abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 01:28:43 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2014302
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:11 schreef yo het volgende:
Ik kan het me best voorstellen dat mensen zich ergeren aan Kelly en dat men het leuk vindt dat in sterke termen uit te drukken hier op FOK!, wat zou FOK! immers zijn zonder het nodige gekanker, maar het stoort me in dit topic toch echt hoe er soms over kelly gesproken wordt. "Het" Kelly? Kom op zeg, waarom op zo'n grove manier transsexuelen ook in het algemeen beledigen, alleen omdatr je je aan deze vrouw zo ergert? Spui je ergenissen, vind gerust deze of gene een trut, een zak, enz., maar hou een beetje niveau alsjeblieft. Natuurlijk speelt bij Kelly het transsexueel zijn een grote rol, ik stoor me er niet aan en het doet haar gedrag wel op zijn plaats vallen, dat "verwijfde" en overdrevene. Je kunt het er ook best over hebben hoe zij met dat gegeven omgaat, maar beledigingen om enkel het transsexueel zijn op zich vind ik ver beneden de maat. En dat staat los van het feit dat ik Kelly een aanwinst vind van BB. Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind het prima dat Kelly transsexueel is... dat heeft met het hele geval 'Kelly' niets te maken. Ik vind haar gewoon een ontzettend vervelende meid die de hele dag bezig is aandacht te vragen. Vandaag heeft ze ook weer menig uurtje doorgebracht met aandacht van de mannen vragen omdat ze zich zo rot voelde. En laten we eerlijk wezen: een boeiend gesprek met Kelly is haast niet mogelijk. behalve als het over haarzelf gaat.
Denigrerende opmerkingen over haar transsexualiteit vind ik ook beneden de maat, maar dat is in mijn geval dus niet aan de orde. Ik vind haar als mens gewoon helemaal niets!
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2001 @ 01:47:09 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2014688
We hoeven Kelly iig niet volledig te ontzien omdat ze een transsexueel is. Dat zou een soort positieve discriminatie zijn die ze vast ook zelf niet op prijs stelt.

Ik vind haar ook steeds irritanter worden en dat staat daar helemaal los van. Als méns is het gewoon een zeikwijf. Haar in het begin aandoenlijke, maar zeer overdreven geuitte, 'vrouwendingetjes' ken ik nu wel. Ze mag van mij zelfs wel vertrekken.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2016225
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je zegt tegen mij dat 'Kelly denkt....' suggestief is.... Een paar zinnen daarvoor zeg je 'Wat Kelly zei dachten de anderen ook wel' !!! Lees je je eigen reacties wel voordat je ze post?

En 'het kind is heel labiel'? En dat van iemand die een quote uit "Justify my Love" van Madonna gebruikt... (die volgens mij ook behoorlijk labiel is, maar goed..)

Het eerste is inderdaad wat dubbel weer gegeven.Dat geef ik toe.Het gaat erom dat men schijnt te denken wat Kelly denkt.
Ik vind het wel leuk dat jij die quote herkende of toch opgezocht, geweldig scanman.Madonna is denk ik niet labiel.Het is een slimme zakenvrouw met veel geld.Ze draait al vele jaren mee.Eigen platenlabel met o.a. Prodigy.Doet er verder niet toe.Jij mag natuurlijk dat mens labiel vinden en mij ook.Wat let je, ja toch?
Je reageert wel op mijn posts.Dus soort zoek soort misschien.
Diane is gewoon een labiel kind.Ze zuigt graag op haar duim voor slapen gaan.Ze is toch wel op leeftijd.Ze is wel heel erg snel emotioneel.Tania is er na een week eruit en ze reageert of er iemand is gestorven.Zelfs lelijke Priscella merkte dit op.
Het is kind is zeer dramatisch van aard. Die keer dat ze voorover zat in het hooislaaphok omdat ze dacht dat mensen het over haar hadden.Zelfs Daan zei nog "Ze hebben het niet over jou".Dat was wel lekker paranoia.Hoe ze tegen Frank doet is wel erg wisselvallig.
En nu heeft ze lopen bekken met Andries.En dat is echt een openbaring.Ik vind het echt heel tof, vind je ook niet?
pi_2016263
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 13:09 schreef marky het volgende:

[..]

Een lovehut voor Andries

Dat zou geweldig zijn.Echt heel cool.
Een spin off van All You Need Is Love in BB.
pi_2016295
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:28 schreef Vibromass het volgende:
Persoonlijk heb ik gemerkt dat ik Kel erg rustgevend vind. Ik kijk niet zo vaak, maar als ik zap zit ze meestal net stoïcijns een sigaretje te roken, een bel wijn weg te trekken, wat aan haar haar of nagels te frutselen, of met grote ogen een of ander banaal verhaal aan te horen en instemmend te knikken alsof het allemaal heel interessant is. En af en toe komt opeens een leuke anekdote over een of andere miss verkiezing of blijkt ze ook ervaring te hebben als kooidanseres, ik vind het altijd beregezellig. Ik hoop dat ze wint of er in ieder geval tot het eind bij blijft. Kelly is absolutely fabulous.
Helemaal mee eens.Kelly zou het goed kunnen doen als pilletje voor gevallen zoals Diane.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 11:33:46 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2016319
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:27 schreef schatje het volgende:
Helemaal mee eens.Kelly zou het goed kunnen doen als pilletje voor gevallen zoals Diane.
Nou wil ik niet veel zeggen, maar die Kelly is volgens mij minstens zo labiel als Diane is hoor! Barst zéér regelmatig in huilen uit om niets en flipt om de meest vreemde dingen.
pi_2016786
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:47 schreef Cynix ® het volgende:
We hoeven Kelly iig niet volledig te ontzien omdat ze een transsexueel is. Dat zou een soort positieve discriminatie zijn die ze vast ook zelf niet op prijs stelt.
Nee, maar het verklaart wel veel van haar gedrag. Ze is wispelturig, ongeduldig, onzeker, giechelig, truttig en nog weel veel meer. Maar ook iemand met een enorme hoop lef in haar lijf. De 'verbouwing' mag dan enige tijd geleden zijn geweest, het blijft worstelen lijkt me.

Gisteravond had ze het heel moeilijk. Door Scanman werd het als voornamelijk gezeur afgedaan, maar kern van haar verhaal was dat ze haar familie miste en dat ze het gevoel had dat haar 'missie' over was. Ik had het gevoel dat Pascal er niks van bakte in het gesprek, maar die mag ik ook niet dus dat kan ik verkeerd gezien hebben. In eerste instantie ging hij over conflicten tussen hem en Kelly praten, het lampje begon pas te branden toen Kelly een paar keer had gezegd dat het daar niet over ging.

Van mij mag ze nog even blijven, hoe irritant ze soms ook kan zijn.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_2016870
Feit is dat Kelly de populairste is.De meeste Nederlanders kiezen voor haar.Zij zal misschien wat steun krijgen van BB maar niet veel.
pi_2016943
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou wil ik niet veel zeggen, maar die Kelly is volgens mij minstens zo labiel als Diane is hoor! Barst zéér regelmatig in huilen uit om niets en flipt om de meest vreemde dingen.

Kelly is niet labiel omdat zij een moedige stap heeft genomen en dat was de keus om helemaal vrouw te worden, de grote operatie.Daar moet je toch wel stevig voor in de schoenen staan.
Ze is toch maar even het huis in gegaan met het risico dat heel Nederland te weten zou komen dat zij een trans is.Daar was zij zich van bewust.Dat vertelde ze ook aan de mede bewoners.
Ze is alleen ook wat snel emotioneel, en terecht vanwege die botte opmerkingen.Dat is puntje waar ze nog aan moet werken zodat ze er echt helemaal boven staat.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 13:49:57 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017215
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:11 schreef schatje het volgende:
Ze is toch maar even het huis in gegaan met het risico dat heel Nederland te weten zou komen dat zij een trans is.Daar was zij zich van bewust.Dat vertelde ze ook aan de mede bewoners.
Tja.... geweldig van haar!
(Echt stevig staat ze niet in haar schoenen hoor, want zowel GJ als een paar andere personen hebben wel eens een opmerking gemaakt waardoor Miss Kelly totaal door het lint ging. Ze is duidelijk een soort bom die elk moment kan ontploffen als je ook maar enigszins een in haar ogen foute opmerking maakt over haar of transsexualiteit.)
Maar goed... Jij vindt haar leuk... Ik vind haar verschrikkelijk. T'is niet anders!
pi_2017552
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja.... geweldig van haar!
(Echt stevig staat ze niet in haar schoenen hoor, want zowel GJ als een paar andere personen hebben wel eens een opmerking gemaakt waardoor Miss Kelly totaal door het lint ging. Ze is duidelijk een soort bom die elk moment kan ontploffen als je ook maar enigszins een in haar ogen foute opmerking maakt over haar of transsexualiteit.)
Maar goed... Jij vindt haar leuk... Ik vind haar verschrikkelijk. T'is niet anders!

Zoals ik al zei zijn er botte opmerkingen gemaakt waardoor ze emotioneel werd.In BB huis kan je er moeilijk van weg lopen.En dat dat een punt was waar ze nog aan moet werken zodat ze daar boven staat.
En doe verder niet flauw zeg met je 'Tja....geweldig van haar!'.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 14:52:39 #87
3542 Gia
User under construction
pi_2017623
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:11 schreef schatje het volgende:

Ze is toch maar even het huis in gegaan met het risico dat heel Nederland te weten zou komen dat zij een trans is.

Daarvoor hoefde ze niet het huis in te gaan.
Dat zie je zo ook wel.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:00:42 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017673
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:43 schreef schatje het volgende:
En doe verder niet flauw zeg met je 'Tja....geweldig van haar!'.
Waarom niet? Die opmerking maak ik omdat ik dat gevoel erover heb, dus dat is niet flauw! Je hebt van die mensen die afzeikende opmerkingen maken tegen andere fokkers... maar dat deed ik dus niet
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:02:59 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017687
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:52 schreef Gia het volgende:
Dat zie je zo ook wel.
Dat wilde ik eigenlijk niet zeggen, maar is natuurlijk heel overduidelijk inderdaad! (alleen de stem al...)... Maar goed, het ging om Kelly als mens.. en die bevalt me niet. Gelukkig zijn er ook mensen die Kelly wel leuk vinden, anders zou het voor haar erg moeilijk worden.
pi_2017690
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zie je zo ook wel.

Sommige zullen het ongetwijfeld zien, helemaal mee eens.Voor het andere deel is er twijfel.En dan ook nog mensen die het niet in de gaten hebben.Andries en GJ hadden het niet in de gaten.
Ik bedoel dat iedereen het nu echt weet.
pi_2017741
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat wilde ik eigenlijk niet zeggen, maar is natuurlijk heel overduidelijk inderdaad! (alleen de stem al...)... Maar goed, het ging om Kelly als mens.. en die bevalt me niet. Gelukkig zijn er ook mensen die Kelly wel leuk vinden, anders zou het voor haar erg moeilijk worden.

Dat zegt iedereen nu dat men het weet.Er waren in het huis bepaalde bewoners o.a. Andries en Gert Jan geloof ik die het dus niet in de gaten hadden.
Het is zo makkelijk om dat nu te zeggen.Kom op zeg!
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 15:22:38 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2017799
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 15:11 schreef lauren het volgende:
Het is zo makkelijk om dat nu te zeggen.Kom op zeg!
Het maakt me eerlijk gezegd niets uit of jij gelooft dat ik het meteen al zag/hoorde ...
Kelly leeft vanaf heel jong al als een meisje... dat lijkt me heel wat moeilijker dan je nu te reliseren dat iedereen weet dat je een transsexueel bent!
Maar nogmaals: daarom hoef ik haar nog niet leuk te vinden. Ze had daarom wel iets meer krediet (bij mij in ieder geval), maar dat is al een tijdje op.
  zondag 28 oktober 2001 @ 19:57:36 #93
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2025603
In life & cooking lieten ze vandaag een fragmentje zien van Kelly toen ze nog Ferry was. Ze zat toen bij kinderen voor kinderen en zong een sololiedje over een geadopteerd broertje. Was grappig om te zien. Carlo grapte nog even over het hoge gezang van het kereltje!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  zondag 28 oktober 2001 @ 22:36:42 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2027429
Ik vind Kelly wel een vermakelijk personage in het huis...heb geen aversie tegen hem/haar...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 28 oktober 2001 @ 22:41:37 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2027527
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind Kelly wel een vermakelijk personage in het huis...heb geen aversie tegen hem/haar...
Dat je 'hem/haar' schrijft, zegt mij al genoeg trouwens!
  maandag 29 oktober 2001 @ 00:13:41 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2028416
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 22:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat je 'hem/haar' schrijft, zegt mij al genoeg trouwens!

ja nou sorry hoor, is ze nou al technisch 100% vrouw dan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2028451
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:02 schreef lauren het volgende:
Feit is dat Kelly de populairste is.De meeste Nederlanders kiezen voor haar.Zij zal misschien wat steun krijgen van BB maar niet veel.
Grappig dat sommige mensen nog echt geloven dat Kelly de meeste stemmen heeft gekregen
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  maandag 29 oktober 2001 @ 00:25:11 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2028486
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 00:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ja nou sorry hoor, is ze nou al technisch 100% vrouw dan?

Yep!
  maandag 29 oktober 2001 @ 02:36:43 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2029238
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 00:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Yep!

proof!
  maandag 29 oktober 2001 @ 02:53:10 #100
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2029261
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 02:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

proof!

Zoek het op en zie de plaatjes, niet de fakes.
Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')