Dan mn rijtijd dan korter kan worden? Meer stroomverbruik = kortere rijtijdquote:Op zondag 17 juli 2005 20:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde meer ivm korte rijtijd.
Ja maar je moet toch ook harder kunnen rijden zonder zoveel stroom verbruik?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:57 schreef MewBie het volgende:
[..]
Dan mn rijtijd dan korter kan worden? Meer stroomverbruik = kortere rijtijd
Grotere accu nemenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch ook harder kunnen rijden zonder zoveel stroom verbruik?
Ach ik snap ook niks van electro ( geef mij maar nitro )
True true ik ga nog ff in de tuin zitten spreek jullie morgenquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:07 schreef Marty26 het volgende:
[..]
True true ik ga nog ff in de tuin zitten spreek jullie morgen
Kijk daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 17 juli 2005 21:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch ook harder kunnen rijden zonder zoveel stroom verbruik?
Ach ik snap ook niks van electro ( geef mij maar nitro )
er zijn weer een hoop verse foto's de inmiddels wel bekende site op gegaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:41 schreef Marty26 het volgende:
ZO was weer super op het circuit bij Gouda. Mooie spannende race wel moest ik zeggen.
Leuk Circuit ook nooit geweest... Maar ik moet zeggen zeker de mooiete waard om eens te rijden.
Denk dat rijn nog wel wat foto's heeft van het circuit en van zijn race.
Hebben jullie nog lekker gereden vandaag of genoten van de zon?
hmm 10 min is nog een mooie tijd ik rij max 8 min met een 23 turnquote:Op zondag 17 juli 2005 21:02 schreef Fireball200 het volgende:
Hmm 10 minuten op een accu, hoeveel accus heb jij wel niet bij je als je rijden?
Ik heb maar een 2400mAh accuquote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef rijn0227 het volgende:
[..]
hmm 10 min is nog een mooie tijd ik rij max 8 min met een 23 turn
maar dan gaat ie ook vet hard.
oja zijn 3800 mah intellect accu's die zijn echt super snel:D
2.1 ccquote:
nee inderdaad marty het probleem van het uitbreken heeft me een hoop punten gekostquote:Op maandag 18 juli 2005 08:36 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen![]()
Zo te lezen heeft Rijn niet nog een beetje geluk gehad
Zelf 1tje kopenquote:
Nee verslaafd aan RC Racenquote:
Ja toch vanavond word gezelligquote:Op maandag 18 juli 2005 11:04 schreef Fireball200 het volgende:
Morguh,
Op welke site staan de fotos van gouda?
Helaas had ik een verjaardag en kon ik er niet bij zijn. Maarrrr vanavond maar eens kijken naar rc auto.
Ook een leuke verslavingquote:
ja er komt steeds meer nuttige info op te staanquote:Op maandag 18 juli 2005 11:22 schreef Fireball200 het volgende:
Mooie site tamiyacup.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |