Uit het streamverslag van Ethel:
Kelly staakt nu even haar make-up sessie om een sigaret te roken....
quote:Da's nou typisch Kelly....
Op donderdag 22 november 2001 16:47 schreef sacha het volgende:
"Ik ben gestopt met roken Leo", zegt ze. "Sinds vandaag" (ze is net 2 minuten wakker).
"Waarom?", vraagt Leo.
"Omdat ik die vieze troep niet meer in m'n longen wil zien", is het antwoord.Uit het streamverslag van Ethel:
Kelly staakt nu even haar make-up sessie om een sigaret te roken....
Kelly tegen Danielle: als je in arm met nat haar onder de douche vandaan komt en naar buiten loopt....kun je daar hersenvliesontsteking van krijgen????
Mijn God wat is dit mens dom...
quote:
Op donderdag 22 november 2001 18:06 schreef cos-micV het volgende:
Uit de streamverslagen:Kelly tegen Danielle: als je in arm met nat haar onder de douche vandaan komt en naar buiten loopt....kun je daar hersenvliesontsteking van krijgen????
quote:Kan er ook een smiley komen waar bij her poppetje lachend over de vloer rolt?
Op donderdag 22 november 2001 18:06 schreef cos-micV het volgende:
Uit de streamverslagen:Kelly tegen Danielle: als je in arm met nat haar onder de douche vandaan komt en naar buiten loopt....kun je daar hersenvliesontsteking van krijgen????
quote:Die was wel nodig ja... Ik kon ook haast niet meer toen ik de zin aan het typen was vanmiddag!
Op donderdag 22 november 2001 21:30 schreef itsme het volgende:
Kan er ook een smiley komen waar bij her poppetje lachend over de vloer rolt?
(hoe bedoel je verwend
)
zoiets ongeveer ?
quote:
Dan komt het team van Leo ook naar buiten. Er wordt namelijk flink geschreeuwd door een handjevol fans. Gert-Jan toppertje klinkt het van achter het hek. Ik ben blij dat ik jou niet heb genomineerd, zegt Leo. Maar Gert-Jan is het daar niet mee eens. Voor dit stelletje imbecielen dat op donderdagavond in de kou staat te blèren. Wat belangrijker is dat ik de oplossing van het raadsel weet. En hij legt zijn theorie uit aan het Rijke team.Toch, als Gert-Jan nog eens goed gaat luisteren, hoort hij zijn broer. Tenminste dat denkt hij. Dan komt Pascal naar buiten. Dit zijn zeker mensen voor jou en niet die vriendinnen van Kel, grapt hij. Gert-Jan grinnikt. De twee moeten namelijk altijd hartelijk lachen om Kelly. Elke keer als er geschreeuwd wordt aan het hek, denkt Kelly dat het voor haar is, maar meestal wordt een ander toegejuicht.
Bron:BB
Lof joe Kelly!!
krantenartikel over Kelly die in de playboy gaat....
p.s. het gaat nog waarschijnlijk door ook... ![]()
Kelly in de PB, heb je toch steeds het idee dat je met je broek op je knieen naar een omgebouwde man zit te kijken
quote:Iedereen heeft haar toch al meerdere keren naakt kunnen zien? (zelfs veel vaker dan de meesten zullen willen) Dus lijkt het me sterk dat Kelly in Playboy een goede zet is van het mannenblad. Niemand is meer nieuwsgierig hoe een transsexueel bloot eruit ziet (als ze dat al ooit waren) omdat dat dus al ruimschoots in beeld is gebracht. Komt nog bij dat het allemaal nep is natuurlijk
Op vrijdag 23 november 2001 17:26 schreef Supergroover het volgende:
krantenartikel over Kelly die in de playboy gaat....
p.s. het gaat nog waarschijnlijk door ook...
13.45
... Kelly zegt dat het haar voor het eerst gelukt is een shaggie te draaien.
Woehaaaaaaaaaa, bel de kranten, schakel het journaal in, Miss Kelly kan iets leren!
Nu ja, das weer een pluspuntje voor Kel, dat ze nog iets buiten haarzelf kan...
(het lijkt er zolangzamerhand op dat ik in dit topic een obsessie heb voor Miss Kelly en roken...mmmmwah, misschien mijzelf even onder de loep nemen, kan ik er ook nog wat van leren, alhoewel, ik ben ook blond
)
quote:Met belichting kan men zoveel doen!!
Op zaterdag 24 november 2001 15:48 schreef marky het volgende:
Ik zag net weer een plaatje van haar in de streamverslagen. Moet er toch niet aan denken dat die in de PB komt. Tis qua model toch echt allemaal nog heel erg mannelijk.Kelly in de PB, heb je toch steeds het idee dat je met je broek op je knieen naar een omgebouwde man zit te kijken
quote:Fijn dat je dit even meldt hier op Fok!!
Op zaterdag 24 november 2001 17:59 schreef Royal het volgende:
Kan ik begrijpen.....zit net de stream verslagen te lezen van vandaag zie ik INEENS KELLY D'R BLOTE REET nou je kan me nu weggooien, want daaraan kan je toch echt zien dat het een vent is geweest......sorry hoor ik ga even bijkomen met een pilsje, ben me rot geschokken!!!!! Yessssssssssssss ik vraag me af waar ze al die kerels vandaan hebt gehaald die ze gehad hebt. Als het al waar is! Al krijg ik geld toe moet ik haar nog niet!
quote:Ik ook niet nee.. maar dat heeft niet eens zozeer met haar figuur te maken.... meer met dat psychotische, infantiele, onstabiele, gestoorde, paranoide, en labiele gedrag van haar. (
Al krijg ik geld toe moet ik haar nog niet!
quote:Één pilsje? Een kratje zal je net van je ergste schrik doen bekomen!
Kan ik begrijpen.....zit net de stream verslagen te lezen van vandaag zie ik INEENS KELLY D'R BLOTE REET nou je kan me nu weggooien, want daaraan kan je toch echt zien dat het een vent is geweest......sorry hoor ik ga even bijkomen met een pilsje, ben me rot geschokken!!!!! Yessssssssssssss ik vraag me af waar ze al die kerels vandaan hebt gehaald die ze gehad hebt. Als het al waar is! Al krijg ik geld toe moet ik haar nog niet!
Wisten jullie dat Kelly mee heeft gedaan aan "Kinderen voor Kinderen"? Ze zingt op deel 14 (toen nog als Ferry)het nummer; "Zwarte schaap en zondebok"
leuk liedje trouwens.....
songtekst op verzoek
quote:Het tweede!
Op zondag 25 november 2001 00:16 schreef fanmale het volgende:
Misschein een nieuwtje, misschien al erg oud nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |