Dat lost bij veel mensen het geluidsprobleem niet op, zo ook niet bij mij. Bij mij komen er juist problemen bij (krakerig geluid). Er staan dan ook 3 tabbladen van geluid bij mijn dxdiag..quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:08 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Op het schuifje de tweede van links dus in dxdiag... dat is basis... Dat heeft bij mij het probleem opgelost...
Het werkte! thanks Cerbiequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
7 keer, oh goodie
Nouja, het gaat sneller dan helemaal opnieuw beginnen, ff proberen zo dan..
Daar heb ik dus ook last van als ik het geluid op basisversnelling heb staan. Weet ik ook weer dat het daaraan ligt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat lost bij veel mensen het geluidsprobleem niet op, zo ook niet bij mij. Bij mij komen er juist problemen bij (krakerig geluid). Er staan dan ook 3 tabbladen van geluid bij mijn dxdiag..
Op tweakers stond een link die zou helpen, maar ik kan hem ff niet terugvinden
Je hoeft niet perse te rennen. Dus je hebt alleen maar RMB en ENTER nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En nu doe ik die Dojo fight club in San Fierro
alleen wel rare toetsen
while running, press enter and RMB to attack
dan denk ik ook, ghast! dan heb ik een hand extra nodig!Redefine controls werkt niet,
ik zat te denken daar waar enter stond, capslock neer te zetten, maar bij foot controls werkte dat niet.
Dus..... iemand? Voor die combat moves? Lijkt me dik als je goed kan vechten, kan ook wel, maar met die rare toetsen, waarom ook WHILE RUNNING (dat is er 1, plus 1 rammen) press enter, das er nog 1, and press RMB, das de 4e!oh goodie
Doe normaal.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:21 schreef numero_uno het volgende:
maakt niet uit hoor je bent pas de 31208e die het vraagt![]()
er kunnen tevens wel meer dingen in de OPquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:23 schreef numero_uno het volgende:
hoe vaak in elk topic wordt dit nou wel niet gevraagd? misschien iets om voor in de op te zetten
Als je dat nou gelijk gesuggereerd had.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:23 schreef numero_uno het volgende:
hoe vaak in elk topic wordt dit nou wel niet gevraagd? misschien iets om voor in de op te zetten
Die stemmen komen uit je center speaker van je 5.1 set, dus of je hebt die uit staan, of je hebt in windows ingesteld dat je een 5.1 set hebt terwijl je maar stereo hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb 2 problemen.
Ten eerste hoor ik de stemmen van de karakters en mijn cellphone niet, Ik hoor ze wel praten in de filmpjes maar buiten die filmpjes hoor ik niks. En ik heb al in dxdiag iets sound op basic gezet.
Daarnaast ziet het spel er niet echt mooi uit bij mij. De textures zijn niet mooi en het lijkt wel alsof ze op elkaar zijn geplakt. Ook zijn er enkele zwarte plekken.
Kan iemand me hiermee helpen?
druk eens op 2 om je landingsgestel in te trekkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:05 schreef Blik het volgende:
klote, zit nu vast bij de flyin school, ik ga niet snel genoeg omhoog bij de missie "Circle Airstrip" waardoor ik dus de eerste corona telkens mis en teveel tijd mis
Zonder plattegrond zeker?quote:
denk t niet (en wat dan nog eigenlijk, ik heb dat ook gedaan?)quote:
Daar kwam ik ook achter na 33 pogingen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:11 schreef Yildiz het volgende:
druk eens op 2 om je landingsgestel in te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |