abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2001 @ 21:13:05 #26
862 Arcee
Look closer
pi_1966421
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt beter zeggen hier:
Priscella (deel 3)

(da's pagina 9)

Oh ja, bij mij laadt een topic gewoon in 1 keer helemaal in.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1969609
Ik vind Kelly wel leuk ondanks dat ik me regelmatig erger aan haar rare stemmetje en vooral als ze gaat schreeuwen. Dat ze continue met haar uiterlijk bezig is lijkt me nogal logisch. Ze is net een "vrouw" en is hiermee natuurlijk nog erg bezig. Ze is waarschijnlijk haar hele leven ongelukkig geweest over hoe ze eruit ziet en nu is ze eindelijk degene die ze wil zijn. Ze kan nu eindelijk in de spiegel kijken naar een Kelly en niet een naar een Ferry!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1971583
quote:
Voor niets vroeg opgestaan

Kelly is als eerste opgestaan. Zij heeft op de factuur van vandaag gelezen dat ze een zonnebank krijgen. Daar verheugt ze zich enorm op.

Rijk - Vrolijk loopt Kelly naar de verwenkamer. Ze opent de deur en vloekt. Het enige wat ze daar aantreft is een kist met broodjes en de normale fitnessapparatuur. Ze gaat naar de Dagboekkamer om opheldering te vragen. Gelukkig voor haar krijgt ze te horen dat vandaag zeker de zonnebank komt, maar pas na de middag.
Mokkend gaat Kelly het Huis opruimen. Coos wordt op dat moment ook wakker. Hij is verbaasd Kelly aan te treffen in de woonkamer. Kelly is blij dat ze nu iemand heeft waar ze tegen kan klagen over de zonnehemel. Ik zie er zo wit uit, ik heb echt die zonnebank nodig. Coos vindt dat ze zich aanstelt. Hij vraagt wel of hij eerst mag sporten in de verwenkamer. Ga maar, de zonnebank is er toch nog niet , zegt ze kribbig.

Tjongejonge, het is ook niet gauw goed bij haar he, nou moet ze ook nog wachten, hoe kunnen ze haar zoiets aandoen!!
pi_1976904
Trefwoorden: middelpunt, ijdel, geen doorsnee type

Kelly is zowel innerlijk als uiterlijk een opvallende verschijning.

[Maar weetje wat nu het erste is; ik zag niet echt meteen dat het een gozer was. vond wel dat ze een beetje een raar gezicht had voor een vrouw Ennieweejz, kvind ur wel een toffe "meid"!!]

pi_1999228
Heeft Kelly wel eens bijgedragen aan de winst voor haar team in een battle? Bovendien heeft ze de motoriek van een robot... En zij is kooidanseres geweest? (las ik ergens) Lamenielachen....
May the force be with u!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:12:31 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2005081
Van mij mag deze nepkut er met een shotgun worden uitgeschoten. Wat een vreselijke met zichzelf ingenome vacuumlul is dat
pi_2005135
Niet zeiken, lullo's, ze is hét visitekaartje van tell-sell teevee..ze gelooft er namelijk zelluf in..dat is het échte werk, sukkels!

Nogmaals, Kelly is mn favoriet, wordt tweede, Pascal eerste..heerlijk, die kan je zo afschuiven naar tweederangs kookprogrammas's..

(leer mij Hummie kennen)

pi_2005172
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:12 schreef marky het volgende:
Van mij mag deze nepkut er met een shotgun worden uitgeschoten. Wat een vreselijke met zichzelf ingenome vacuumlul is dat
Zo'n reactie had ik niet veracht van jou.Ik dacht dat jij wel wat niveau had.
Je baalt gewoon dat Andries niet op 1 staat.Volkomen terecht, wat een vervelend ventje is dat.
Kelly is gewoon geweldig.En ze zal lekker winnen.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:22:45 #34
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2005191
Ik word GEK van Kelly, kan ook niet begrijpen dat mensen haar wel leuk vinden.

- Ze lijkt niet echt mee te werken bij de battles
- Ze kan alleen maar gillen.
- Hysterisch gillen.
- Hysterisch janken.
- Terwijl de helft van de mensen huilt omdat Tania wel is kraait Kelly dat zij wel mag blijven en viert ze een 1-persoons feestje.
- Ze vindt het leuk om als zeemeermin verkleed te zijn.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:24:20 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2005207
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Je baalt gewoon dat Andries niet op 1 staat.Volkomen terecht, wat een vervelend ventje is dat.

Wees er maar trots op. Kelly wint het in ieder geval niet op eigen kracht. Met de nodige hulp van John gaat ze het wel halen ja. IS ook echt goed voor de transsexuele van de wereld. Het Kelly heeft BB gewonnen.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:24:36 #36
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_2005210
Walgelijk

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:27:36 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2005245
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:20 schreef schatje het volgende:
Weer een reactie die niet over hem ging en jij haalt meteen Andries erbij.. Wat is dat toch???
En 'ze zal lekker winnen'??? Hoe oud ben je eigenlijk?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2005433
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weer een reactie die niet over hem ging en jij haalt meteen Andries erbij.. Wat is dat toch???
En 'ze zal lekker winnen'??? Hoe oud ben je eigenlijk?

Zie mijn profile.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:43:05 #39
11923 I.R.Baboon
pi_2005446
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Zie mijn profile.

Maar leg eens uit. Wat vind jij wel leuk aan Kelly? Ik kan echt niks leuks ontdekken bij haar.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:47:11 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2005476
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar leg eens uit. Wat vind jij wel leuk aan Kelly? Ik kan echt niks leuks ontdekken bij haar.
Sommige mensen schijnen om Kelly te kunnen lachen. Da's vreemd, omdat ze dat zelf niet eens doorheeft. Die maniertjes van haar en al die kreetjes lijken in de smaak te vallen. Zo zijn ze niet bedoeld, maar er wordt dus wel om gelachen. Maakt haar dat niet een soort 'joker'?
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:49:15 #41
11923 I.R.Baboon
pi_2005496
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sommige mensen schijnen om Kelly te kunnen lachen. Da's vreemd, omdat ze dat zelf niet eens doorheeft. Die maniertjes van haar en al die kreetjes lijken in de smaak te vallen. Zo zijn ze niet bedoeld, maar er wordt dus wel om gelachen. Maakt haar dat niet een soort 'joker'?

Dat maakt haar voor mij een 'mikpunt van agressie'.
  Admin vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:50:28 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_2005509
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

hear here !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:51:43 #43
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2005518
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze zal nooit voor mij 'een mikpunt van agressie' worden, maar ik zie het grappige al sinds de tweede week niet meer. Voor mij is het nu alleen nog maar bijzonder storend. Komt nog bij dat ik haar geen prettig mens vind, dus dat maakt dat gevoel alleen maar sterker.
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:53:43 #44
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2005533
Ze laten de laatste tijd veel meer negatieve stukjes zien over Kelly (gelukkig). Ze blijkt nu ook gewoon egocentrisch en vervelend te zijn. Jammer wel..
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:57:01 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2005555
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ze laten de laatste tijd veel meer negatieve stukjes zien over Kelly (gelukkig). Ze blijkt nu ook gewoon egocentrisch en vervelend te zijn. Jammer wel..
Dat bedoelde ik dus eerder toen ik zei dat mensen die de streams niet volgen een behoorlijk vertekend beeld van haar hebben. Kelly heeft trouwens net zo veel tegenstanders als voorstanders geloof ik... dus als ze een keer genomineerd wordt en de mensen thuis mogen bellen wie eruit moet, dan kan het nog wel eens moeilijk voor haar worden!
pi_2005696
Bij mij is het juist the other way around: de eerste weken heb ik me suf ge-ergerd (waar zit dat trema?) aan haar, de laatste tijd lig ik steeds in een deuk om haar. Wanneer er een battle aangekondigd wordt, is iedereen druk bezig met sportkleding en schoenen, kelly werkt haar lipstick bij...

Kel wordt meer en meer een karikatuur en ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich aan haar irriteren, vooral de mannen die haar nog steeds als Ferry zien, maar ik kan me rot lachen om haar, sorry

pi_2005863
Ik volg zeker de streams, en ik vond Kelly eerst ook redelijk leuk. Maar....de live-TV uitzending van vandaag vond ik het toppunt. Ik respecteer haar, en dan heb ik het over HAAR. Voor mij is het een vrouw. Maar waarom wil ze zo erg op de voorgrond treden en is zij de enige die nu nog op de camera's let? En dat heeft er volgens mij niets mee te maken dat ze op de voorgrond wil treden vanwege haar sexualiteit. zij s echt de enige die de camera's opzoekt en er dan recht in gaat kijken. Ze is gewoon camerageil, en dat vind ik jammer. Doe maar gewoon en dan vind ik je al leuk. Volgens mij hebben we nog steeds de echte normale Kelly niet gezien. Hopelijk trekt dat ook weer bij.

Peregrijn

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_2006262
Ik moet mezelf nu toch helaas corrigeren. Iedereen die vannacht de streams volgt begrijpt wel waarom. Kelly vertelt nu echt veel over haar overgangsproblemen en alles wat ze heeft mee gemaakt. Respect!
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_2006280
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 02:50 schreef Peregrijn het volgende:
Ik moet mezelf nu toch helaas corrigeren. Iedereen die vannacht de streams volgt begrijpt wel waarom. Kelly vertelt nu echt veel over haar overgangsproblemen en alles wat ze heeft mee gemaakt. Respect!
Ik ben het met je eens. Ik ben ook de streams aan het luisteren en het is inderdaad best wel wat wat ze heeft meegemaakt. Het moet vreselijk voor haar zijn om én niet lekker in je lijf te zitten én ontzettend gepest te worden.
Ze vertelt dit ook op een hele normale manier, nix geen rare kreten of stemmetjes.

Het valt me wel op dat veel bewoners van BB3 vroeger gepest zijn en/of een moeilijke jeugd gehad hebben.

Kelly, Sandy en Ed zijn nu al een hele tijd aan het praten hoe ze alle drie vroeger gepest werden op school en hoe ze daar mee omgingen.

vrijdag 26 oktober 2001 @ 03:13:42 #50
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_2006325
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 02:50 schreef Peregrijn het volgende:
Dan nog hoop ik dat mensen ook eens in willen zien dat het voor Kelly gewoon heel erg fijn is zich na zoveel jaar te kunnen 'tentoonstellen' in al haar glorie, en dat daar koketterie bijhoort is dan logisch. Ze heeft gewoon een achterstand in te halen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')