quote:Dan mag ze jou vriendin zijn.... Have Fun! Lijkt me lekker om zo'n type de hele dag om je heen te hebben.
Op zondag 21 oktober 2001 00:56 schreef Wildanimal het volgende:
Prissie is één brok intelligentie en passie, kortom: een moordswijf!
quote:Niet alleen in de streamverslagen gekeken hoop ik???
Op zondag 21 oktober 2001 01:00 schreef Nyrem het volgende:[..]
lol nee hoor ik volg alles....
kijk alleen geen streams meer...dan irriteer ik met teveel...dus ik vertrouw mede op jullie uitstekende streamverslagen!
quote:was ook sarcastisch bedoeld!
Op zondag 21 oktober 2001 01:00 schreef Wildanimal het volgende:[..]
Laten we nou ff duidelijk zijn: "Kelly" is definitief GEEN vrouw! Kan er nog niet eens bij in de schaduw staan!
Dat ze nep is.... niet alleen lichamelijk ook mentaal.
Uiterlijk vind ik haar niet aantrekkelijk of iets hebben.
Haar stem slaat iets teveel over of door (net hoe je het wil)
Kelly kent ook geen grenzen, maar dit meer doordat ze zo aandacht krijgt (dus is ze bij ieder persoon anders)
Heeft een mannenkont
En als ze iets qua inspanning moet doen dan heeft ze volgens mij last van phantoomPIJN! (verzin zelf maar wat)
quote:Marinier? Mis ik wat? Was Prissie bij de Marine?
Op zondag 21 oktober 2001 00:59 schreef Sakura het volgende:[..]
whahahahahahhahaha, tering man, wil je dat nooit meer doen, ik zeik hier in mijn broek van het lachen. Mijn geestelijk gehandicapte cavia heeft nog meer intelligentie en passie dan die sociaal gestoorde kale marinier
quote:Je doet niet liever als op de persoon spelen,
Op zondag 21 oktober 2001 01:03 schreef Sakura het volgende:
Jomanda gelooft trouwens ook in geesten en spirituele zaken, is ook wel een lekker ding eigenlijk hè
quote:en tv....
Op zondag 21 oktober 2001 01:02 schreef Jappie het volgende:[..]
Niet alleen in de streamverslagen gekeken hoop ik???
maar op streams ....vind ik het niet leuk om haar te zien....om begrijpelijke redenen (lijkt me duidelijk).
quote:Hoe denk je dat we inmiddels zo snel op deel 3 zijn beland?
Op zondag 21 oktober 2001 01:06 schreef Nyrem het volgende:[..]
en tv....
maar op streams ....vind ik het niet leuk om haar te zien....om begrijpelijke redenen (lijkt me duidelijk).
quote:[bb-mode/on]
Op zondag 21 oktober 2001 01:08 schreef Jappie het volgende:[..]
Hoe denk je dat we inmiddels zo snel op deel 3 zijn beland?
Kijk eens op deel 2 vanaf vandaag zo'n beetje 17.00 uur
![]()
![]()
quote:phantoomPIJN"
Op zondag 21 oktober 2001 01:04 schreef Nyrem het volgende:[..]
En als ze iets qua inspanning moet doen dan heeft ze volgens mij last van phantoomPIJN! (verzin zelf maar wat)
Wacht ff, nou snap ik het, die phantoom, die geesten ziet die kale marinier dan natuurlijk weer
quote:Ehhh ik snap 'm niet, leg eens uit?
Op zondag 21 oktober 2001 01:10 schreef Wildanimal het volgende:
Het is me hier wederom duidelijk: ik ben hier weer de enige die verstand van vrouwen heeft!
quote:ik weet niet of Kelly's "SNIKKEL" als geest terugkomt!
Op zondag 21 oktober 2001 01:11 schreef Sakura het volgende:[..]
phantoomPIJN"
Wacht ff, nou snap ik het, die phantoom, die geesten ziet die kale marinier dan natuurlijk weer
maar ze kan er natuurlijk nog wel last van hebben...hem voelen en toch zit hij er niet!
