Misschien dat ze mensen ervoor willen behoeden om een Gibson te kopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gibson les paul standard aan de muur zien hangen daar hoor. Enkel een verdwaalde SG of Les Paul Studio.
De fenders zijn een ander verhaal maar die zijn toch niet boeiend
Bassisten topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef Agiath het volgende:
Ik zit er over na te denken binnekort eens een goeie versterken voor m'n basgitaar aan te schaffen, buget niet meer dan 300 euro...iemand tips?
Het bassisten topic is aan het einde van de gang rechts. Misschien weten ze daar meer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef Agiath het volgende:
Ik zit er over na te denken binnekort eens een goeie versterken voor m'n basgitaar aan te schaffen, buget niet meer dan 300 euro...iemand tips?
Volgens mij kan het ze gewoon geen ruk schelen als er zo nu en dan een Fendertje schade oplooptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:57 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Misschien dat ze mensen ervoor willen behoeden om een Gibson te kopen?![]()
Er staan genoeg Fenders in dezelfde vitrine. Niet dat ik Fenders zo bijzonder vind. Ze spelen wel lekker, maar de meeste Stratocasters en Telecasters hebben echt een poepuitstraling. Die rondere vormen in PRS en Gibson gitaartjes zijn zo sexy.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:00 schreef Hammet het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ze gewoon geen ruk schelen als er zo nu en dan een Fendertje schade oploopt. Gibsons daarentegen zijn heilig, dus die verdienen een eigen tempel binnen Feedback
.
Die hebben zelfs al butsen en krassen, onder het mom van "relicing"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er staan genoeg Fenders in dezelfde vitrine.
Relicing??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:04 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Die hebben zelfs al butsen en krassen, onder het mom van "relicing"![]()
epiphone les paul kopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er staan genoeg Fenders in dezelfde vitrine. Niet dat ik Fenders zo bijzonder vind. Ze spelen wel lekker, maar de meeste Stratocasters en Telecasters hebben echt een poepuitstraling. Die rondere vormen in PRS en Gibson gitaartjes zijn zo sexy.
Het is inderdaad het werkwoord van "relic". Echt vreemd, mensen geven duizenden euro's uit aan een gitaar die er afgeragd uitziet. Dan denk ik, koop er een van ¤ 1000, soldeer er oude elementen (nocaster enzo) in en rag 'm zelf af!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Hammet het volgende:
[..]
Relicing??
edit:
Ah 'relic-ing' , ik las re-li-cing' . Rielaaising dus.
'm een keer van de trap af smijten doet wonderen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:14 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Het is inderdaad het werkwoord van "relic". Echt vreemd, mensen geven duizenden euro's uit aan een gitaar die er afgeragd uitziet. Dan denk ik, koop er een van ¤ 1000, soldeer er oude elementen (nocaster enzo) in en rag 'm zelf af!![]()
OMGquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Hammet het volgende:
Mwah ik vind het niet zo heel boeiend. Zeker die Gibson Les Paul Classics niet. Die zijn ook kunstmatig verouderd, en ik vind het maar lelijk.
[offtopic]
Ik kon jullie deze niet onthouden, let vooral op de gitaarsolo
http://www.skollersta.nu/(...)p%20sunshine%201.wmv
[/offtopic]
Jah, of in de fik stekenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
'm een keer van de trap af smijten doet wonderen!
Misschien is het meer het feit dat de zanger dan even z'n mond houdt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind die solo nog meevallen eerlijk gezegd. Het is niet echt uberslecht.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind die solo nog meevallen eerlijk gezegd. Het is niet echt uberslecht.
Dat was best wel even een opluchting ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:26 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Misschien is het meer het feit dat de zanger dan even z'n mond houdt.
Ik kan 'm niet openen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Hammet het volgende:
Mwah ik vind het niet zo heel boeiend. Zeker die Gibson Les Paul Classics niet. Die zijn ook kunstmatig verouderd, en ik vind het maar lelijk.
[offtopic]
[/offtopic]
Heb je je WMP ook al van de trap gesmeten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet openen!(mijn WMP is naar de klote) Wat nu?
Openen met winamp ofzo? ik zou het anders ook niet weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet openen!(mijn WMP is naar de klote) Wat nu?
Je middelvinger en ringvinger bij elkaar tapen zodat je die niet kan gebruiken. Je dwingt jezelf dan om je pink te bruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iemand nog goeie oefeningen voor de pink? Kwil hem net zo goed hebben als de 3 anderen![]()
Leer je het dan niet verkeerd aan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Hammet het volgende:
[..]
Je middelvinger en ringvinger bij elkaar tapen zodat je die niet kan gebruiken. Je dwingt jezelf dan om je pink te bruiken.
Je bedoelt om het te tapen tijdens tablatuur spelen? Dan moet je toch de juiste vinger voor de juiste bar gebruiken, en niet opeens je pink op plekken waar je ringvinger hoort.quote:
zulke dingen moet je kijken voordat je zelf op moet treden, dan denk je bij je zelf dat het echt niet slechter kanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Hammet het volgende:
[offtopic]
[/offtopic]
Ik snap niet echt wat je bedoelt, waarom zou het anders zijn als je iets van tablatuur speelt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bedoelt om het te tapen tijdens tablatuur spelen? Dan moet je toch de juiste vinger voor de juiste bar gebruiken, en niet opeens je pink op plekken waar je ringvinger hoort.
Vermeldt mijn naam er even bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Leuk voor op het weblog trouwens, thanks!
Gooi de url maar in de submit. Dan krijg ik automatisch een mooie bedankregel als ik hem post.quote:
haha! Vet. Straks effe uitproberenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Hammet het volgende:Je middelvinger en ringvinger bij elkaar tapen zodat je die niet kan gebruiken. Je dwingt jezelf dan om je pink te bruiken.
Ik speel de barre-akkoorden altijd met mijn ringvinger, dan houd ik mn pink nog vrij voor bijv het sus4 akkoord.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:46 schreef Jorikjet het volgende:
gweoon voor dingetjes door de (barre)akkoorden heen doen met je pink, wordtie vanzelf sterker
Gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gooi de url maar in de submit. Dan krijg ik automatisch een mooie bedankregel als ik hem post.
Echt alleen de drummer is re-de-lijk.. de rest is echt drie keer niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Hammet het volgende:
[offtopic]
[/offtopic]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:26 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Misschien is het meer het feit dat de zanger dan even z'n mond houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |