er gaan hier zo fucking veel mensen heen die ik kenquote:
retourticket Bangkok, verder weten we nog nietsquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:55 schreef Blinky het volgende:
Veel plezier Aventura! Waar ga je heen?
Ah ok. Lekker hoor! Heel veel plezier!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:48 schreef Aventura het volgende:
17:05 vertrekt vlucht! Ben al helegaar bepakt en bezakt, ik pak om een uur of 12:30 de trein naar Schiphol (daar ben ik dan in 12 mins).
Ik denk wel dat je door de ballotagecommissie komtquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er gaan hier zo fucking veel mensen heen die ik ken
Dus moet jij ook gewoon gezellig komen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:55 schreef Paxlie het volgende:
er gaan hier zo fucking veel mensen heen die ik ken
Pax is verslaafd aan baggerquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:11 schreef Bluezz het volgende:
Paxlie mag niet naar bagger, pax moet gewoon naar Adam komen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pax is verslaafd aan bagger.
Boem boem bliep bliep is zijn leven.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:18 schreef PPL het volgende:
Klinkt gezellig...
quote:
Hai Lieverd.quote:
Nahquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..].
En Aventura mist Dijkpop...... damn.....
tja, zo zijn de regelsquote:
Was dat diegene die steeds aan mij kop liep te zieken zodat ik eerder wegging ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, zo zijn de regels.
Ik denk niet dat er een probleem van gemaakt zal worden. Er waren vorig jaar ook opeens wat mensen die niemand verwachtte.... (ik zag geen namen noemen...).
nee niet eensquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Was dat diegene die steeds aan mij kop liep te zieken zodat ik eerder wegging ?
Dezelfde die stond te zeiken wanneer de champagne nou e i n d e l i j k een keertje ging komen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |