klopt, dat is erg jammer. Samsung hobbelt in principe altijd wat achter de feiten aan, maar dat komt ook wel doordat hun telefoons zo klein zijn en altijd opklapbaar of uitschuifbaar denk ik. Zal wel moeilijk zijn om al die nieuwe snufjes daar meteen in te bouwen zonder dat het ding te duur wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:20 schreef SwOoSh het volgende:
alleen weer die vaste geheugen, word tijd dat samsung ook is aan geheugenkaartjes gaat beginnen
De breezah generatie is al in het bezit van een samsung d500quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:45 schreef Furious het volgende:
Prachtig ding, jammer dat de breezahgeneratie binnenkort allemaal dit toestel heeft en hier luid en duidelijk Watskeburt op gaan draaien.
Niet de nieuwe ladyphone van samsungquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Avani het volgende:
Ik denk dat ik deze binnekort wel ga kopen, in het zwart te verstaan.![]()
Wel naar gekeken, maar ik vind die streep in het midden niet zo mooi. Daarnaast, wat moet ik met een caloriëntellerquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Niet de nieuwe ladyphone van samsung?
Dat merk ik wel bij de eerste rekeningquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:20 schreef Aurelium het volgende:
Neem aan dat GPRS weer flink dokken is per ontvangen en verstuurde kilobytes?
Ja dat is zo, maar ik vind die nokia lelijk (of niet mooi iig)quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Ballicious het volgende:
T-mobile liet me weten dat ik dat toestel ook kon krijgen.
Een nadeel vind ik het niet uitbreidbare geheugen, wat de Nokia 6230i wel heeft (512mb).![]()
Hm, de foto's die ik gezien heb vond ik op zich wel tegenvallen eigenlijk, leken wel gemaakt met 256 kleuren ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:54 schreef Noca het volgende:
De foto's op 1280*1024 zien er trouwens best goed uit op deze telefoon.
Doe ik morgen dan ff, mijn laptop met bluetooth ligt even bij iemand anders en ik heb op deze PC geen bluetoothquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:04 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hm, de foto's die ik gezien heb vond ik op zich wel tegenvallen eigenlijk, leken wel gemaakt met 256 kleuren ofzo
Zou je eens een foto op de beste kwaliteit kunnen plaatsen?
Morgen heb ik em zelf al als het goed isquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe ik morgen dan ff, mijn laptop met bluetooth ligt even bij iemand anders en ik heb op deze PC geen bluetooth
Ah okquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Morgen heb ik em zelf al als het goed isMaar goed, tis wel een mooie aanvulling voor het topic.
overigens zag ik op tweakers deze foto's staan
Ik zal morgen ook wel eens een paar plaatjes schieten en hier plaatsen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ok
Zo zijn ze ongeveer ja, de mijne zijn nog iets scherper vind ik zelf, maar die zijn ook buiten in de zon gemaakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |