tuurlijk heb ik dat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:42 schreef MrUber het volgende:
Ik ben ook al een tijdje naar het zoeken naar zon ding maar ik heb liever een Monstertruck op benzine.. maar is nogal prijzig.. heb je wat leuke linkjes voor me?
Denk dat je daar met een buggy niet echt last van hebt hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:58 schreef MrUber het volgende:
buggy ziet er ook wel leuk uit idd maar ik wil er toch wel een beetje over gras ook mee kunne rijden enzo.. niet dat ik de hele tijd vast kom te staan.
Ja zeker wel dat moeten we doen. Veel camber caster instellen. Toe In & Out alles hou je rekening meequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef Electrified het volgende:
Tunen jullie de wagentjes ook? Dus ophanging aanpassen, downforce aanpassen, net zoals bij de echte wagens zegmaar. Of hebben dingen als downforce geen enkel nut in de RC-wereld?
Marderquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef Excile het volgende:
heeejj
zit daar ook een off-road baan bij?
aangezien ik met een marder rij![]()
nog wat linkjes: http://www.real80.nl/links.asp
rc.pagina.nl kun je shops in de buurt zoekenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef MrUber het volgende:
lol.. probeer het eens rond de helft van dat geldtevens woon ik totaal niet in de buurt van heemskerk
De hardheid van het rubber of zit er ook echt lucht in? Dit is best interessant spulquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja zeker wel dat moeten we doen. Veel camber caster instellen. Toe In & Out alles hou je rekening mee
Per circuit is het ook echt verschillend en dat is elke keer weer zoeken naar de juiste afstellingen.
We hebben dan ook
[afbeelding]
Dit is dus 1 van die tools die we gebruiken. Ook de banden spelen groote rol. Hardheid is per circuit ook verschillend.
Nee geen lucht foam. Of je rijd op rubber ( slicks ) of op foam banden van een hooge hardheid.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef Electrified het volgende:
[..]
De hardheid van het rubber of zit er ook echt lucht in? Dit is best interessant spul
http://www.rc-speedworld.nl/hpimt.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:09 schreef MrUber het volgende:
lol.. probeer het eens rond de helft van dat geldtevens woon ik totaal niet in de buurt van heemskerk
Ja die dingen zijn zo vet! Als ik offroad ga rijden wil ik ook zo ietsquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef Excile het volgende:
hierzo een plaatje naar het geweld waar offroad mee wordt gereden,
dit weegt zo'n 8 a 9 kilo, 23 tot zo'n 29 cc is mogelijk en levert zo'n 4,5 PK max ong. 16.000 toeren
![]()
is ook absoluut de moeite waard, ik zie zoveel van die gasten met dat nitro spul kloten,quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn zo vet! Als ik offroad ga rijden wil ik ook zo iets![]()
Ja het punt is dat ik helemaal circuit verslaafd benquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:56 schreef Excile het volgende:
[..]
is ook absoluut de moeite waard, ik zie zoveel van die gasten met dat nitro spul kloten,
dit is gewoon benzine met TTS-olie 1X afstellen en je bent klaar.
in aanschaf wel duurder maar qua onderhoud en brandstof stukken goedkoper
* Marty26 is daarquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:19 schreef rijn0227 het volgende:
voor de mensen die in de buurt van gouda wonen of gewoon een eindje ervoor willen rijden zondag 17 juli is er een tamiyacup in gouda.
voor info over de locatie www.rez.nl of kijk op www.tamiyacup.nl voor andere feiten over racen...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:37 schreef MrUber het volgende:
Wat raad je aan voor rond de 200/250euro? (offroad)
Nee zit voor de rest nog niks bij er moet nog een motor en zender bij gekocht worden maar ik weet niet of die 250.- je maximale budget is anders is er voor 339.- een hele complete auto dus inclusief zender motor body etc....quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:37 schreef MrUber het volgende:
Yeh maar zit er dan een kap bij enzo? en RC?
* MrUber heeft er niet veel verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |