Tja, Jeff The Man Buckley speelt erop he.. Maar dat het de enige mooie combo zou zijn ben ik niet met je eens. Neem bijvoorbeeld de Tele Lite Ash, met zwarte slagplaatquote:Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef Jorikjet het volgende:
is ook de enige mooie kleuren combo voor een tele. al is zwart met zwarte slagplaat met wit randje ook erg okay
Volgens mij is daar een paar topics geleden een kleine discussie over geweest. Men is er nog niet helemaal uit wat voor gitaar het was. Waarschijnlijk was het een blonde tele uit begin jaren '90. De slagplaat was vervangen door een zwarte en de pickup bij de brug ziet er ook niet stock uit (Seymour Duncan misschien?).quote:Op zondag 10 juli 2005 14:54 schreef Jorikjet het volgende:
ik dacht trouwens dat die van jeff geel kleurig was? wat voor een tele had hij trouwens
Die maakt zeker mooie gitaren. In die prijsklasse zijn ook Ibanez, Fender (niet die van rond de ¤100 - ¤150!!), Yamaha en Dean de moeite van het proberen waard, voor zover ik weet.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef GF het volgende:
Seagull maakt mooie schijnt. Zelf geen ervaring mee
Ja inderdaad. Ik heb ooit op een Fender (western) gespeeld. 150 euro, Fender. Leuk denk je dan. Maar wat een kut ding was datquote:Op zondag 10 juli 2005 20:01 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Die maakt zeker mooie gitaren. In die prijsklasse zijn ook Ibanez, Fender (niet die van rond de ¤100 - ¤150!!), Yamaha en Dean de moeite van het proberen waard, voor zover ik weet.
Ik zou zeggen, probeer er eens een paar in de winkel!
Dank je!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:58 schreef no1uknow het volgende:
Wow Gitarist
Mooie gitaarcollectie
Hoeveel zijn al die gitaren (elek. bas en akoes.) bij elkaar waard?
Vooral die Washburn Rox Axe (zeg ik het zo goed?) is mooi!![]()
Ik heb het boek liggen en heb het al eens geprobeerd (blijkbaar te weinig tijd aan besteed want het lukt me niet). Die gitaarboer (in Aalsmeer) rekent ongeveer E 10 per gitaar per afstelbeurt dus het valt mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dat afstellen kun je zelf ook gewoon doen. Ik heb het laatst zelf gedaan met 'het grote gitaarboek'. Wanneer je geduld hebt en niet te lomp met je eigen spullen omgaat is dit zelf goed te doen.
(hoeveel trekt ie jaarlijks uit je zak al ik vragen mag ?)
Behoorlijk ja.. Vooral om al die effectjes van Johnny zijn solo's na te bootsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga weer verder met Paranoid Android leren. Best lastig nog.
Die gitaren zijn inderdaad echt Fender onwaardig vind ikquote:Op zondag 10 juli 2005 20:07 schreef GF het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb ooit op een Fender (western) gespeeld. 150 euro, Fender. Leuk denk je dan. Maar wat een kut ding was dat
Dat is zo leuk aan gitaristen met een compleet eigen stijl. Het klinkt soms vrij simpel, maar naspelen is een heel ander verhaalquote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.. Vooral om al die effectjes van Johnny zijn solo's na te bootsen.
Hoeveel watt? Ik heb namelijk 100 watt en als ik m op een derde zet, word ik al bijna doof als ik er voor sta.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Fixxxer het volgende:
Nog eentje uit de categorie ouders pesten: 'Wat is het beste moment om te testen hoe hard je versterker kan?'
Ik ben net op met koptelefoon op aan het spelen, volume helemaal open, raak 1 verkeerd knopje aan --> speakers aanik schrok me helemaal dood man!
![]()
150 watt en ruim OVER de 130 dB!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:25 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hoeveel watt? Ik heb namelijk 100 watt en als ik m op een derde zet, word ik al bijna doof als ik er voor sta.
Maar wij hebben een mooie oefenruimte in de garage. Mijn vader heeft een flink deel afgeschermd, geïsoleerd en verwarming aangelegd. We kunnen daar nu lekker herrie maken zonder dat de anderen in huis er veel van zullen horen.
En de buren zullen het ook niet horen, de dichtsbijzijnde wonen hemelsbreed 250m verder op.
Dat probleem ken ik, dan moet je naar de volumeregeling van windows, en dan naar opname. Waarschijnlijk staat dan Stereomix geselecteerd ipv Line-inquote:Op maandag 11 juli 2005 12:00 schreef Svyatagor het volgende:
[...knip...]
Ook ging overdubben niet makkelijk omdat de geluidskaart ook de andere track automatisch meepakte bij de overdub. Maar dat is als het goed is ook opgelost met een betere kaart.
[...knip...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |