Je middelvinger en ringvinger bij elkaar tapen zodat je die niet kan gebruiken. Je dwingt jezelf dan om je pink te bruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iemand nog goeie oefeningen voor de pink? Kwil hem net zo goed hebben als de 3 anderen![]()
Leer je het dan niet verkeerd aan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Hammet het volgende:
[..]
Je middelvinger en ringvinger bij elkaar tapen zodat je die niet kan gebruiken. Je dwingt jezelf dan om je pink te bruiken.
Je bedoelt om het te tapen tijdens tablatuur spelen? Dan moet je toch de juiste vinger voor de juiste bar gebruiken, en niet opeens je pink op plekken waar je ringvinger hoort.quote:
zulke dingen moet je kijken voordat je zelf op moet treden, dan denk je bij je zelf dat het echt niet slechter kanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Hammet het volgende:
Mwah ik vind het niet zo heel boeiend. Zeker die Gibson Les Paul Classics niet. Die zijn ook kunstmatig verouderd, en ik vind het maar lelijk.
[offtopic]
Ik kon jullie deze niet onthouden, let vooral op de gitaarsolo
http://www.skollersta.nu/(...)p%20sunshine%201.wmv
[/offtopic]
Ik snap niet echt wat je bedoelt, waarom zou het anders zijn als je iets van tablatuur speelt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bedoelt om het te tapen tijdens tablatuur spelen? Dan moet je toch de juiste vinger voor de juiste bar gebruiken, en niet opeens je pink op plekken waar je ringvinger hoort.
Vermeldt mijn naam er even bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Leuk voor op het weblog trouwens, thanks!
Gooi de url maar in de submit. Dan krijg ik automatisch een mooie bedankregel als ik hem post.quote:
haha! Vet. Straks effe uitproberenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Hammet het volgende:Je middelvinger en ringvinger bij elkaar tapen zodat je die niet kan gebruiken. Je dwingt jezelf dan om je pink te bruiken.
Ik speel de barre-akkoorden altijd met mijn ringvinger, dan houd ik mn pink nog vrij voor bijv het sus4 akkoord.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:46 schreef Jorikjet het volgende:
gweoon voor dingetjes door de (barre)akkoorden heen doen met je pink, wordtie vanzelf sterker
Gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gooi de url maar in de submit. Dan krijg ik automatisch een mooie bedankregel als ik hem post.
Echt alleen de drummer is re-de-lijk.. de rest is echt drie keer niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Hammet het volgende:
Mwah ik vind het niet zo heel boeiend. Zeker die Gibson Les Paul Classics niet. Die zijn ook kunstmatig verouderd, en ik vind het maar lelijk.
[offtopic]
Ik kon jullie deze niet onthouden, let vooral op de gitaarsolo
http://www.skollersta.nu/(...)p%20sunshine%201.wmv
[/offtopic]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:26 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Misschien is het meer het feit dat de zanger dan even z'n mond houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |