Rijden op het circuit natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:13 schreef Googolplexian het volgende:
ideetje voor de eventuele meet:
- pvc buis snijden en om de achterwielen doen (setje wielen speciaal ervoor maken werkt beste) en RC-DRIFT kampioenschappen houden
- wat kratjes, stenen en andere rotzooi aan elkaar fabriceren en een RC-OFFROAD trial houden (kussens naast de trial om schade te voorkomen)
- frequenties vantevoren doorgevenook om schade te voorkomen
- 2de hands parts trade/sell-out
wie biedt er meer?
rijden op het circuit kan dus ook met drift-wheelsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef MewBie het volgende:
[..]
Rijden op het circuit natuurlijk![]()
Als het rechte stuk lang genoeg is sprintjes tegen elkaar![]()
Gelukkig heb je voor driften een compleet andere setup nodig als voor normaal rijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
rijden op het circuit kan dus ook met drift-wheels![]()
of het leuk is? http://www.frequency-rc.com/movies/SGDrifters4.mpg
-edit- dat filmpje ga ik effe mirroren
Raco is dicht wegens vergunningenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:12 schreef MewBie het volgende:
[..]
Raco2000 ligt in utrecht en heeft on- en offroad
Goed planquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:13 schreef Googolplexian het volgende:
ideetje voor de eventuele meet:
- pvc buis snijden en om de achterwielen doen (setje wielen speciaal ervoor maken werkt beste) en RC-DRIFT kampioenschappen houden
- wat kratjes, stenen en andere rotzooi aan elkaar fabriceren en een RC-OFFROAD trial houden (kussens naast de trial om schade te voorkomen)
- frequenties vantevoren doorgevenook om schade te voorkomen
- 2de hands parts trade/sell-out
wie biedt er meer?
Vet hoor dat driftenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef Googolplexian het volgende:
mirror: http://www.wacha.nl/temp/fok/SGDrifters4.mpg
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:03 schreef rijn0227 het volgende:
Nou gasten ik ben zeker van de partij als er een wedstrijd word georganiseerd maakt niet uit wat ik heb offroad en onroad.
Ik rij op parkeerplaatsen, ik rij nog maar een jaar en ik heb deze auto 2e hands gekocht en meer als een auto om te kijken of ik het leuk vind en ik ben nou een het kijken naar een nieuwe autoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
NiceRij je ook wel eens op circuit? of meer op parkeerplaats?
Leuk man ik kan je aan raden om een keer op het circuit te rijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:29 schreef Joefje het volgende:
[..]
Ik rij op parkeerplaatsen, ik rij nog maar een jaar en ik heb deze auto 2e hands gekocht en meer als een auto om te kijken of ik het leuk vind en ik ben nou een het kijken naar een nieuwe auto![]()
waar wil je gaan rijden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
http://www.pkracing.nl/tamiyatg10plaat.jsp
is dit leuk voor een beginner?
En belangrijker is dit nu helemaal volledig op de accu en brandstof na dan?
Dus als ik deze auto koop plus accu shit en brandstof kan ik los gaan?
En is dit iets voor een beginner die er ECHT niks van af weet?
Daar heb je zeker een puntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
waar wil je gaan rijden?
Want voor gewoon lekker in de buurt op straat racen zou ik toch wel voor een buggy gaan, kan je ook nog eens het gras op.
De 2 auto's die je nu hebt uitgezocht liggen strak aan de grond en zijn dus alleen gesckikt voor parkeerterreinen, RC banen en andere vlakke gelegenheden
Ik heb eigenlijk alleen het parkeerplaats van de Ven met een overkapping dat welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt
Het is inderdaad wat je een beetje wil. En wat de mogenlijk heden zijn in jou buurt.
Ik heb Mach.nl om de hoek. en het veiling terrein voor het nodige parkeerplaats werk. Wat overgens echt super is daar echt super groot enzo
Dat is inderdaad wel funquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen het parkeerplaats van de Ven met een overkapping dat welmaar dat houdt ook in dat er dus palen staan, is ook wel leuk daar niet van
kan je lekker slalommen op hoge snelheid iedere keer het gevaar van zo'n metalen paal trotserend
Ik weet niet waar Heemstede ligt maar ik heb het idee dat het een heel eind weg ligt, ik kom zelf uit Sint-Oedenrode, ligt tussen Den Bosch en Eindhoven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Leuk man ik kan je aan raden om een keer op het circuit te rijden
Ik rij ook nog niet zolang maar toen ik 1keer op het circuit zat was ik verslaafd
Wil je ook wedstrijden gaan rijden? Byv Tamiyacup?
Hebben leuke instap races ga je ook tegen mij komen te rijden![]()
Maar als je je morgen verveelt en je bent in de buurt van Heemstede ik ben heel de dag op het circuit te vinden. Je bent welkom! vinden we gezellig
Industrie terreinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel funtotdat je er tegen aan klapt
Maar overdekt is wel beter. Geen last van omwonende dan?
Ligt bij Haarlem, zal dus een uurtje of anderhalf tot 2 rijden zijn, afhankelijk van je snelheidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:45 schreef Joefje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Heemstede ligt maar ik heb het idee dat het een heel eind weg ligt, ik kom zelf uit Sint-Oedenrode, ligt tussen Den Bosch en Eindhoven.![]()
maar er zijn in die buurt ook zat RC banenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ligt bij Haarlem, zal dus een uurtje of anderhalf tot 2 rijden zijn, afhankelijk van je snelheid
Goeie ideenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:35 schreef Googolplexian het volgende:
- ideetje voor dit topic:
Pak maar alvast je camera en begraaf je pik in de grond want: Ik zou graag een foto van je RC zien. Wel zo gemaakt dat de RC zo min mogelijk van een 1:1 is te onderscheiden. Kleurt het topic ook een beetje op
he maar in eindhoven is een club dit is de link http://yourinternetpartner.com/erce/ leuke technische baan is het daar die behoord echt tot mijn favorieten circuitsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:45 schreef Joefje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Heemstede ligt maar ik heb het idee dat het een heel eind weg ligt, ik kom zelf uit Sint-Oedenrode, ligt tussen Den Bosch en Eindhoven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |