Ik heb 2 maar uitgezet, je hebt altijd nog num+ ervoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
jup, je moet wat, ik was net bij 9, t stelt echt niks voor, superrelaxed, totdat je op de 2 drukt enzo
ook goed, als ie maar weg is bij de 2quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb 2 maar uitgezet, je hebt altijd nog num+ ervoor
Whehe... da's kut. Volgens mij kun je daar beter één of andere idiote toets voor verzinnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
jup, je moet wat, ik was net bij 9, t stelt echt niks voor, superrelaxed, totdat je op de 2 drukt enzo
echt, nog 20 seconden eerder dacht ik eraan, die 2 zit er wel gevaarlijk, dalijk druk ik eropquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe... da's kut. Volgens mij kun je daar beter één of andere idiote toets voor verzinnen
Haha, dat maakt het erg zuur jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Yildiz het volgende:
echt, nog 20 seconden eerder dacht ik eraan, die 2 zit er wel gevaarlijk, dalijk druk ik erop
oh wacht, ff op de kaart kijken, klik
klik terug
druk ik de 2 in
Hoereeeuhhh!!!
waarom denk je dat ik express caps lock niet uitzette een paar posts geledenquote:
schuin is 2 knoppen tegelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:11 schreef Yildiz het volgende:
schuin doet het bij mij ook niet, maar dat maakt niet uit, met de rest goed win je het alsnog makkelijk
Da's idd een minigun, en het bruutste wapen in het spel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, wa's da voor gun?
Die ben ik in m'n hele SA-loopbaan nog niet tegengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: was dus andere missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned![]()
Ik heb die viligant, Ambulance en brandweer missies allemaal in 1x gehaald maar die PIMP missies blijven zwaar iritantquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef Remqo het volgende:
Ik vond de pimp-missies het makkelijkst van allemaal, njah mischien dat het in een andere stad beter gaat.
edit :
Yay gehaald!
Het enige dat ik nog moet doen is die NRG 500 challenge, wat races en nog wat dingen verzamelen dan ben ik 100%!
[ Bericht 12% gewijzigd door Dolfhin op 09-07-2005 04:15:18 ]![]()
ik zit nu bij die missie waar je veel lung capacity voor nodig hebt [heb er een beetje lang over gedaan, dingen verzamelen en gewoonweg mensjes neerknallen stonden bij mij vooraan] weet iemand hoeveel capacity je daar nodig hebt. want ik had laatst vanaf 2% tot 50% vergroot [zonder te saven] loop ik weg, ga ik uit verveling maar wat mensjes neerknallen, stap op een fiets, wordt ik zonder pardon neergeslagen door een KUTAGENT die er de hele tijd een beetje achter liep
![]()
![]()
![]()
en die replays, waar zitten die??? ik heb het zelf wel gevonden, is een REP-bestand, hoe kan je dat afspelen???![]()
![]()
Wat doet die 2 danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
echt, nog 20 seconden eerder dacht ik eraan, die 2 zit er wel gevaarlijk, dalijk druk ik erop
oh wacht, ff op de kaart kijken, klik
klik terug
druk ik de 2 in
Hoereeeuhhh!!!![]()
Ik heb voordat ik het spel ging spelen al de toetsen ingesteld volgens mijn normen en waarden
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
als je in een taxi, ambulance enzo zit, moet je op 2 drukken om de missies te beginnen van dat soort autosquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat doet die 2 dan![]()
Ik heb voordat ik het spel ging spelen al de toetsen ingesteld volgens mijn normen en waarden![]()
![]()
sub missionquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat doet die 2 dan![]()
Ik heb voordat ik het spel ging spelen al de toetsen ingesteld volgens mijn normen en waarden
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.![]()
[ img] link van plaatje [ /img]
maar dan zonder de spaties in [ img]I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
www.tinypic.com is een goede voor de plaatjes @ 800x600
als je thumbnails wil doen, kan je het makkelijkst via www.imageshack.us doen
Supervet! Alleen, ben jij dat? haal dan ff je klok weg ofzo, of niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:20 schreef vanDekaart het volgende:
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/3389/image12344nz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Gta op de beamer!!Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.![]()
Ja echt super dit, et is jammer dat de beamer niet van mij is en dat ik hem na dit weekend weer moet terug geven. De klok is al weg btw..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Supervet! Alleen, ben jij dat? haal dan ff je klok weg ofzo, of niet?
Ik ben weer ff spelen![]()
![]()
ohzo, dan is het wel superdikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:25 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
Ja echt super dit, et is jammer dat de beamer niet van mij is en dat ik hem na dit weekend weer moet terug geven. De klok is al weg btw..
Ik ben weer ff spelen![]()
komaan, nog 2 posts, niet verlegen zijn...Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.![]()
Gewoon even een rondje om San Fierro zwemmen, heb je ook gelijk een hoge stamina.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:16 schreef JumperJack het volgende:
ik zit nu bij die missie waar je veel lung capacity voor nodig hebt [heb er een beetje lang over gedaan, dingen verzamelen en gewoonweg mensjes neerknallen stonden bij mij vooraan] weet iemand hoeveel capacity je daar nodig hebt. want ik had laatst vanaf 2% tot 50% vergroot [zonder te saven] loop ik weg, ga ik uit verveling maar wat mensjes neerknallen, stap op een fiets, wordt ik zonder pardon neergeslagen door een KUTAGENT die er de hele tijd een beetje achter liep
![]()
![]()
![]()
en die replays, waar zitten die??? ik heb het zelf wel gevonden, is een REP-bestand, hoe kan je dat afspelen???
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |