Echt goed! Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juli 2005 18:28 schreef Tamiyagirl het volgende:
Mijn race gisteren ging wel goed.
Ben de laatste heat zelfs 1e geworden![]()
Jammer dat de tamiyacup weer afgelopen is.![]()
Maar gelukkig hebben we nog de wintercup![]()
Ik zat er aan te denken om nog ff langs te komen in Gouda... maar mn accu's bleven maar recharge... recharge... recharge... roepen en dat kon ik niet weerstaanquote:Op maandag 18 juli 2005 18:34 schreef Tamiyagirl het volgende:
Dank je wel!!!!
Was echt gezellig dat jullie er waren.
Vind het erg jammer dat ik vanavond niet mee kan naar de winkel
Ik heb hier ook wel een toppunt .. kan niet wachten tot die drift kit van HPI uit komt!quote:
Typo op je site?quote:Rc Speedworld is 1 van de eerste rc modelbouw winkels in Nederland die graag onze iniatief steund.
Wat bedoel je precies?quote:
Nee was dat maar zoquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef rijn0227 het volgende:
het is marty's winkel niet ofzo als je dat bedoeld maar bedankt voor het opspeuren van dat foutje zal het aan ze doormailen![]()
Ga ik zeker doen! ik zal er zo gelijk mee beginnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:26 schreef Googolplexian het volgende:
Marty: maak jij een mooie openingspost voor deeltje 2?(met wat modelletjes, tips en linkjes).
wel zo leuk om dit topic erin te houden
Ja vond je het gezellig? Ben blij dat je het leuk vond en dat je ook goeie info heb gehad!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:20 schreef Fireball200 het volgende:
Gisteren mijn HPI MT2 daar gekocht. Zeer prettige winkel met verstand van zaken en ze nemen er de tijd voor je!!!![]()
Vanavond maar eens beginnen met inrijden.....
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef Fireball200 het volgende:
Ja was zeker gezellig.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef Fireball200 het volgende:
Ja zeker, als jullie die meeting houden dan hoor ik het graag.
hahahah ach gewoon s'nacht opladenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Fireball200 het volgende:
Kan ook niet wachten maar moet eerst 12 penlites zien op te laden. Denk dat ik mijzelf ook maar eens een 1 uurs lader aanschaf :-)
Mee nemen naar je werkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:09 schreef Fireball200 het volgende:
Nee, heb geen lader waar ik 12 penlites in kan stoppen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |