abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2001 @ 02:20:22 #176
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2256694
quote:
Op donderdag 22 november 2001 02:15 schreef Ethel het volgende:
Is Kelly nu weer helemaal over de zeik om nix???!!! Tjee zeg, ik wordt er niet goed van...
Het is inderdaad ongelooflijk. Kelly draait weer helemaal door omdat Gert haar straatmadeliefje heeft genoemd en valt hem weer verschrikkelijk aan. Mensen noemen Diane gestoord, maar dat staat nog in geen verhouding tot die waanzinnige uitspattingen van Miss Kelly. Die is echt nog gekker dan een deur.
Ze zei vanmiddag nog dat ze na Big Brother een psycholoog gaat opzoeken. Nou, als iemand dat nodig heeft is zij dat inderdaad wel.
En zij maar roepen "Een man zegt zoiets niet tegen een vrouw" ... .... Onvoorstelbaar. Er zijn hier een paar mensen die graag het woord 'labiel' gebruiken... nou dat is dan nu helemaal van toepassing op Kelly... pfffff
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2256700
Scanman, ben het helemaal met je eens!

Ik heb respect voor je dat je dit kunt horen, zien en verslaan. Tjee zeg, ik zat al helemaal tenenkrommend achter mijn bureau toen ik dit las.

donderdag 22 november 2001 @ 09:17:07 #178
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2257020

[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 22-11-2001 10:00]

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 22 november 2001 @ 10:52:08 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2257515
quote:
Op donderdag 22 november 2001 02:22 schreef Ethel het volgende:
Scanman, ben het helemaal met je eens!

Ik heb respect voor je dat je dit kunt horen, zien en verslaan. Tjee zeg, ik zat al helemaal tenenkrommend achter mijn bureau toen ik dit las.

Ik heb m'n best gedaan. Het was inderdaad afschrikwekkend hoe ze vannacht weer liep te tieren tegen Gert Jan. Dat ze over de rooie ging tegen hem omdat hij haar straatmadeliefje had genoemd, is nog wel het meest veelzeggend! En maar roepen 'zoiets hoort een man niet tegen een vrouw te zeggen' .... pffff .... Psychisch is er iets heel erg mis bij haar.
  donderdag 22 november 2001 @ 10:53:16 #180
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2257530
Word je nou niet moe van jezelf scanman?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 22 november 2001 @ 10:58:45 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2257576
quote:
Op donderdag 22 november 2001 10:53 schreef Rica het volgende:
Waarom? Omdat ik iets schrijf wat vannacht gebeurd is en het toevallig niet in jou straatje past? Word jij niet niet moe van je 'struisvogel-politiek'?
pi_2257676
quote:
Op donderdag 22 november 2001 10:53 schreef Rica het volgende:
Het is inderdaad lachwekkend!!
En een beetje zielig eigenlijk!!
En Kelly was inderdaad heel fout bezig!!
pi_2258086
Strontziek wordt je van die trut!

Gatverdegaverdegatver!!!!

Net even de streams van afgelopen nacht doorgelezen, en ja hoor. Madame dramequeen is weer eens bezig, en dan ook weer naar Gert Jan, die juist zo aardig voor haar is. En waarom? Mevrouw is beledigd, jawel! (Om niks).

Wat een enorm geduld heeft GJ met Madame Kell! Maar ik hoop dat dat geduld bij hem heeeeeel snel op is. Die Kelly moet eens een keer zeer keihard op haar nummer gezet worden.
Ze mag er toch nog wel even inblijven. Om eens helemaal tot de grond toe te worden afgebroken. Kan ze eindelijk eens met een ECHTE reden huilen (nou ja, brullen als een gewonde leeuw zal ik maar zeggen).

Snap echt niet waarom Kelly nog zoveel credits heeft bij veel mensen. Echt walgelijk hoe ze met mensen die het goed met haar voor hebben omgaat.
Kelly is een enorme narcistische en materialistische TRUT! (zo, even 'schatje' stangen! ).

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  donderdag 22 november 2001 @ 12:01:02 #184
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2258232
Gert Jan moet niet zo zielig doen. Is hij nou een vent?

Kelly will always rule

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2258298
Hihi, ik heb een proKelly topic geprobeerd te openen, maar die is spontaan uit zn voegen gesprongen, lukte niet
pi_2258422
quote:
Op donderdag 22 november 2001 11:48 schreef tiki het volgende:
Strontziek wordt je van die trut!

Gatverdegaverdegatver!!!!

Net even de streams van afgelopen nacht doorgelezen, en ja hoor. Madame dramequeen is weer eens bezig, en dan ook weer naar Gert Jan, die juist zo aardig voor haar is. En waarom? Mevrouw is beledigd, jawel! (Om niks).

Wat een enorm geduld heeft GJ met Madame Kell! Maar ik hoop dat dat geduld bij hem heeeeeel snel op is. Die Kelly moet eens een keer zeer keihard op haar nummer gezet worden.
Ze mag er toch nog wel even inblijven. Om eens helemaal tot de grond toe te worden afgebroken. Kan ze eindelijk eens met een ECHTE reden huilen (nou ja, brullen als een gewonde leeuw zal ik maar zeggen).

Snap echt niet waarom Kelly nog zoveel credits heeft bij veel mensen. Echt walgelijk hoe ze met mensen die het goed met haar voor hebben omgaat.
Kelly is een enorme narcistische en materialistische TRUT! (zo, even 'schatje' stangen! ).

Lieverd, wat heb jij een leuke humor!!!
  donderdag 22 november 2001 @ 12:21:41 #187
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2258479
Wordt tijd dat GJ Kelly eens een keer voor der bek slaat.

Maarja dat mag natuurlijk niet.

pi_2258487
quote:
Op donderdag 22 november 2001 12:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Lieverd, wat heb jij een leuke humor!!!

Kijk, deze reactie valt nu eens mee!

Zat al helemaal in de startblokken om de persoonlijke 'klappen' op te vangen, maar blijkbaar heb je afgelopen weken geleerd om enigszins te dimmen.

Goed zo!

pi_2259173
quote:
Op donderdag 22 november 2001 12:22 schreef tiki het volgende:

[..]

Kijk, deze reactie valt nu eens mee!

Zat al helemaal in de startblokken om de persoonlijke 'klappen' op te vangen, maar blijkbaar heb je afgelopen weken geleerd om enigszins te dimmen.

Goed zo!

Ik heb geleerd om enigzins om te dimmen!!
Wat een giller!!
pi_2259370
Volgens mij bedoeld Gj dat, de made op straat haar lief vinden
Try anything once, twice to be sure
pi_2259381
quote:
Op donderdag 22 november 2001 13:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb geleerd om enigzins om te dimmen!!

'Omdimmen' . Zie hier een nieuw nederlands werkwoord.
pi_2259490
quote:
Op donderdag 22 november 2001 13:39 schreef tiki het volgende:

[..]

'Omdimmen' . Zie hier een nieuw nederlands werkwoord.

pi_2260328
Ik heb ook madeliefjes in de tuin. En ik ben niet beledigd want ik vind ze leuk.
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_2260340
Kelly, tja... een geval apart. Ik kan me goed voorstellen dat ze het moeilijk heeft gehad en dat het veel energie kost om steeds tegen de muur van onbegrip aan te lopen. Maar wat ik me nu afvraag is het volgende.

De Kelly-fans willen dat ze als een vrouw behandeld en gezien wordt omdat ze dat ook is. Nou prima. Maar wat ik dan raar en tegenstrijdig vind, is wanneer Kelly buitengewoon onredelijk overdreven asociaal gedrag vertoont (nu formuleer ik het nog netjes), dan wordt er massaal geroepen dat je haar dat niet kwalijk kan nemen omdat ze hormonen slikt en omdat ze het zo moeilijk heeft gehad. Dan wordt ze dus eigenlijk niet volledig gezien als vrouw door de verdedigers want die gebruiken "het niet van oorsprong vrouw-zijnde en daardoor hormonen slikken" als excuus.

donderdag 22 november 2001 @ 15:19:05 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2260389
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:15 schreef Ethel het volgende:
Maar wat ik dan raar en tegenstrijdig vind, is wanneer Kelly buitengewoon onredelijk overdreven asociaal gedrag vertoont (nu formuleer ik het nog netjes), dan wordt er massaal geroepen dat je haar dat niet kwalijk kan nemen omdat ze hormonen slikt en omdat ze het zo moeilijk heeft gehad.
En dat Diane ook een verschrikkelijke tijd heeft gehad, wat haar reacties op bepaalde situaties verklaart, maakt diezelfde mensen dan niets meer uit.... Ach ja, het woordenboek kent behalve 'labiel' ook nog het woord 'hypocriet', maar dat is best wel een moeilijk woord natuurlijk.
pi_2260401
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:15 schreef Ethel het volgende:
Kelly, tja... een geval apart. Ik kan me goed voorstellen dat ze het moeilijk heeft gehad en dat het veel energie kost om steeds tegen de muur van onbegrip aan te lopen. Maar wat ik me nu afvraag is het volgende.

De Kelly-fans willen dat ze als een vrouw behandeld en gezien wordt omdat ze dat ook is. Nou prima. Maar wat ik dan raar en tegenstrijdig vind, is wanneer Kelly buitengewoon onredelijk overdreven asociaal gedrag vertoont (nu formuleer ik het nog netjes), dan wordt er massaal geroepen dat je haar dat niet kwalijk kan nemen omdat ze hormonen slikt en omdat ze het zo moeilijk heeft gehad. Dan wordt ze dus eigenlijk niet volledig gezien als vrouw door de verdedigers want die gebruiken "het niet van oorsprong vrouw-zijnde en daardoor hormonen slikken" als excuus.

Ik ben het met je eens op sommige punten hoor!!
Ze is soms heel fout bezig en dat geef ik dan ook gewoon toe.Ik kom niet met een smoesje van 'hormonen slikken'
Hoe ze af en toe tegen GJ bezig is, moet niet kunnen.
Maar verder vind ik hoor toppie!!
pi_2260425
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En dat Diane ook een verschrikkelijke tijd heeft gehad, wat haar reacties op bepaalde situaties verklaart, maakt diezelfde mensen dan niets meer uit.... Ach ja, het woordenboek kent behalve 'labiel' ook nog het woord 'hypocriet', maar dat is best wel een moeilijk woord natuurlijk.

Dat bedoel ik, als mensen het gedrag van Kelly accepteren, dan moeten ze ook het gedrag van Diane accepteren.

Persoonlijk accepteer ik het gedrag van beide niet.

pi_2260486
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:21 schreef Ethel het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, als mensen het gedrag van Kelly accepteren, dan moeten ze ook het gedrag van Diane accepteren.

Op duim zuigen als een klein kind is moeilijk te accepteren.
Het gedrag van labiele Diane spoort gewoon niet!!
Ze is te afhankelijk van wat een ander over haar denkt.Ze is alleen maar negatief.Ze heeft toch enige vorm van zelfhaat.
En Kelly heeft dat weer niet.Kelly heeft af en toe heel fout gedrag.Kelly staat toch heel wat steviger in haar schoenen!!
reactie hier beneden, was te vewachten

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 22-11-2001 16:10]

donderdag 22 november 2001 @ 15:43:56 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2260672
quote:
Op donderdag 22 november 2001 12:05 schreef fokstier het volgende:
Hihi, ik heb een proKelly topic geprobeerd te openen, maar die is spontaan uit zn voegen gesprongen, lukte niet
Dat is vast een teken!!! Ik wilde zelf een pro-Diane topic openen, maar heb me nog net op tijd bedacht. Dan komt het weer vol te staan met labiele opmerkingen (op 2 manieren uit te leggen) en dat haar duimzuigen zo zielig is... Terwijl ik liever tegen iemand aankijk die af en toe duimzuigt, dan iemand die 300 keer per dag in de spiegel op zichzelf loopt te geilen.... brrrrr
pi_2261083
Edit: laat maar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')