Jeuk op je eikel hebben en niet kunnen krabben....zoiets zeg maar!
Buiten dat en even on-topic:
Ze heeft één min of meer irritant trekje en dat is haar lach. TENENKROMMEND !
Verder best wel zitten genieten tot nog toe, vooral over die opmerking richting Ferry, ermm, sorry, Kelly
Kelly, die misbruik maakt van de vriendelijkheid van Sandy, die overdreven theatraal doet om maar vooral veel aandacht te trekken en die bovendien door BB zelf de hand enorm boven het hoofd wordt gehouden.
HEERLIJK om die eens even lekker diep in de put te zien zitten, en dat allemaal om één simpele opmerking van Pris
GEWELDIG !!
quote:Goh Danny, van jou had ik toch wel iets meer niveau verwacht. Groetjes aan Knorretje.
Op zondag 21 oktober 2001 08:01 schreef Danny het volgende:
...vooral over die opmerking richting Ferry, ermm, sorry, Kelly
quote:Verkeerde verwachting denk ik. Zodra z'n adamsappel weg is verandert 't misschien. Voor mij is 't een travestiet zonder snikkel. Niets op tegen, maar het is overduidelijk GEEN vrouw. Bovendien irriteert 'ie me.
Op zondag 21 oktober 2001 09:17 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Goh Danny, van jou had ik toch wel iets meer niveau verwacht. Groetjes aan Knorretje.
kijk vandaag (zondag) maar naar de televisie .. een goed voorbeeld .. gaat ze eerst met kelly sensueel dansen en gaat ze later waar kelly niet bij is haar helemaal afzeiken op de manier waarop kelly danst!!
en iemand uitlachen omdat hij (=leo) een zalfje nodig heeft vanwege zijn geirriteerde pielemans vind ik al helemaal nergens op slaan
bovendien maakt zij lullige opmerkingen over hoe mensen zijn en niet vanwege hun gedrag
kelly is transexueel "wil je je snikkel terug ofzo"
sandy is lesbisch "zal ik je lekker beffen .. helemaal uitlikken"
quote:whahahahahaha
Op zondag 21 oktober 2001 11:25 schreef schatje het volgende:
Ze moeten haar gewoon als spuugpaal gebruiken in het huis totdat ze op moet rotten.
quote:Getuigt ook wel weer van niveau, alsof een foto op een forumpje als fok pleuren plots zo veel vertrouwen wekt. Get a life.
Op zondag 21 oktober 2001 08:01 schreef Danny het volgende:
Sakura, Sakura, welk een grote mond voor iemand wiens foto we hier nog niet voorbij hebben mogen zien komen. Lekker anoniem zo. Getuigt echt van lef (of is het frustratie ?).
Kelly wordt al veel te veel voorgetrokken in dat huis.
Sowwhat?
Het niet durven tonen van haar eigen gevoelens en haar draaikonten en roddel gedrag over stijgen die van Kelly.
Het gewoon een zeer zielig persoon wat als persoonlijkheid nog helemaal niet volwassen is. Haar geestelijke niveau zit op dat van een puberaal 13 jarig meisje.
quote:Ze doet ongeveer hetzelfde als dat jij nu doet met deze post dus...
Op zondag 21 oktober 2001 11:45 schreef marky het volgende:
Wat Priscella niet door heeft is waarschijnlijk dat zij zelf het meest zielige geval is wat in het BB huis rondloopt.Het niet durven tonen van haar eigen gevoelens en haar draaikonten en roddel gedrag over stijgen die van Kelly.
Het gewoon een zeer zielig persoon wat als persoonlijkheid nog helemaal niet volwassen is. Haar geestelijke niveau zit op dat van een puberaal 13 jarig meisje.
*knikt begrijpend*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |