Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:58 schreef Fliepke het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens een rondje gaan maken met een tank, maar ik vermoed dat ie alleen op de area 69 staat. Is er een manier om daar binnen te komen zonder al die sterren meteen op mn kont te krijgen?
Ik heb gewoon echt dingen gemist op de ps2quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:37 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hoezo is de minigun niet op straat te vinden??? hij ligt in san fierro [begin van de kincaid bridge, die kleine brug vlak onder die grote bij easter basin], in desert [in area 69, in die no fly zone] en in las venturas [roca escalante, bij het huis tegenover de spoorbaan in die bocht daar]. dus wel op straat te vinden![]()
En dat red je makkelijk? of moet ik dat eerst tien keer proberenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee.
Maar wat je wel kan doen, is dat ding jatten, en naar je vliegbasis crossen. In je hangar zetten, saven, en daarna kun je 'm pakken zonder wanted level.
Dat is erg goed te doen. In de achterste hangar staat in elk geval een tank, die moet je van buiten de basis kunnen zien. En anders ff een rondje lopen tot ie daar spawnt. Parkeer je auto tegen het hek, en klim er overheen. Of vlieg met je heli heel laag over het hek naar binnen, en spring er meteen uit, dat kost je ook niet veel health. Dan loop je rustig naar die tank, d'r is toch niemand te bekennen daar. Via het kleine stukje waar je het hek kapot kan rijden ga je de basis uit, en geef je gas richting je vliegbasis. Je hebt weinig te vrezen, want die FBI Ranchers kunnen niet veel uitrichten tegen een tank, en je kunt ook nog schieten. Alleen bij het rennen van je hangar naar het save-point moet je wel ff oplettenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En dat red je makkelijk? of moet ik dat eerst tien keer proberen
Das toch nog steeds niet op straatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:37 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hoezo is de minigun niet op straat te vinden??? hij ligt in san fierro [begin van de kincaid bridge, die kleine brug vlak onder die grote bij easter basin], in desert [in area 69, in die no fly zone] en in las venturas [roca escalante, bij het huis tegenover de spoorbaan in die bocht daar]. dus wel op straat te vinden![]()
euhh, das een andere missiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef Rikoko het volgende:
Oooooooooooooooooh shit man, die is nog redelijk simpel hoor! ik heb em ook een poosje geprobeerd, maar weetje je moet gewoon in de meest rechter lijn rechts van al die tonnen die die plane laat vallen, zonder dat die tonnen je lastig vallen, naar die plane toe rijden op je motor!
Als t je ECHT niet lukt, pass je me je savegame van je maar en dan los ik em wel voor je op!!!! Mail ik je savegame dan wel weer terug!!!!!!
dat is hem nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef Rikoko het volgende:
Oooooooooooooooooh shit man, die is nog redelijk simpel hoor! ik heb em ook een poosje geprobeerd, maar weetje je moet gewoon in de meest rechter lijn rechts van al die tonnen die die plane laat vallen, zonder dat die tonnen je lastig vallen, naar die plane toe rijden op je motor!
Als t je ECHT niet lukt, pass je me je savegame van je maar en dan los ik em wel voor je op!!!! Mail ik je savegame dan wel weer terug!!!!!!
Ik snap niet dat die zo moeilijk is... Had hem in 1 keer. Oke misschien beginnersgelukquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:24 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
dat is hem niet
het is die missie waar een vliegtuig naar LV komt en je moet zeg maar eerst naar zijn richting vliegen en dan keren en door de ring bij z'n staart vliegen. Ik vond het ook een kutmissie
het is dat ik nu ff geen tijd heb anders had ik hem wel willen "proberen"
Als het echt niet wil lukken, stuur hem dan maar gewoon (mail in staat in mijn profielquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef Wiwi101 het volgende:
Goedenavond mensen
Is er iemand die voor mij de missie Free Fall (het vliegtuig in de lucht kapen) wil uitspelen? Ik heb het tig keren geprobeerd en ik wordt er helemaal tureluurs van.
Thx
Wiwi101
met zoeken, helegaar in los santos, ik zie ze normaal altijd rijden in san fierro, maar nu natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:05 schreef Yildiz het volgende:
KUT!
had ik iets van 7 van de 10 pimp missies volbracht, gaat er 1 irriteren, knal ik de klant neer, gelijk 2 wagens en 3 motoren om me heen, en die meid uiteraard uberlangzaam met instappen
busted
waar kan ik zo een auto vinden? geen zin om opnieuw te laden, en opnieuw te beginnen
ergo, hoe heet dat ding?
Broadwayquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
met zoeken, helegaar in los santos, ik zie ze normaal altijd rijden in san fierro, maar nu natuurlijk niet!
wat krijg je na het voltooien van alle missies?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:43 schreef Dolfhin het volgende:
Iemand tips voor die achterlijke pimp missies? Net ook weer 2x geprobeerd, 1x flikert die kut auto met op de kop en explodeert de andere keer spring mijn klant voor de auto (!!!!).
Die pimp missies moeten de moeilijkste missies in het gehele spel zijn verdomme
Respect ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:58 schreef BierKoning het volgende:
[..]
wat krijg je na het voltooien van alle missies?
jup, je moet wat, ik was net bij 9, t stelt echt niks voor, superrelaxed, totdat je op de 2 drukt enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Respect ofzo
En je hoeft voortaan niet meer voor hoeren te betalen, maar ze betalen jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |