abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2029306
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:11 schreef schatje het volgende:

Ze is toch maar even het huis in gegaan met het risico dat heel Nederland te weten zou komen dat zij een trans is.

Zou het dan niet juist de bedoeling geweest zijn, dat heel Nederland te weten zou komen dat zij een trans is, als zij het huis in zou gaan?
  maandag 29 oktober 2001 @ 10:10:22 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2029813
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 04:19 schreef REC het volgende:

[..]

Zou het dan niet juist de bedoeling geweest zijn, dat heel Nederland te weten zou komen dat zij een trans is, als zij het huis in zou gaan?

LOL!!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2030182
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 02:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

proof!

DNA-technisch blijft kel een HIJ...

sorry Nederland....

-----------------
maaruh,
vorig jaar won een persoon die van vrouwen hield..
nu een persoon naar alle schijnheiligheid een persoon die een vrouw zou zijn geworden...
wanneer wordt televisie weer echt

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
  maandag 29 oktober 2001 @ 11:32:45 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2030257
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 11:21 schreef Darkness het volgende:
DNA-technisch blijft kel een HIJ...
sorry Nederland....
Gefeliciteerd!! Dan heb jij in ieder geval reden genoeg om haar stevast 'hem' te blijven noemen! Happy??

(en je hebt ook nog een homofobie lees ik.... gaat lekker!)

pi_2031099
homofobie> nee hoor...
zolang ze maar in de closet blijven

grapje, no offence...........

iedereen moet doen en laten wat hij wil, zolang ze maar niet om aandacht gaan lopen gillen....

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 oktober 2001 @ 19:44:17 #106
862 Arcee
Look closer
pi_2052349

Kelly in 1 van haar hartverscheurende momenten...

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 23:33:27 #107
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2054902
Kelly zegt "Het is net als in sprookjes. De slechterikken gaan.. de goeden blijven op het eind. We zien wel hoe 't loopt". Ok, het is verder totaal niet relevant voor het gesprek wat Gert Jan probeerde te voeren, maar dat zalvende berustende, dat zijn toch de fijne momenten waar je een Kelly voor hebt.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_2054977
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 19:44 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]

Kelly in 1 van haar hartverscheurende momenten...

ROFL!!

Lijkt wel of ze moet poepen maar het wil niet echt lukken, zeg maar.

pi_2058958
Kelly zong net op de streams "Not That Kind (of girl)" van Anastacia en ik moet zeggen... dat het qua zang heel erg op het origineel leek... Zouden Anastacia en Kelly dan toch meer overeenkomsten hebben dan ik dacht?
Sex is like Nokia: Connecting People
  donderdag 1 november 2001 @ 14:29:08 #110
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_2059071
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 11:21 schreef Darkness het volgende:
maaruh, vorig jaar won een persoon die van vrouwen hield..
nu wint een persoon die een vrouw zou zijn geworden...
wanneer wordt televisie weer echt
Jij vraagt je af wanneer televisie weer echt wordt?

Wat jou betreft zeker pas op het moment dat alleen blanke nooit-omgebouwde fulltime hetero's alle tv-spelletjes winnen. Eng mannetje/vrouwtje ben je

Bemint eer ge bezint
pi_2060115
het gebruik van "blanke" vindt ik toch wel jammer in deze zinsnede...
  Trouwste user 2022 donderdag 1 november 2001 @ 17:10:14 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_2060833
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 23:33 schreef Vibromass het volgende:
Kelly zegt "Het is net als in sprookjes. De slechterikken gaan.. de goeden blijven op het eind. We zien wel hoe 't loopt".
Ergo : exit Kelly.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 2 november 2001 @ 09:18:28 #113
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2064461
Het zal haar ego weer een enorme boost geven (does she need that) dat ze nu op het CD-hoesje staat van de officiele Big Brother CD (dit was gisteren te zien in een reclameblokje tijdens de uitzending). Ooohhh Yessss!
  vrijdag 2 november 2001 @ 10:20:39 #114
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2064851
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 09:18 schreef femalehunter het volgende:
Het zal haar ego weer een enorme boost geven (does she need that) dat ze nu op het CD-hoesje staat van de officiele Big Brother CD (dit was gisteren te zien in een reclameblokje tijdens de uitzending). Ooohhh Yessss!
Viel me ook op ja. Weer een reden voor Yorin om haar zo lang mogelijk in het programma te laten.
De Grote Manipulatie Show.
  maandag 5 november 2001 @ 23:30:54 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097059
Zo leuk, moest het even in dit topic plaatsen:

(Door Nico Dijkshoorn)

Ik ben een heel sterke vrouw. Ik doe het voor mijzelf maar ook voor Nederland. Aan het woord Kelly uit BigBrother, die geen doodzieke aids-patiëntjes verpleegt, niemand onder welk puin dan ook vandaan heeft gehaald, nooit een nooddruftige een kop warme erwtensoep in de handen heeft gedrukt en die waarschijnlijk nooit met een rammelende collectebus langs de deur is geweest. Het gaat om iets anders. Kelly is trots omdat ze nu zelf een rammelende collectebus tussen haar benen heeft. Indirect van ons allemaal, haar nieuwe geslacht. Maakte ze vanavond bekend. Hoera!!
Een vrouw met een missie. Ze gelooft in haar eigen mythe. Voorhoedewerk voor de miskende transseksuelen in Nederland. Kelly geeft ze een stem en een gezicht. Of ik daar blij mee zou zijn als verse vrouw, ik weet het niet. Je zal een intelligente ex-man zijn. Beetje weemoedig op de rand van je bed terugdenken aan je balzakje. Wat zal je gaan lezen? De vrouw bestaat niet van Maarten t Hart of eerst lekker nog de nabezorgde islambijlage lezen van de NRC? Wat hoor je toch op de achtergrond, uit de huiskamer? Komt daar nu iemand luidruchtig klaar tijdens het jeugdjournaal? Kamer in en dan geconfronteerd worden met je eigen boegbeeld, Kelly. Yeeeesssssss!!!! Een massageeee!!!!

Ik heb vreemd genoeg het idee dat Kelly de moderne transseksueel juist 40 jaar terugwerpt in de tijd. Ik vind dat er niet direct een lans wordt gebroken voor de bewust pijprokende en schakende transseksueel. Kelly laat zichzelf zien als een levend cliché. Mannen die vrouwen zijn geworden dansen op Whitney Houston, hebben au aan de enkeltjes, bestellen vibratortjes, verlangen naar een vette pik (eigen woorden, niet uitgezonden), willen zeemeermin zijn, luisteren naar mannen met een wijsvinger heel geil op de lippen en vinden veel mensen een toppertje. Kelly zet een transsekueel neer zoals wij hem in Nederland graag zien. Glitter, glamour, wilde nachten, lieve ouders. Nederland is selectief in zijn liefde voor de anders geaarde medemens. Homos op de televisie zijn OK als ze koken, gillen of vals zijn. Een homo die de krant leest en af en toe uit het raam kijkt , dat is weer minder. Beetje walgelijk dus, die tevredenheid van Kelly. Snikt ontroostbaar om de Twin Towers en zit de volgende dag haar ogen in navy-blauw te verven.

maandag 5 november 2001 @ 23:35:11 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097109
En nog een leuk stukje, door Nico Dijkshoorn:

De battle. Kelly heeft gewonnen. Dat lijkt ongelofelijk. Haar vraag aan het begin van de race was niet bemoedigend. Moet ik rondjes rijden. Zeg niks tegen die gek en ze staat drie uur later met haar fiets op de kade van Den Helder. OK, lieverds, ik kan niet verder, en nu? Diane achtte ik in staat om in één pedaalslag haar fiets vloekend en tierend in tweeën te breken. Je voelt een soort oerkracht in dat mens. Leek me de ideale achtervolger, maar helaas. Kelly had, en dat weten niet veel mensen, een geheim wapen. Ze heeft, hoorde ik van die vriend van haar waar ze steeds kip met Thaise boontjes voor maakte, bij de transplantatie gekozen voor de vulva met opzetstukken. Dat brengt haar nu winst. Kan je gewoon, hopla, met een handige bajonetsluiting zo je doos op de stang van een fiets klikken. Zadel niet meer nodig. Ramen lappen na het fietsen? Geen probleem, met de vulvetta verander je je geslacht binnen een handomdraai in een zeem van twee bij twee. Zin om te vissen, geen nood, nooit meer een visstoeltje nodig. Klik de tafelpoot aan je lichaam en je kan zitten waar je wilt! Bestel hem nu!

pi_2104176
Ik heb de antwoorden!!!

Zoals laatst op FOK! en andere news-sites te lezen was, wilden de Americanen in de jaren 60 een spionage-kat gebruiken. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=12800
Daarbij werd het lichaam als het ware omgebouwd tot een mobiele camera. Helaas moest hiervoor ook wat hersencapaciteit weiken.

Nu wil ik graag, naar aanleiding van de battle van gisteren, een parallel trekken: Wat als nu BB/Hummie ten tijde van Ferry's operatie deze zelfde apperatuur heeft laten inbouwen? Er werd toch al genoeg verbouwd, dus een klein beetje extra valt niet op.
Het feit, dat Kelly een staart mist, als antenne, is tactisch opgelost door 2 (!!) borsten aan de voorkant te maken. Eentje voor de high-stream, en eentje voor de low-streams. De batterijen voor deze hele handel worden opgeladen door de energie die haar DeciBels leveren. de camera is in de schedel geimplanteerd, wat ietwat minder hersencapaciteit impliceert. Vandaar het nalaten van een antwoord op de vraag: "Van wel zee maakt de Waddenzee deel uit?"

Ik wacht met smart totdat Endemol de Kelly-streams openbaar maakt, daar wil ik best een knaak per half uur voor betalen hoor! Gat in de markt, voor later tijdens BB.

pi_2187571
Jezus wat is dat voor een ding
Ik raak al behoorlijk geïrriteerd door dat mens
Ze mag dan nu wel een vrouw zijn, maar ze gedraagt zich als een overjarige nicht
En die reactie van haar vandaag op GJ kan ik maar 1 ding op zeggen
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  donderdag 15 november 2001 @ 02:52:03 #119
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2187804
Ongelofelijk wat er vanavond is gebeurd. Kelly heeft nu werkelijk de transsexuele scene gepersifleerd. Als je in het huis gaat voor promotie van transsexualiteit, dan ga je je toch zeker niet op deze manier manifesteren?! Wát een nichterig manwijf is het, zeg! Bah! Absoluut geen reclame voor mensen die zich wérkelijk niet in hun lichaam thuisvoelen. Kelly is slechts een cliché. En haar persoonlijkheid (zeker n.a.v. haar gedrag t.o.v. GJ vanavond) is echt om te kotsen...
pi_2187863
Tja zoek de verschillen Kelly voor en kelly na de behandeling .

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2187918
Kelly voor BB:

"Haaaaaaaai, ik ben gewoon Kelly, een leuke, gekke vrouw."

Kelly na BB:

"Nou hoooooooor, ik wil aaaaaaaaaaandaaaaaaaaacht."

"Wheeeeeeeeeeeeeeheheheeeeeeee, ik voel me KUT!"

(met dank aan BB, arcee en luupje voor de foto's)

pi_2187932
quote:
Op donderdag 15 november 2001 04:36 schreef Tante Bep het volgende:

Kelly na BB:

Nee hoor, dit is nog Kelly tijdens BB. Kun je nagaan hoe ze er uitziet na BB
pi_2188378
quote:
Op donderdag 15 november 2001 02:52 schreef Jammie het volgende:
Ongelofelijk wat er vanavond is gebeurd. Kelly heeft nu werkelijk de transsexuele scene gepersifleerd. Als je in het huis gaat voor promotie van transsexualiteit, dan ga je je toch zeker niet op deze manier manifesteren?! Wát een nichterig manwijf is het, zeg! Bah! Absoluut geen reclame voor mensen die zich wérkelijk niet in hun lichaam thuisvoelen. Kelly is slechts een cliché. En haar persoonlijkheid (zeker n.a.v. haar gedrag t.o.v. GJ vanavond) is echt om te kotsen...
Ik sluit me hier volledig bij aan. Vele keren heb ik me aan dat mens geërgerd, maar daarna weer om haar kunnen lachen. Gisteravond echter, heeft ze alle krediet bij mij verbruikt, wat een hork!
pi_2188447
Gelezen op de BB-site

Een Topic met de titel:
Laatste avond Kelly mondt uit in drama.

Zal ze weg gaan?????

donderdag 15 november 2001 @ 10:28:54 #125
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2188866
quote:
Op donderdag 15 november 2001 04:36 schreef Tante Bep het volgende:
Kelly voor BB:

"Haaaaaaaai, ik ben gewoon Kelly, een leuke, gekke vrouw."

[afbeelding]

Kelly na BB:

"Nou hoooooooor, ik wil aaaaaaaaaaandaaaaaaaaacht."

[afbeelding]

"Wheeeeeeeeeeeeeeheheheeeeeeee, ik voel me KUT!"

[afbeelding]

(met dank aan BB, arcee en luupje voor de foto's)

LOL
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')