Wat die knar zegt!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
Hee, pisvlek, krijgen we nog een datum door voor de indrinkmeet?
ff wachten op static, wanneer is z`n ban eigenlijk afgelopen??quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
Hee, pisvlek, krijgen we nog een datum door voor de indrinkmeet?
eeeehmmm, 2 weken -3 dagen ofzo....quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
ff wachten op static, wanneer is z`n ban eigenlijk afgelopen??
Ergens in 2007 ben ik bangquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
ff wachten op static, wanneer is z`n ban eigenlijk afgelopen??
Een Pemban is sneller voorbij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ergens in 2007 ben ik bang.
zolang?? ik wist niet dat een ban zolang kon durenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmm, 2 weken -3 dagen ofzo....
Mail em.
tja, dat is niet aan mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
zolang?? ik wist niet dat een ban zolang kon duren![]()
bestaat er niet iets zoals "vervroegde vrijlating" ofzo?![]()
nah, ik ben dan wel een newbie maar zolang duurt een ban meestal nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ergens in 2007 ben ik bang.
Ja, bij eh...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
TBS-verlof wordt binnenkort aangevraagd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
Laffer lief aan kijkt!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Paxlie het volgende:
ik word niet eens goedgekeurd
* Paxlie wil op zich wel na Mysteryland hier langs gaan
heb toch niet het idee dat ik tot het einde blijf, al heb ik tegenwoordig een vriendin die op feesten tot het einde MOET blijven
met dwang "verpleging"quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
TBS-verlof wordt binnenkort aangevraagd.
Ondertitel: Geestelijk instabielquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef laffer het volgende:
[..]
Ondertitel: Geestelijk instabiel
goedgekeurd![]()
gaat je bier kostenquote:
braque zijn is een keuzequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:05 schreef laffer het volgende:
als het goed is wordt static maandag weer un-banned![]()
had het zelf gedaan ipv deze postquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe de OP eens aanpassen dan!
Het is jouw subforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |