quote:Waarom, wat kan jou dat nou schelen?? Dat bedoel ik dus met gefrustreerd overkomen, als je haar niet leuk vind, vindt je haar niet leuk. Prima, maar uit jouw posts spreekt gewoon regelrechte haat, ik ken je verder niet maar ik meld alleen hoe dat op mij overkomt, daar word ik nml. onpasselijk van.
Op zondag 21 oktober 2001 13:15 schreef Sakura het volgende:
Heb ik niet beweerd fifi, anders had ik jouw naam er wel bij gezet, is meer een algemene waarneming. Als ik zie hoe sommige fokkers hier dat mens ophemelen en haar voeten kussen, wordt ik echt ff onpasselijk.
Op je geinige schrijffoutje ga ik maar niet in, Tis een beetje te voor de hand liggend van je.
Veel plezier verder he, ga ff lekker swingen om je frustraties af te reageren ofzo
quote:Lelijk Sociaal Gestoord
Op zondag 21 oktober 2001 13:03 schreef Sakura het volgende:
...of de persoon die gewoon toegeeft dat het een lelijk sociaal gestoord wicht is...........
Haha, en daarom zit jij met je onweerstaanbare uiterlijk anderen al 2 maanden af te kammen over internet?
Mwuhahaha... Zoek de 10 verschillen.
quote:Tis dat je meisje zegt
Op zondag 21 oktober 2001 11:45 schreef marky het volgende:
Wat Priscella niet door heeft is waarschijnlijk dat zij zelf het meest zielige geval is wat in het BB huis rondloopt.Het niet durven tonen van haar eigen gevoelens en haar draaikonten en roddel gedrag over stijgen die van Kelly.
Het gewoon een zeer zielig persoon wat als persoonlijkheid nog helemaal niet volwassen is. Haar geestelijke niveau zit op dat van een puberaal 13 jarig meisje.
quote:Whaaaahahahahhahahqahahahaha. Of stap ik nu in een valstrikje
Op zondag 21 oktober 2001 13:23 schreef Vivi het volgende:[..]
Waarom, wat kan jou dat nou schelen?? Dat bedoel ik dus met gefrustreerd overkomen, als je haar niet leuk vind, vindt je haar niet leuk.
Op je geinige schrijffoutje ga ik maar niet in, Tis een beetje te voor de hand liggend van je.
quote:Mee eens ! EXIT Ze heeft al bonje met iedereen daar vanwege haar uitspraken dus die gaat heel snel EXIT Ik hoop iniedergeval op een hele snelle EXIT voor haar .
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:27 schreef marky het volgende:
Priscella is bezig met een zelfbeschermings aktie die ongeveer gelijk is aan kleuterniveau.Vooral veel lullen over de zwakheden van een ander zodat haar zwakheden en zielepijntjes niet naar voren hoeven te komen. O wat zal dit meisje ooit nog eens hard op haar bek gaan. Ik vraag me af of er dan nog wel iemand is die haar weer op de been wil helpen. Ze is rijp voor een psycholoog. Diane is een rare maar deze is toch echt nog erger.
quote:LOL
Op zondag 21 oktober 2001 14:22 schreef misterDre het volgende:
Het arme kind ziet spoken
Priscella tegen Kelly in de slaapkamer:
"Joh, sorry, maar ik dacht even aan dat mijn opmerking uitgezonden zou kunnen worden.."
Niet gelezen in de streamverslagen, maar wel zelf gehoord..
Priscella:
"Bij motivatie voor BB heb ik helemaal niks ingevuld, ik had geen motivatie.."
quote:YES OOOOOOOOOOOO YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Op zondag 21 oktober 2001 01:56 schreef vinkje het volgende:
Roddelen kan ze goed die Priscella, maar zuipen kan ze nog beter, lijkt wel een alcohollist. De ene fles na de andere. Zit konstant met een groot wijnglas in d'r hand.
Ze mag er van mij donderdag acuut uit, weg met dat kreng.
Snel EXIT graag
Van mij mag ze snel weg!
quote:http://forum.fok.nl/profile.php?id=2680
Op zondag 21 oktober 2001 16:02 schreef Phillie het volgende:
Ik snap niet wat er zo bijzonder aan Priscella is dat er al 3 topics over haar zijn....
quote:Ja, terwijl je verplicht bent om op FOK! te komen natuurlijk.
Op zondag 21 oktober 2001 16:19 schreef starbrotheryvette het volgende:
laat haar daar maar even lekker zitter, hebben wij hier geen last meer van haar ( de tv kun je nog uitzetten, remember).
Vooralsnog vind ik het prima, laat ze maar lekker die opmerkingen plaatsen, maar dan wel het liefst midden in de smoel van degene..
Haar achterafgeklep heb ik wat meer moeite mee..
quote:De opmerkingen die je maakt over Kelly sterken mij alleen maar in mijn overtuiging dat jij totaal geen inzicht hebt in de menselijke psyche. Je verwaardigt het jezelf niet eens verder te kijken dan je neus lang is en kennis op te doen, maar hebt meteen een oordeel klaar. Ik hoop voor jou dat je kind geen 'afwijkingen' gaat vertonen.
Op zondag 21 oktober 2001 09:37 schreef Danny het volgende:
Verkeerde verwachting denk ik. Zodra z'n adamsappel weg is verandert 't misschien. Voor mij is 't een travestiet zonder snikkel. Niets op tegen, maar het is overduidelijk GEEN vrouw. Bovendien irriteert 'ie me.
Verder moet 'ie natuurlijk zelf weten wat 'ie met z'n lichaam laat doen. Zal best rot zijn als je vindt dat je in een verkeerd lichaam zit, en ik ben blij voor 'm dattie zich nu beter voelt, maar 't is imo nog steeds geen vrouw.
quote:Daar zit wat in ja, maar als ik de tv uitzet hoef ik het nooit meer te zien en kan ik gewoon naar iets anders kijken en fok! vind ik te leuk om me er door een paar mensen van te laten weerhouden om hier te komen.....
Op zondag 21 oktober 2001 16:23 schreef Arcee het volgende:[..]
Ja, terwijl je verplicht bent om op FOK! te komen natuurlijk.
Wij van de de Bond voor Ingekaderde MaatschappijCritici (B.I.M.C., ook: 'Het kader') kunnen ons helaas niet vinden in uw huidige verschijningsvorm in het BB-huis. U rookt teveel, u drinkt teveel, u zegt dingen waar wij ons niet mee kunnen identificeren, u heeft een uitgesproken negatieve kijk op het leven, u bent stuurloos en doelloos, u bezigt zwartgallige humor en u brengt de andere bewoners in verwarring -Dit laatste brengt grote risico's met zich mee; de overige bewoners zouden dit kunnen opvatten als een motivatie om zich anders dan normaal te uiten, of zelfs te gaan bewegen. Dit willen wij uiteraard ten alle tijden voorkomen.
Kortom, u wijkt teveel af van de door ons gestelde levensnorm. Het kader heeft besloten u uit het huis te verwijderen, om daarna een gematigd persoon uw plaats toe te wijzen. Hans van Willigenburg is reeds genotificeerd.
M.v.G.,
Het Kader
quote:ha ha ha
Op zondag 21 oktober 2001 16:40 schreef FuTilE het volgende:
-knip-
M.v.G.,Het Kader
Dit slaat natuurlijk nergens op.
quote:Vind je?
Op zondag 21 oktober 2001 16:45 schreef fokje het volgende:[..]
ha ha ha
Dit slaat natuurlijk nergens op.
Kijk eens hoe selectief er omgesprongen wordt met kritiek. Wat de een niet mag, dat mag de ander wel. 'Die is tenminste zichzelf'. (Zo'n briljante opmerking die het levenslicht zag tijdens BB1..)
Ik heb bijv. weinig kritiek gezien op Dordognesnorkel Gert-Jan, toen die zich bij aanvang van BB3 elke minuut van de dag liet vollopen..
[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 21-10-2001 16:51]
FWIW Laat ze lekker wat 'stoken', dan beleef je er nog wat aan ook.
quote:Mee eens! Ik heb sinds de live-uitzending van donderdagavond niks meer gezien, en was blij verrast toen ik hier zojuist alles las wat ze inmiddels allemaal heeft gezegd en gedaan daar
Op zondag 21 oktober 2001 16:51 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur kan er nog steeds om lachen en ziet dat een groot deel van BB3 'gespeeld' is.FWIW Laat ze lekker wat 'stoken', dan beleef je er nog wat aan ook.
Ik snap ook niet dat donderdag iedereen liep te klagen dat ze alleen maar een giecheldoos was en dat ze helemaal nog geen heisa schopte in dat huis....en nou DOET ze het, en nou is het WEER niet goed!
Nou, voor mij is het echt wel goed! Ga vanavond meteen weer kijken!
quote:Als je zielentrapperij een spelletje noemt, oke, wellicht is dat voor Priscilla ook een spelletje. Maar dat is nou net hetgene wat ik stuitend vind. Een groot deel van BB is niet gespeeld, ook al blijft men volhouden dat het een spelletje is. En dan gaat het niet om dingen als je klem zuipen oid.
Op zondag 21 oktober 2001 16:51 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur kan er nog steeds om lachen en ziet dat een groot deel van BB3 'gespeeld' is.FWIW Laat ze lekker wat 'stoken', dan beleef je er nog wat aan ook.
quote:"He wat? Wil je je snikkel terug?"... Vind je dat zielentrapperij?
Op zondag 21 oktober 2001 17:01 schreef fokje het volgende:[..]
Als je zielentrapperij een spelletje noemt, oke, wellicht is dat voor Priscilla ook een spelletje. Maar dat is nou net hetgene wat ik stuitend vind. Een groot deel van BB is niet gespeeld, ook al blijft men volhouden dat het een spelletje is. En dan gaat het niet om dingen als je klem zuipen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |