Minimaal 18 jaar en een drankvergunning hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:37 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om te mogen komen?
Ik ben 13 maar m`n vriendin is al bijna 16 en ik zie er echt uit als 19quote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Minimaal 18 jaar en een drankvergunning hebben.
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:26 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Ik ben 13 maar m`n vriendin is al bijna 16 en ik zie er echt uit als 19![]()
Ik hoop dat het mag want we gaan lekker een keertje te stappen in Amsterdam.
Dat zouden we jammer vinden maar ik wil nog ff het antwoord van Laffer en Static hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Er zijn er die zich met liefde over jullie zouden ontfermen, maar iets zegt me dat dit toch niet de happening is waar dat gaat gebeuren.
Ga je d'r nou echt serieus op in?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Er zijn er die zich met liefde over jullie zouden ontfermen, maar iets zegt me dat dit toch niet de happening is waar dat gaat gebeuren.
wat moeten we hier nou mee?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
[..]
Dat zouden we jammer vinden maar ik wil nog ff het antwoord van Laffer en Static hebben.
Want wij gaan zowieso naar Amsterdam toe![]()
Ik ga nu stoppen met internet want m`n ouders komen zo thuis uit de kroeg, die gaan altijd darten op maandagavond die sukkels whahahahaha![]()
![]()
Static komt binnenkort wel terug hoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef laffer het volgende:
wanneer komt static eigenlijk terug?
die ban is toch al klaar (een week+48 uur)![]()
maar hij kan wel een potje breken toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Static komt binnenkort wel terug hoor.
Maar volgens mij heeft-ie zich nog niet 1 dag aan zijn ban gehouden.
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef laffer het volgende:
wanneer komt static eigenlijk terug?
die ban is toch al klaar (een week+48 uur)![]()
ja hoor die 24911 hits zijn allemaal van mijquote:Op maandag 11 juli 2005 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
Jij bent ook een echte ramp-toerist hè Shark!
quote:
quote:
Zeg maar hé Paxlie... Het is een wat late reactie... maarreh... vertel eens?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Paxlie het volgende:
ik word niet eens goedgekeurd
* Paxlie wil op zich wel na Mysteryland hier langs gaan
heb toch niet het idee dat ik tot het einde blijf, al heb ik tegenwoordig een vriendin die op feesten tot het einde MOET blijven
ik ben je zeaun, wat denk je wel niet van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |