreef fokstier het volgende:
Hoezo iedereen haar uitkotst?
quote:iedereen is 4 a 5 mensen op FOK?
Op zondag 21 oktober 2001 19:55 schreef Ethel het volgende:[..]
Die lieve Pris van jou, die hoopt zeker wel dat ze populair is, en denkt zelf ook dat ze grappig is. En alleen die mening van mij, dat zal ze zeker wel naast der kunnen leggen, MAAR.... ik weet zeker dat ze het niet leuk zal vinden dat vrijwel iedereen haar uitkotst
[laten we nou ff eerlijk zijn, dat vind niemand toch leuk??!!]
sorry hoor maar mensen die na aanleiding van posts en uitspraken in een kunstmatig tvprogramma, weten hoe iemand in elkaar steekt....... die zijn bekrompen.
Tuurlijk mag je lekker je vuil spuien....en ieder zn gedrag beoordelen...maar ga niet zo semidiepzinnig interessant doen ...dat iemand zo in real life ook zo is.
het is maar een spelletje allemaal...
okee je moet het leuk vinden of niet...maar ga niet hypocriet lopen doen omdat Pris bv een goeie opmerking maakt (in mijn ogen dan) naar Kelly toe over dr snikkel.
Ga dan niet opeens de moraalridder uithangen.
quote:jij bent waarschijnlijk de uitzondering die de regel bevestigd!
Op zondag 21 oktober 2001 19:56 schreef fokstier het volgende:
Hoezo iedereen haar uitkotst?
Luister naar de streams, lees op de BB-site, en lees alle pagina's die er over precilla zijn geschreven hier op het fok sinds ze in het huis zit!!! ...dan zal ook jij moeten concluderen dat een grote meerderheid haar uitkotst als persoon
quote:Inderdaad! Dank Scanman voor je scherpzinnigheid en realiteitszin!
Op zondag 21 oktober 2001 19:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Volgens mij schreef Ethel "vrijwel iedereen"
quote:je komt in het dagelijks leven veel aandacht tekort?
Op zondag 21 oktober 2001 20:00 schreef Ethel het volgende:[..]
Inderdaad! Dank Scanman voor je scherpzinnigheid en realiteitszin!
quote:LOL.. Hopelijk was dat niet sarcastisch bedoeld.... pffff
Op zondag 21 oktober 2001 20:00 schreef Ethel het volgende:[..]
Inderdaad! Dank Scanman voor je scherpzinnigheid en realiteitszin!
quote:Onzin! De grote meerderheid, hahahahahaha, laat me niet lachen, de dombo-meerderheid, de sukkels die een telefoontje plegen van twee gulden per minuut, om Hummie dr kut te spekken..
Op zondag 21 oktober 2001 19:59 schreef Ethel het volgende:
Luister naar de streams, lees op de BB-site, en lees alle pagina's die er over precilla zijn geschreven hier op het fok sinds ze in het huis zit!!! ...dan zal ook jij moeten concluderen dat een grote meerderheid haar uitkotst als persoon
quote:Haar stukjes lezend hier op fok kan ik haast niet anders als er vanuit gaan dat ze irl ook zo'n irritant persoon is.
Op zondag 21 oktober 2001 19:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
iedereen is 4 a 5 mensen op FOK?
sorry hoor maar mensen die na aanleiding van posts en uitspraken in een kunstmatig tvprogramma, weten hoe iemand in elkaar steekt....... die zijn bekrompen.
Tuurlijk mag je lekker je vuil spuien....en ieder zn gedrag beoordelen...maar ga niet zo semidiepzinnig interessant doen ...dat iemand zo in real life ook zo is.het is maar een spelletje allemaal...
okee je moet het leuk vinden of niet...maar ga niet hypocriet lopen doen omdat Pris bv een goeie opmerking maakt (in mijn ogen dan) naar Kelly toe over dr snikkel.Ga dan niet opeens de moraalridder uithangen.
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 20:03 schreef fokstier het volgende:[..]
Onzin! De grote meerderheid, hahahahahaha, laat me niet lachen, de dombo-meerderheid, de sukkels die een telefoontje plegen van twee gulden per minuut, om Hummie dr kut te spekken..
ach onder de fokkers zitten kennelijk toch ook veel weekend en prive lezers.
Die naief zijn en ook echt geloven dat hun stem ook echt telt!
(ga lekker in amerika wonen, zeg ik dan)
quote:Ja misschien wel he ..
Op zondag 21 oktober 2001 19:49 schreef FuTilE het volgende:[..]
Misschien moeten we net onder het mom van reverse psychology 's iedereen keihard uit z'n waarde trekken...
Groetjes van Nachtvlinder
quote:maar mis je dan niet het belangrijkste voor je feitenkennis?; omgang met haar in real life!
Op zondag 21 oktober 2001 20:04 schreef marky het volgende:[..]
Haar stukjes lezend hier op fok kan ik haast niet anders als er vanuit gaan dat ze irl ook zo'n irritant persoon is.
sorry maar ik hoop niet dat sommige fokkers in real life zo zijn als ze hier posten....
hee en niemand is heilig , toch?!
Als ik BB dit jaar zo bekijk is er bijna niemand in het huis die niet aan het roddelen is.
Vandaag:
Andries over Frank (klootzak toen ie weg liep en daarna tegen Leo en Tania)
Kelly en Sandy over Diane en Pris
Coos, Pascal en Ed over Kelly
Pris en Tania (goed, dat weten we nu wel)
Diane en Daniëlle (over o.a. Kelly, Pris, Tania)
Waarom wordt dan juist Pris er hier zo op aangevallen?
Bij enkelen onder u is het gevoel voor realisme een beetje ver te zoeken. Priscella rijp voor een psychiater omdat ze roddelt en gemene opmerkingen plaatst. Oh help wat een afgrijselijk individu! En dat alles ook nog, jawel, achter iedereens rug om.
En ik me maar afvragen wat iedereen al 3 jaar (zielig hoor) op een forumpje op het Internet deed, inclusief Priscella. Oh ja, het lijkt wel een beetje op roddelen, er worden de meest afgrijselijke opmerkingen over mensen gemaakt en dat allemaal achter de rug van die mensen om.
Arcee, lijstje van wie allemaal rijp voor een psychiater zijn misschien?
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 21-10-2001 20:12]
quote:Ik lul zo over pris, omdat ze gewoon een irritant achterbaks secreet mens is!
Op zondag 21 oktober 2001 20:08 schreef sjak het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die hier negatief over Pris aan het posten aan het zoeken zijn naar dingen die ze zegt zodat ze haar even af kunnen zeiken.Als ik BB dit jaar zo bekijk is er bijna niemand in het huis die niet aan het roddelen is.
Vandaag:
Andries over Frank (klootzak toen ie weg liep en daarna tegen Leo en Tania)
Kelly en Sandy over Diane en Pris
Coos, Pascal en Ed over Kelly
Pris en Tania (goed, dat weten we nu wel)
Diane en Daniëlle (over o.a. Kelly, Pris, Tania)
quote:JALOEZIE
Op zondag 21 oktober 2001 20:08 schreef sjak het volgende:
(reden waarom mensen altijd commentaar hebben op alles en iedereen en dat zijn mensen die zich niet vrij voelen)
quote:Ach nyrem toch, zet je roze bril en je oogkleppen 9-) nou eens af! 4 a 5 mensen, nou, blijf nou wel ff realistisch en met je beide benen op de grond staan, lees alles na, en je zult zien dat er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen negatief over haar zijn. Dat jij dat niet WIL zien, ala....
Op zondag 21 oktober 2001 19:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
iedereen is 4 a 5 mensen op FOK?
Tuurlijk mag je lekker je vuil spuien....en ieder zn gedrag beoordelen...maar ga niet zo semidiepzinnig interessant doen ...dat iemand zo in real life ook zo is.het is maar een spelletje allemaal...
okee je moet het leuk vinden of niet...maar ga niet hypocriet lopen doen omdat Pris bv een goeie opmerking maakt (in mijn ogen dan) naar Kelly toe over dr snikkel.Ga dan niet opeens de moraalridder uithangen.
Ik poog niet om diepzinnig te doen, dat probeer jij juist, jij gaat in op de manier van beoordelen.
Ik beweer ook helemaal niet dat ik weet hoe zij in elkaar zit, dat kan ik niet omdat ik slechts nog enkele beelden van haar heb gezien (en ook niet, omdat zij zo'n verknipte geest heeft, dat dat onbegonnen werk is )
Wat ik wel kan beoordelen, is haar gedrag wat ze tot nu toe heeft vertoont, en dat gedrag van haar, daar heb ik kritiek op (als je goed had gelezen dan had je dat ook geweten, en dan had je niet het bovenstaande commentaar gegeven op mijn reactie, want dat slaat nog kant nog wel, maar ach het zij je vergeven hoor, vandaar dat ik er ook op inga)
Ik hang ook geen moraalridder uit, als dat wel zo was, dan zat ik hier niet zinloos op fok streamverslagen te typen, maar dan was ik nu bezig om de wereld te verbeteren )
En dan wil ik afsluiten met een mooi slot. Want ik ben het wel met je eens dat ze wat leven in de brouwerij brengt, en dat is een positief punt , oefff , wat een foute gedachte van een moraalridder of niet??!!
quote:Nee toch???? Isa
Op zondag 21 oktober 2001 20:12 schreef Beatrice het volgende:[..]
Kutcookies he
quote:Kijk, Arcee, zo bedoel ik dat dus.
Op zondag 21 oktober 2001 20:10 schreef Sabine16 het volgende:[..]
Ik lul zo over pris, omdat ze gewoon een irritant achterbaks secreet mens is!
Bedankt voor het illustreren van wat ik zei, Sabine16
quote:Hey Sjak!
Op zondag 21 oktober 2001 20:14 schreef sjak het volgende:[..]
Nee toch???? Isa
, is het echt?
quote:Beste Ethel,
Op zondag 21 oktober 2001 19:55 schreef Ethel het volgende:[..]
Die lieve Pris van jou, die hoopt zeker wel dat ze populair is, en denkt zelf ook dat ze grappig is. En alleen die mening van mij, dat zal ze zeker wel naast der kunnen leggen, MAAR.... ik weet zeker dat ze het niet leuk zal vinden dat vrijwel iedereen haar uitkotst
[laten we nou ff eerlijk zijn, dat vind niemand toch leuk??!!]
Net even de stemmen geteld van ieder aparte poster.
Voor P 32 stemmen
Tegen P 26 stemmen
valt wel mee toch????
quote:Ik en een roze bril?? sure sure....
Op zondag 21 oktober 2001 20:14 schreef Ethel het volgende:[..]
(heel moralistisch verhaaltje)
dan let je niet echt goed op, dan had ik haar voor jullie allang de hemel in geprezen. Maar nee, ten eerste zou ik dat nooit op internet doen (is prive) en ten tweede kan het mij weinig schelen wat 0,1% van de bevolking van priscella (of mij) vindt.
Weet je waar ik nou aan denk als ik van die reacties lees. Dan heb ik echt zoiets van......jezus......get a life!
Neem het niet zo serieus allemaal. Of je lacht er om of niet! Dat is het ....maar ga er niet van die kort-door-de-bocht-analyses van maken!
En als je denkt dat ze ook zo 100% is in het echte leven.....okee so be it......ik wil de laatste zijn die jouw ideaalbeeld verpest!
quote:Ik citeer wat jij schreef: "sorry hoor maar mensen die na aanleiding van posts en uitspraken in een kunstmatig tvprogramma, weten hoe iemand in elkaar steekt....... die zijn bekrompen."
Op zondag 21 oktober 2001 20:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
je komt in het dagelijks leven veel aandacht tekort?
Jij kent me niet, je voelt je waarschijnlijk machteloos en diep van binnen weet je dat ik ergens wel gelijk heb, en daarom ga je het dan op de persoon spelen met een zinloze opmerking die uit het niets komt en ook nu weer kant nog wal raakt.
Dus, geef je hiermee nu toe dat je zelf bekrompen bent??
Maar wat me pas echt stoort aan Pris is dat ze in al die jaren FokForum geen donder geleerd blijkt te hebben van hoe zo'n TV-productie als BB in elkaar steekt. Ze zit 6 weken in Spanje te wachten en levert vervolgens binnen 48 uur genoeg materiaal om de komende week afgemaakt te worden.
Ze had moeten weten dat sommige uitspraken enorm uitvergroot kunnen worden zodat Hummie de superbitch van je kan maken die ze voor haar soap nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |