En is er een beetje mogelijkheid tot uitproberen van instrumenten, of is het daar te massaal voor?quote:
Nee, helemaal niet. Er is heel veel ruime, je kan alle gitaren en versterkers proberen. Voordat het daar echt té druk is moeten er ook nogal wat mensen binnen zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:14 schreef Gitarist het volgende:
[..]
En is er een beetje mogelijkheid tot uitproberen van instrumenten, of is het daar te massaal voor?
Mooi zo, dan weet ik ten minste bij voorbaat dat m'n dag geslaagd zal zijn. ;-)quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Er is heel veel ruime, je kan alle gitaren en versterkers proberen. Voordat het daar echt té druk is moeten er ook nogal wat mensen binnen zijn!
Netjes! Al had ik persoonlijk toch liever het oude plaatje...quote:
Zie de OP (OpeningsPost).quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:35 schreef Parvus het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. Vroeger (vroeger voor mij is 2 jaar geleden) heb ik een gitaar gekocht en wat ermee gekloot. Meestal via tabs, want ik kan geen noot lezen
. Mijn gitaar heeft een jaar stof staan happen en is sinds 2 dagen weer vrij. (Kreeg weer zin door een vriendin van me te zien spelen). Echter moet ik het dus wel leren via tabs, iemand goeie sites?
verrek, dat was wel heel dom van mequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Zie de OP (OpeningsPost).
Daar staan een aantal goeie sites.
eey vet man klinkt wel cool, die delay is wel goed gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:33 schreef Cynic het volgende:
Okay, dit heb ik vanmiddag opgenomen, idee bestaat uit cleane stukjes, er komt steeds een partij bij. Op het laatst heb ik wat zitten klooien met mijn talkbox om te kijken of ik er wel mee kan opnemen, want live is het ding absoluut onbruikbaar (nooit een free speech van Danelectro kopen!). Dat laatste stuk ga ik denk ik niet voor een nummer gebruiken, het begin wel.
http://onlinerock.com/musicians/cynic//gitaar.mp3
Wit op zwart vind ik er altijd wel gaaf uit zien! (zwart op wit trouwens ook en zwart op sunburst al helemaal!!)quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef cappp het volgende:
Hello all.
In het vorige deel heb ik gevraagd welk soort electrische gitaar ik zou nemen.
Nu is mijn blik gevallen op een fender stratocaster(namaak dat wel). Het is al bijna zeker dat dat hem gaat worden. Maar nu zit ik te twijfelen over de kleurZwart met een witte slagplaat of sunburst met een witte slagplaat. Ik hoorde zeggen dat sunburst er snel goedkoop uit gaat zien. Is dit zo? iig ik ga woensdag een kijkje nemen en evt ook kopen. Wou ff jullie mening weten
![]()
Ik heb niet zo'n ervaring met Crafter, maar ze schijnen wel goed te zijn. Probeer in die prijsklasse ook Ibanez akoestische gitaren. Ik heb er zelf één en ben er echt meer dan tevreden mee (was 600 euro ongeveer geloof ik). Ook hier: probeer er zoveel mogelijk uit en zoek de gitaar die bij je past!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef Carnaval het volgende:
hallo
ik wil misschien de crafter GAE8/BK gaan kopen
[afbeelding]
prijs: 425 euro
is dit een goede gitaar? heeft iemand ervaring met deze gitaar?
ik speel 1,5 jaar gitaar...
dank u
Nog nooooit van gehoord. Misschien dat bij hele goedkope gitaren slechte lak wordt gebruikt, maar normaal gesproken gaat sunburst er niet "goedkoop" uit zien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef cappp het volgende:
Ik hoorde zeggen dat sunburst er snel goedkoop uit gaat zien. Is dit zo?
achja vaders zijn ook niet zo'n betrouwbare bronquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:16 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Nog nooooit van gehoord. Misschien dat bij hele goedkope gitaren slechte lak wordt gebruikt, maar normaal gesproken gaat sunburst er niet "goedkoop" uit zien.
Maar dan moet je er natuurlijk wel voorzichtig mee omgaan he:
[afbeelding]
![]()
jij speelt net drie dagen gitaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef -Dries- het volgende:
Kom kom zeg.. iedereen weet dat http://www.911tabs.com/ de beste tabs site is.
911tabs is net zoiets als www.911cheats.com, BAGGERquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef -Dries- het volgende:
Kom kom zeg.. iedereen weet dat http://www.911tabs.com/ de beste tabs site is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |