quote:Edit: Niet ter zake doend op de man gespeeld geneuzel.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:12 schreef marky het volgende:
Van mij mag deze nepkut er met een shotgun worden uitgeschoten. Wat een vreselijke met zichzelf ingenome vacuumlul is dat
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-10-2001 10:06]
quote:Ik constanteer slechts iets.Ik ben niet de enige.Hij zei dat ik rijp was voor de psycholoog.Dat is dus weer niet op de man gespeeld neem ik aan.
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:03 schreef schatje het volgende:[..]
Edit: Niet ter zake doend op de man gespeeld geneuzel.
quote:Inderdaad, niet zeiken lullo's.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:17 schreef fokstier het volgende:
Niet zeiken, lullo's, ze is hét visitekaartje van tell-sell teevee..ze gelooft er namelijk zelluf in..dat is het échte werk, sukkels!Nogmaals, Kelly is mn favoriet, wordt tweede, Pascal eerste..heerlijk, die kan je zo afschuiven naar tweederangs kookprogrammas's..
(leer mij Hummie kennen)
quote:Het is jammer maar beslist niet erg dat mensen zo van mening kunnen veranderen.Wat men eerst een opmerking beneden niveau vond doet men nu zelf.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:12 schreef marky het volgende:
Van mij mag deze nepkut er met een shotgun worden uitgeschoten. Wat een vreselijke met zichzelf ingenome vacuumlul is dat
Een populariteitslijst zeg helemaal niks.Het is gewoon hoe de bui van HummiHuppelK*t is.
quote:Schatje, ik deed een immitatie van jouw enorme mooie schrijfsels. Neemt niet weg dat ik Kelly nog steeds geen vrouw kan vinden. Ze moet eerst eens leren om werkelijk zichzelf te zijn en niet een vrouw nadoen maar het gewoon proberen te zijn, dan gaan we al een aardig eind de goede kant op.
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:38 schreef schatje het volgende:[..]
Het is jammer maar beslist niet erg dat mensen zo van mening kunnen veranderen.Wat men eerst een opmerking beneden niveau vond doet men nu zelf.
Een populariteitslijst zeg helemaal niks.Het is gewoon hoe de bui van HummiHuppelK*t is.
Wat mij vreselijk stoort is dat Kelly in de live uitzending op de meest vreselijke manier haar egoisme ten toon spreidde. Kelly is een verwend nest en is gewend dat de hele wereld om haar draait. BB3 is haar programma. Zij vind zichzelf de spil van het programma. Alles in haar wereld draait om haar. Alleen zij is zielig. Moeilijke momenten van andere kan ze niet naar luisteren. Ze eist dat als zij het moeilijk heeft dat alles en iedereen voor haar klaar staat.
Haar hele zielige verhaal van de transitie naar vrouw boeit me niet als ze niet eerst leert dat ook andere een zware jeugd kunnen hebben gehad. Ik heb wat dat betreft meer respect voor Diane en Daniëlle.
quote:Goh wat een fantastisch inhoudelijk verhaal. Je voegt echt wat toe aan de discussie. Echt top. diep onder de indruk.
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:56 schreef BIGMAMA het volgende:
Diane en Danielle , jaja , dan noem je me er toch ook even twee op zeg , wat een stelletje domme wijven zijn dat. Diane met haar eeuwige gezang en haar "tactische"maniertjes van dingen vertellen, ze krijgt het gewoon zo ver dat iemand om haar moet huilen(Leo) , nou dat vind ik heel erg, wat een feeks is dat. En dan die irritantie Danielle, met haar "aangename" stemgeluid dat zo schel is dat ik de televisie gewoon uit moet zetten wil de beeldbuis niet knappen. Ook word ik misselijk van haar geoetsjiekoetjie poediepoedie gelul, popje hier popje daar, jezus het zijn geen kleine kinderen. Je kunt merken dat ze met baby's werkt , maar volgen smij denkt ze dat ze andere mensen ook op die manier moet behandelen. Wat dat betreft is ze net Andries, trouwens dat hele team is om te kotsen m.u.v Frank en Leo, die gewoon normaal zijn. De manier zoals ze de functie van Captain ooooo zo serieus nemen. Als ze het Battlefield op lopen , gaat het hand in hand (geef me een emmer)![]()
![]()
quote:Mee eens! Diane kan tenminste nog echte emoties voelen als er iemand het huis uit moet of een aangrijpend verhaal vertelt. Kelly denkt tijdens zulke gesprekken alleen maar aan haar make-up doos. Danielle is gewoon een lieverd... iemand die je het beste gunt voor de rest van haar leven!
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:44 schreef marky het volgende:
Haar hele zielige verhaal van de transitie naar vrouw boeit me niet als ze niet eerst leert dat ook andere een zware jeugd kunnen hebben gehad. Ik heb wat dat betreft meer respect voor Diane en Daniëlle.
quote:Nee, Pascal met z'n 'ik ben de baas' mentaliteit.
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:56 schreef BIGMAMA het volgende:
De manier zoals ze de functie van Captain ooooo zo serieus nemen.
Bij Danielle wordt er tenminste overlegd wat de volgorde is tijdens een vragenbattle.
Pascal: Eerst jij, dan jij, dan ik, dan jij, etc.
Hij is een blaaskaak en de enige die tegen hem in durft te gaan dat is Kelly.
Pascal: Kelly, hier komen!
Kelly: Effe dimmen, hoor.
Dat vind ik wel leuk van Kelly, maar voor de rest, vind ik haar een aanstelster en erg egoïstisch.
quote:Wat ik niet uit de stream verslagen kan halen is wat het plan was? En kel word met de dag erger
Op vrijdag 26 oktober 2001 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Vlak nadat Kelly een plan van GJ om iets moois voor Andries te maken heeft afgewezen omdat hij toch al een gitaar heeft gekregen (en omdat het zoveel rotzooi oplevert) schiet ze weer in de lach en worden mijn trommelvliezen weer zwaar op de proef gesteld. Dat lach-geluid gaat door terwijl ze al weer aan het inademen is.... brrrrrrr.
Maar voor diegene die Kelly's actie tegen het leuke plan van GJ voor Andries nog even willen weten.. ik heb het net ook in de streamverslagen beschreven. Te walgelijk voor woorden eigenlijk.
quote:Hoor ik hier een cynische klank? Nou ja het is gewoon mijn mening
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:58 schreef marky het volgende:[..]
Goh wat een fantastisch inhoudelijk verhaal. Je voegt echt wat toe aan de discussie. Echt top. diep onder de indruk.
quote:Een soort van schuurtje bouwen of zoiets... Dat deel heb ik niet goed kunnen verstaan.. Er zou in ieder geval hout en zagen aan te pas komen.
Op vrijdag 26 oktober 2001 12:49 schreef Moesta het volgende:
Wat ik niet uit de stream verslagen kan halen is wat het plan was? En kel word met de dag erger
quote:Een lovehut voor Andries
Op vrijdag 26 oktober 2001 13:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Een soort van schuurtje bouwen of zoiets... Dat deel heb ik niet goed kunnen verstaan.. Er zou in ieder geval hout en zagen aan te pas komen.
quote:Je mag natuurlijk de mening hebben dat je Kelly niet als vrouw ziet.
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:44 schreef marky het volgende:[..]
Schatje, ik deed een immitatie van jouw enorme mooie schrijfsels. Neemt niet weg dat ik Kelly nog steeds geen vrouw kan vinden. Ze moet eerst eens leren om werkelijk zichzelf te zijn en niet een vrouw nadoen maar het gewoon proberen te zijn, dan gaan we al een aardig eind de goede kant op.
Wat mij vreselijk stoort is dat Kelly in de live uitzending op de meest vreselijke manier haar egoisme ten toon spreidde. Kelly is een verwend nest en is gewend dat de hele wereld om haar draait. BB3 is haar programma. Zij vind zichzelf de spil van het programma. Alles in haar wereld draait om haar. Alleen zij is zielig. Moeilijke momenten van andere kan ze niet naar luisteren. Ze eist dat als zij het moeilijk heeft dat alles en iedereen voor haar klaar staat.
quote:Sorry maar het was toch echt bedoelt als immitatie op jouw schrijfsels.
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:04 schreef schatje het volgende:[..]
Je mag natuurlijk de mening hebben dat je Kelly niet als vrouw ziet.
Zelfs Ed, een echte vent zei het volgende "Je ben gewoon als vrouw geboren met een ding eraan en dat heb je weg laten halen, klaar"
Ik vond alleen die post beneden jouw niveau.En het was niet om mij na te doen.Volgens mij was het gewoon om Andries niet op 1 stond.Ik jou niet eerder zulke brutaliteit horen verkondigen.Maar het was dus Kelly, mij televisie lip gloss vriendin.
Ik vond Kelly dus niet egoistisch in die live uitzending.Wat zij hardop zei, dachten de anderen ook echt wel.Misschien was het niet helemaal fafsoenlijk.
Hoe weet je nou of zij zichzelf het spil van het progamma vindt?
Ik heb nou niet echt het idee dat jij helderziend ben.
Ze kan wel degelijk luisteren.In de tv uitzending zagen we dat maar weer.
"BB is haar progamma" moet je niet bij Kelly zijn maar bij de redactie van Big Brother.
Kelly weet dondersgoed dat anderen ook een zware jeugd kunnen hebben.Dat hoef ze niet te leren.En dat hoef toch niet allemaal op tv.Labiele Diane is al erg geoeg.Dat kind is knettergek.
Maargoed je verhaal wordt al iets meer van een normaal niveau.
Kelly kan idd niet weten dat BB haar zo neerzet maar Kelly gedraagt zich nog steeds als een diva die zij voor haar transitie was maar dan met slurf. BB weet dit. BB maakt daar dankbaar gebruik van. Ik meen wel te kunnen zeggen dat zij verwend is en dat zij gewend is dat de wereld om haar draait.
quote:Wat leuk dat jij mij dus maar even immiteerde.Dat was wel wat overdreven.Zo erg ben ik ook weer niet.Ik heb nog nooit zo gedaan.
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:14 schreef marky het volgende:[..]
Sorry maar het was toch echt bedoelt als immitatie op jouw schrijfsels.
Maargoed je verhaal wordt al iets meer van een normaal niveau.
Kelly kan idd niet weten dat BB haar zo neerzet maar Kelly gedraagt zich nog steeds als een diva die zij voor haar transitie was maar dan met slurf. BB weet dit. BB maakt daar dankbaar gebruik van. Ik meen wel te kunnen zeggen dat zij verwend is en dat zij gewend is dat de wereld om haar draait.
quote:Diane kan inderdaad echte emoties voelen.Ik was ook echt onder de indruk (not).
Op vrijdag 26 oktober 2001 12:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mee eens! Diane kan tenminste nog echte emoties voelen als er iemand het huis uit moet of een aangrijpend verhaal vertelt. Kelly denkt tijdens zulke gesprekken alleen maar aan haar make-up doos. Danielle is gewoon een lieverd... iemand die je het beste gunt voor de rest van haar leven!
quote:Je zegt tegen mij dat 'Kelly denkt....' suggestief is.... Een paar zinnen daarvoor zeg je 'Wat Kelly zei dachten de anderen ook wel' !!! Lees je je eigen reacties wel voordat je ze post?
Op vrijdag 26 oktober 2001 21:09 schreef schatje het volgende:[..]
Diane kan inderdaad echte emoties voelen.Ik was ook echt onder de indruk (not).
Wat Kelly zei dachten de anderen ook wel.
Ze kende Tania nog maar pas een week.Dan ga je toch niet zo overdreven doen.Het kind is het meest labiel.
"Kelly denkt..." is wel heel erg suggestief.D
Daan is inderdaad heel lief.Echt super lief meisje.
En 'het kind is heel labiel'? En dat van iemand die een quote uit "Justify my Love" van Madonna gebruikt... (die volgens mij ook behoorlijk labiel is, maar goed..)
Kelly: weet je wat mij nou echt heeeeeeeeel tof lijkt? Als ik na BB in een disco sta en er komt een heeeeeeeeleeeeeeeee knappe man naast me staan en dat ie dan vraagt "Zeg zeemeermin, wat wil je drinken?"
quote:Of juist wel: leedvermaak
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gezeur van Kelly ook niet goed meer kan aanhoren: NIET naar stream 1 luisteren nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |