abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28732775
ideetje voor de eventuele meet:

- pvc buis snijden en om de achterwielen doen (setje wielen speciaal ervoor maken werkt beste) en RC-DRIFT kampioenschappen houden

- wat kratjes, stenen en andere rotzooi aan elkaar fabriceren en een RC-OFFROAD trial houden (kussens naast de trial om schade te voorkomen)

- frequenties vantevoren doorgeven ook om schade te voorkomen

- 2de hands parts trade/sell-out

wie biedt er meer?
Calm down, please!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:24:06 #77
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_28733067
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:13 schreef Googolplexian het volgende:

- pvc buis snijden en om de achterwielen doen (setje wielen speciaal ervoor maken werkt beste) en RC-DRIFT kampioenschappen houden

- wat kratjes, stenen en andere rotzooi aan elkaar fabriceren en een RC-OFFROAD trial houden (kussens naast de trial om schade te voorkomen)

wie biedt er meer?
Rijden op het circuit natuurlijk
Als het rechte stuk lang genoeg is sprintjes tegen elkaar
pi_28733105
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef MewBie het volgende:

[..]

Rijden op het circuit natuurlijk
Als het rechte stuk lang genoeg is sprintjes tegen elkaar
rijden op het circuit kan dus ook met drift-wheels

of het leuk is? http://www.frequency-rc.com/movies/SGDrifters4.mpg

-edit- dat filmpje ga ik effe mirroren

[ Bericht 11% gewijzigd door Googolplexian op 12-07-2005 12:32:26 ]
Calm down, please!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:42:02 #79
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_28733564
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

rijden op het circuit kan dus ook met drift-wheels

of het leuk is? http://www.frequency-rc.com/movies/SGDrifters4.mpg

-edit- dat filmpje ga ik effe mirroren
Gelukkig heb je voor driften een compleet andere setup nodig als voor normaal rijden

wel cool filmpje trouwens
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:42:52 #80
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_28733587
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:12 schreef MewBie het volgende:

[..]

Raco2000 ligt in utrecht en heeft on- en offroad
Raco is dicht wegens vergunningen dus die openen ook niet het komende jaar.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_28733606
Zo zeg, das lang geleden dat hier een RC topic was Heb me wagens al een tijdje in de schuur staan (rotten) hehe. Je weet wel, je verhuist en hebt ineens een stuk minder geld om aan die dingen uit te geven. En je krijgt ook nog ens een vriendin zucht hehe.

Binnenkort mijn Savage maar weer eens maken, sinds de laatste meeting van rc-racingcars (RCMT) is hij nog steeds stuk. Dit was in Mei vorig jaar haha Door de vering heengezakt door het vele springen.

Mijn onroadjes moet ik maar eens de batterijen van opladen, dan kan ik weer eens scheuren

Leuk dat er toch nog belangstelling is voor RC op FOK!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:44:24 #82
56864 Marty26
pi_28733645
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:13 schreef Googolplexian het volgende:

wie biedt er meer?
Goed plan

Meschien dat ik wat met Mach.nl kan regelen dat we daarnaast een offroad trail parcourtje maken
Ik ben er morgen de heele dag dus ga ik gelijk wel ff vragen
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:03:30 #84
123053 rijn0227
gang is alles.......
pi_28734269
Nou gasten ik ben zeker van de partij als er een wedstrijd word georganiseerd maakt niet uit wat ik heb offroad en onroad.
www.tamiyacup.nl rc foto's filmpjes en tips..............
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:04:54 #85
56864 Marty26
pi_28734312
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef Googolplexian het volgende:
mirror: http://www.wacha.nl/temp/fok/SGDrifters4.mpg
Vet hoor dat driften
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:03 schreef rijn0227 het volgende:
Nou gasten ik ben zeker van de partij als er een wedstrijd word georganiseerd maakt niet uit wat ik heb offroad en onroad.
Morgen eens praten op de mach om te checken hoe en wat.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:30:23 #86
56864 Marty26
pi_28735181

- Race op het circuit.

- Workshop van meschien de wat meer ervaren RC mensen.

Wie bied er meer?

* Marty26 dacht ff aanvullen
pi_28737363
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:20 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Nice Rij je ook wel eens op circuit? of meer op parkeerplaats?
Ik rij op parkeerplaatsen, ik rij nog maar een jaar en ik heb deze auto 2e hands gekocht en meer als een auto om te kijken of ik het leuk vind en ik ben nou een het kijken naar een nieuwe auto
pi_28737447
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:00 schreef MewBie het volgende:

[..]

Koop een taart en ga het vieren
Zal ik doen
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:40:06 #89
56864 Marty26
pi_28737716
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:29 schreef Joefje het volgende:

[..]

Ik rij op parkeerplaatsen, ik rij nog maar een jaar en ik heb deze auto 2e hands gekocht en meer als een auto om te kijken of ik het leuk vind en ik ben nou een het kijken naar een nieuwe auto
Leuk man ik kan je aan raden om een keer op het circuit te rijden
Ik rij ook nog niet zolang maar toen ik 1keer op het circuit zat was ik verslaafd
Wil je ook wedstrijden gaan rijden? Byv Tamiyacup?
Hebben leuke instap races ga je ook tegen mij komen te rijden
Maar als je je morgen verveelt en je bent in de buurt van Heemstede ik ben heel de dag op het circuit te vinden. Je bent welkom! vinden we gezellig
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:12:10 #90
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_28738821
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
http://www.pkracing.nl/tamiyatg10plaat.jsp
is dit leuk voor een beginner?
En belangrijker is dit nu helemaal volledig op de accu en brandstof na dan?

Dus als ik deze auto koop plus accu shit en brandstof kan ik los gaan?
En is dit iets voor een beginner die er ECHT niks van af weet?
waar wil je gaan rijden?
Want voor gewoon lekker in de buurt op straat racen zou ik toch wel voor een buggy gaan, kan je ook nog eens het gras op.

De 2 auto's die je nu hebt uitgezocht liggen strak aan de grond en zijn dus alleen gesckikt voor parkeerterreinen, RC banen en andere vlakke gelegenheden
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:18:56 #91
123053 rijn0227
gang is alles.......
pi_28739067
ja eenmaal op een circuit gereden en een parkeerplaats is dan al snel saai geworden.
zelf vind ik de tamiyacup een goede beginners wedstrijd vanwege de volgende punten.
de wedstrijden zijn gratis om aan mee te doen.
in de stock klasse kan je in principe direct mee doen met een auto uit de doos.
de club mensen is erg gezellig (op uitzonderingen na natuurlijk )
er zijn mogelijkheden om aan snelle klasse's mee te doen dus na de stock kun je bijv overstappen op de supersport, dan kan je het tegen mij gaan opnemen

en ja het is weer iets anders als forza of gran tourismo, veel spannender als je moet rijden in ieder geval...
en dit topic is helemaal top
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:31:19 #92
56864 Marty26
pi_28739478
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef Hugster het volgende:

[..]

waar wil je gaan rijden?
Want voor gewoon lekker in de buurt op straat racen zou ik toch wel voor een buggy gaan, kan je ook nog eens het gras op.

De 2 auto's die je nu hebt uitgezocht liggen strak aan de grond en zijn dus alleen gesckikt voor parkeerterreinen, RC banen en andere vlakke gelegenheden
Daar heb je zeker een punt
Het is inderdaad wat je een beetje wil. En wat de mogenlijk heden zijn in jou buurt.
Ik heb Mach.nl om de hoek. en het veiling terrein voor het nodige parkeerplaats werk. Wat overgens echt super is daar echt super groot enzo
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:04:43 #93
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_28740485
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt
Het is inderdaad wat je een beetje wil. En wat de mogenlijk heden zijn in jou buurt.
Ik heb Mach.nl om de hoek. en het veiling terrein voor het nodige parkeerplaats werk. Wat overgens echt super is daar echt super groot enzo
Ik heb eigenlijk alleen het parkeerplaats van de Ven met een overkapping dat wel maar dat houdt ook in dat er dus palen staan, is ook wel leuk daar niet van kan je lekker slalommen op hoge snelheid iedere keer het gevaar van zo'n metalen paal trotserend
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:15:55 #94
56864 Marty26
pi_28740815
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef MewBie het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk alleen het parkeerplaats van de Ven met een overkapping dat wel maar dat houdt ook in dat er dus palen staan, is ook wel leuk daar niet van kan je lekker slalommen op hoge snelheid iedere keer het gevaar van zo'n metalen paal trotserend
Dat is inderdaad wel fun totdat je er tegen aan klapt
Maar overdekt is wel beter. Geen last van omwonende dan?
pi_28741758
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:40 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Leuk man ik kan je aan raden om een keer op het circuit te rijden
Ik rij ook nog niet zolang maar toen ik 1keer op het circuit zat was ik verslaafd
Wil je ook wedstrijden gaan rijden? Byv Tamiyacup?
Hebben leuke instap races ga je ook tegen mij komen te rijden
Maar als je je morgen verveelt en je bent in de buurt van Heemstede ik ben heel de dag op het circuit te vinden. Je bent welkom! vinden we gezellig
Ik weet niet waar Heemstede ligt maar ik heb het idee dat het een heel eind weg ligt, ik kom zelf uit Sint-Oedenrode, ligt tussen Den Bosch en Eindhoven.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:26:25 #96
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_28743281
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:15 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel fun totdat je er tegen aan klapt
Maar overdekt is wel beter. Geen last van omwonende dan?
Industrie terrein
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:27:09 #97
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_28743303
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:45 schreef Joefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar Heemstede ligt maar ik heb het idee dat het een heel eind weg ligt, ik kom zelf uit Sint-Oedenrode, ligt tussen Den Bosch en Eindhoven.
Ligt bij Haarlem, zal dus een uurtje of anderhalf tot 2 rijden zijn, afhankelijk van je snelheid
pi_28743614
- ideetje voor dit topic:

Pak maar alvast je camera en begraaf je pik in de grond want: Ik zou graag een foto van je RC zien. Wel zo gemaakt dat de RC zo min mogelijk van een 1:1 is te onderscheiden. Kleurt het topic ook een beetje op
Calm down, please!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:37:05 #99
56864 Marty26
pi_28743661
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef MewBie het volgende:

[..]

Ligt bij Haarlem, zal dus een uurtje of anderhalf tot 2 rijden zijn, afhankelijk van je snelheid
maar er zijn in die buurt ook zat RC banen
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:35 schreef Googolplexian het volgende:
- ideetje voor dit topic:

Pak maar alvast je camera en begraaf je pik in de grond want: Ik zou graag een foto van je RC zien. Wel zo gemaakt dat de RC zo min mogelijk van een 1:1 is te onderscheiden. Kleurt het topic ook een beetje op
Goeie ideen
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:53:38 #100
123053 rijn0227
gang is alles.......
pi_28744135
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:45 schreef Joefje het volgende:

[..]

he maar in eindhoven is een club dit is de link http://yourinternetpartner.com/erce/ leuke technische baan is het daar die behoord echt tot mijn favorieten circuits
hij is wel klein maar je leert er wel sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')