quote:Oh ja, bij mij laadt een topic gewoon in 1 keer helemaal in.
Op zondag 21 oktober 2001 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt beter zeggen hier:
Priscella (deel 3)(da's pagina 9)
quote:Tjongejonge, het is ook niet gauw goed bij haar he, nou moet ze ook nog wachten, hoe kunnen ze haar zoiets aandoen!!
Voor niets vroeg opgestaanKelly is als eerste opgestaan. Zij heeft op de factuur van vandaag gelezen dat ze een zonnebank krijgen. Daar verheugt ze zich enorm op.
Rijk - Vrolijk loopt Kelly naar de verwenkamer. Ze opent de deur en vloekt. Het enige wat ze daar aantreft is een kist met broodjes en de normale fitnessapparatuur. Ze gaat naar de Dagboekkamer om opheldering te vragen. Gelukkig voor haar krijgt ze te horen dat vandaag zeker de zonnebank komt, maar pas na de middag.
Mokkend gaat Kelly het Huis opruimen. Coos wordt op dat moment ook wakker. Hij is verbaasd Kelly aan te treffen in de woonkamer. Kelly is blij dat ze nu iemand heeft waar ze tegen kan klagen over de zonnehemel. Ik zie er zo wit uit, ik heb echt die zonnebank nodig. Coos vindt dat ze zich aanstelt. Hij vraagt wel of hij eerst mag sporten in de verwenkamer. Ga maar, de zonnebank is er toch nog niet , zegt ze kribbig.
![]()
Kelly is zowel innerlijk als uiterlijk een opvallende verschijning.
![]()
[Maar weetje wat nu het erste is; ik zag niet echt meteen dat het een gozer was. vond wel dat ze een beetje een raar gezicht had voor een vrouw
Ennieweejz, kvind ur wel een toffe "meid"!!]
Nogmaals, Kelly is mn favoriet, wordt tweede, Pascal eerste..heerlijk, die kan je zo afschuiven naar tweederangs kookprogrammas's..
(leer mij Hummie kennen)
quote:Zo'n reactie had ik niet veracht van jou.Ik dacht dat jij wel wat niveau had.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:12 schreef marky het volgende:
Van mij mag deze nepkut er met een shotgun worden uitgeschoten. Wat een vreselijke met zichzelf ingenome vacuumlul is dat
- Ze lijkt niet echt mee te werken bij de battles
- Ze kan alleen maar gillen.
- Hysterisch gillen.
- Hysterisch janken.
- Terwijl de helft van de mensen huilt omdat Tania wel is kraait Kelly dat zij wel mag blijven en viert ze een 1-persoons feestje.
- Ze vindt het leuk om als zeemeermin verkleed te zijn.
quote:Wees er maar trots op. Kelly wint het in ieder geval niet op eigen kracht. Met de nodige hulp van John gaat ze het wel halen ja. IS ook echt goed voor de transsexuele van de wereld. Het Kelly heeft BB gewonnen.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:20 schreef schatje het volgende:[..]
Zo'n reactie had ik niet veracht van jou.Ik dacht dat jij wel wat niveau had.
Je baalt gewoon dat Andries niet op 1 staat.Volkomen terecht, wat een vervelend ventje is dat.
Kelly is gewoon geweldig.En ze zal lekker winnen.
quote:Weer een reactie die niet over hem ging en jij haalt meteen Andries erbij.. Wat is dat toch???
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:20 schreef schatje het volgende:
Zo'n reactie had ik niet veracht van jou.Ik dacht dat jij wel wat niveau had.
Je baalt gewoon dat Andries niet op 1 staat.Volkomen terecht, wat een vervelend ventje is dat.
Kelly is gewoon geweldig.En ze zal lekker winnen.
quote:Zie mijn profile.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Weer een reactie die niet over hem ging en jij haalt meteen Andries erbij.. Wat is dat toch???
En 'ze zal lekker winnen'??? Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Maar leg eens uit. Wat vind jij wel leuk aan Kelly? Ik kan echt niks leuks ontdekken bij haar.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:42 schreef schatje het volgende:[..]
Zie mijn profile.
quote:Sommige mensen schijnen om Kelly te kunnen lachen. Da's vreemd, omdat ze dat zelf niet eens doorheeft. Die maniertjes van haar en al die kreetjes lijken in de smaak te vallen. Zo zijn ze niet bedoeld, maar er wordt dus wel om gelachen. Maakt haar dat niet een soort 'joker'?
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar leg eens uit. Wat vind jij wel leuk aan Kelly? Ik kan echt niks leuks ontdekken bij haar.
quote:Dat maakt haar voor mij een 'mikpunt van agressie'.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Sommige mensen schijnen om Kelly te kunnen lachen. Da's vreemd, omdat ze dat zelf niet eens doorheeft. Die maniertjes van haar en al die kreetjes lijken in de smaak te vallen. Zo zijn ze niet bedoeld, maar er wordt dus wel om gelachen. Maakt haar dat niet een soort 'joker'?
quote:hear here !
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat maakt haar voor mij een 'mikpunt van agressie'.
quote:Ze zal nooit voor mij 'een mikpunt van agressie' worden, maar ik zie het grappige al sinds de tweede week niet meer. Voor mij is het nu alleen nog maar bijzonder storend. Komt nog bij dat ik haar geen prettig mens vind, dus dat maakt dat gevoel alleen maar sterker.
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat maakt haar voor mij een 'mikpunt van agressie'.
quote:Dat bedoelde ik dus eerder toen ik zei dat mensen die de streams niet volgen een behoorlijk vertekend beeld van haar hebben. Kelly heeft trouwens net zo veel tegenstanders als voorstanders geloof ik... dus als ze een keer genomineerd wordt en de mensen thuis mogen bellen wie eruit moet, dan kan het nog wel eens moeilijk voor haar worden!
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ze laten de laatste tijd veel meer negatieve stukjes zien over Kelly (gelukkig). Ze blijkt nu ook gewoon egocentrisch en vervelend te zijn. Jammer wel..
Kel wordt meer en meer een karikatuur en ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich aan haar irriteren, vooral de mannen die haar nog steeds als Ferry zien, maar ik kan me rot lachen om haar, sorry
Peregrijn
quote:Ik ben het met je eens. Ik ben ook de streams aan het luisteren en het is inderdaad best wel wat wat ze heeft meegemaakt. Het moet vreselijk voor haar zijn om én niet lekker in je lijf te zitten én ontzettend gepest te worden.
Op vrijdag 26 oktober 2001 02:50 schreef Peregrijn het volgende:
Ik moet mezelf nu toch helaas corrigeren. Iedereen die vannacht de streams volgt begrijpt wel waarom. Kelly vertelt nu echt veel over haar overgangsproblemen en alles wat ze heeft mee gemaakt. Respect!
Het valt me wel op dat veel bewoners van BB3 vroeger gepest zijn en/of een moeilijke jeugd gehad hebben.
Kelly, Sandy en Ed zijn nu al een hele tijd aan het praten hoe ze alle drie vroeger gepest werden op school en hoe ze daar mee omgingen.
quote:Dan nog hoop ik dat mensen ook eens in willen zien dat het voor Kelly gewoon heel erg fijn is zich na zoveel jaar te kunnen 'tentoonstellen' in al haar glorie, en dat daar koketterie bijhoort is dan logisch. Ze heeft gewoon een achterstand in te halen.
Op vrijdag 26 oktober 2001 02:50 schreef Peregrijn het volgende:
Ik moet mezelf nu toch helaas corrigeren. Iedereen die vannacht de streams volgt begrijpt wel waarom. Kelly vertelt nu echt veel over haar overgangsproblemen en alles wat ze heeft mee gemaakt. Respect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |