tsja. "t is een mesa dual rectifier module, die zal niet als een 6100 klinkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef daisy_ducky het volgende:
Ik weet niet of zo'n Randall RM100 wat voor me is![]()
Ik speel zelf al bijna 10 jaar over Marshall 6100 +1961A kast![]()
Wat vind je mooi?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef Setambre het volgende:
Trouwens ik zoek een beginners akoestische gitaar
Heb budget tot ~400. Iemand een idee.
Ik had mijn oog op de Dean - Sweetwood DM, is een massief houten gitaar...
Ze hebben er maar 911quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:18 schreef -Dries- het volgende:
Em wat is er dan mis met 911tabs?
Dan zal ie in mijn oortjes dan wel veel te lief klinken hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:07 schreef NRK het volgende:
[..]
tsja. "t is een mesa dual rectifier module, die zal niet als een 6100 klinken
Ik vind m iig heel goed.
Ik woon zelf in Vinkeveen (afstand naar MP van ongeveer 200km) en ik vond het zéker de moeite! Zoetermeer is denk ik een kilometer of 30 verder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef no1uknow het volgende:
Is het echt de moeite waard om van Zoetermeer (Den Haag etc.) naar die zaak te gaan?
We bedoelen een zaak in Duitslandquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:00 schreef -Dries- het volgende:
Welke zaak in Zoetermeer bedoelen jullie? Ik woon in leidschendam dus ik zit er vlakbij.
Deze zaakquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Gitarist het volgende:
Zoals ik eerder al postte, ben ik gisteren bij Musik-Produktiv geweest. Wat een zaak zeg! 'k Heb nog nooit zó veel verschillende soorten muziekinstrumenten bij elkaar gezien.
Ze zijn lekker ruim gesorteerd, al valt het assortiment Fenders mij t.o.v. de Gibsons en Epiphones een beetje tegen. Er hangt in de winkel veel minder als dat ze op de site verkopen.
Anyway, uiteindelijk heb ik wat klein goed gekocht:
- setje Elixir snaren voor m'n western gitaar
- Snarengeleiders voor m'n Squier Tele
- Setje nieuwe stemmechanieken voor m'n klassieke gitaar
-----
Ik heb m'n westerngitaar en m'n 12string bij m'n vaste gitaarboer aangeboden voor een afstelbeurt. Hij vertelde me dat dit vaker moet gebeuren (bijvoorbeeld jaarlijks of twee-jaarlijks). Ik was niet op de hoogte van het feit dat halzen ook terug kunnen lopen... Is dit waar of probeert hij me op deze manier jaarlijks geld uit m'n zak te toveren...
Btwquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:00 schreef -Dries- het volgende:
Welke zaak in Zoetermeer bedoelen jullie? Ik woon in leidschendam dus ik zit er vlakbij.
Ik mis eigenlijk Music Man bij de gitaarmerkenlinks...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef Hammet het volgende:
jullie zouden kunnen reageren op de dingen in de OP
Ik volg je niet?...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:12 schreef no1uknow het volgende:
Houd alsjeblieft je flauwe grappen even voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |