Nou begint het een beetje op spam te lijken, iedere keer die link...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prijs ¤ 259, bij www.rc-speedworld.nl
Dat is echt een leuke auto vind ik voor weinig geld
Dat is niet de bedoeling hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:59 schreef MewBie het volgende:
[..]
Nou begint het een beetje op spam te lijken, iedere keer die link...
is inderdaad een leuke auto heb er vorig jaar tamiyacup stock touring mee gereden en dit jaar rijd mijn vriendin ermee in de stock touring.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:58 schreef Mad-Matt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn elektro autootje, ben veels te lui en te laks voor brandstof, en dit rijdt perfect
Tamiya TT-01 chassis 4WD
Zeker wel kijk maar in de bovenstaande linksquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
ooooooooh het begint weer te kriebelen bij mij![]()
Ik wil zo graag een nitro wagen hebben![]()
Kan je ergens ook online onderdelen kopen? Want ik heb te weinig tijd en vooral zin om naar een winkel te gaan voor onderdelen
Zonde manquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
kheb zelf een Tamiya TB-01 chassis (electro) maar ik doe er niets meer mee
[afbeelding]
nee serpent is naar mijn mening niet beter als bijvoorbeeld tamiya of mugen enz wat die auto zo bijzonder snel maakt zijn meestel de picco motoren van ¤ 400.-quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:19 schreef dazzle123 het volgende:
Ikheb jarenlang niet meer gereden. Ik ben ooit begonnen met een tamiya electro groep c auto. Toen nog heel even brandstog geprobeerd maar dat was mij te veel werk.
Nu heb ik weer een kyosho 1:24 gekocht samen met mijn huisgenoot dus nu rijden we de hele dag rondjes om te tafel.![]()
Mijn huisgenoot heeft ook weer een serpent brandstof gekocht en dat is ook leuk. Maar een beetje duur dus misschien over een paar maanden als ik wat meer geld heb koop ik er ook een.
Weet iemand trouwens ook of een serpent nou echt veel beter is dan goedkopere merken?
Je hebt gelijk. Zodra er weer wat centen voorradig zijn allereerst maar een nieuwe kap halen want deze was meer als promo voor TCC.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zonde man
Je moet lekker gaan racenIk weet niet waar je vandaan komt maar er is weer een winter cup in heemskerk indoor voor electro dit jaar
zal je vertellen dat als je stock zou rijden daar dat je maar een handjevol hop ups nodig zou hebben de baan is zeer technisch en klein maar daar leer je rijden echt niet normaal meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zodra er weer wat centen voorradig zijn allereerst maar een nieuwe kap halen want deze was meer als promo voor TCC.Racen zal er voorlopig wel niet inzitten want hij's nog zo standaard als wat.
http://www.pkracing.nl/quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
Kan je ergens ook online onderdelen kopen? Want ik heb te weinig tijd en vooral zin om naar een winkel te gaan voor onderdelen
Ik wel laatst voor me mugen die gasten zijn wel oke.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:35 schreef FCDB het volgende:
[..]
http://www.pkracing.nl/
Heb er nog niks bestelt... ga ik zeker doen... Veel rc-racers die ik ken bestellen hier hun spullen, dus moet wel goed zijn lijkt me :p
Daar hebben ze ook een binnenbaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik wel laatst voor me mugen die gasten zijn wel oke.
Maar ik haal daar alleen me mugen spullen. De rest bij Speedworld want kan je ook lekker binnen rijden
Oooh ja dat is waar ookquote:
Ik ga bijna altijd naar Quartel in pijnackerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oooh ja dat is waar ook
Ach ja ieder zo zijn shop denk ik dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |