abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:23:18 #81
14795 socko
"Have a nice day"
pi_28611854
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef TheFrankey het volgende:
is het vreemd als ik zeg dat ik me nu vanavond al weer iets beter voel??? ik mis haar nog steeds heel erg....maar heb nu wel het idee om maar naar de toekomst te kijken
Ik heb respect voor je, als ik hier lees hoe je hier mee omgaat!
Ik vind het maar moeilijk om hier een mening over te vormen.
In eerste instantie veroordeel ik alles maar zo simpel ligt het niet gevoelens zijn nou eenmaal lastig.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:24:55 #82
27699 Ravage
thinking about you
pi_28612754
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Alsof die vriend iets tegen zijn gevoelens kan doen..
Je kunt best een verliefdheid in de hand houden, tegen jezelf zeggen: nee ik moet dit niet doen, dit is de vriendin van m'n beste vriend. Gewoon maar gedachteloos er bovenop duiken is mijn inziens een ontzettend zwaktebod.
i'm not living, i'm just killing time
pi_28614081
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:24 schreef Ravage het volgende:

[..]

Je kunt best een verliefdheid in de hand houden, tegen jezelf zeggen: nee ik moet dit niet doen, dit is de vriendin van m'n beste vriend. Gewoon maar gedachteloos er bovenop duiken is mijn inziens een ontzettend zwaktebod.
dat vindt ik ook. Ze hadden beiden moeten realiseren dat dit niet kon. Ik heb nu wel gehoord dat ze elkaar ook al lieve smsjes aan het sturen waren terwijl ze nog met mij was. Nou dat is volgens mij gewoon vreemdgaan.......
  vrijdag 8 juli 2005 @ 07:37:45 #84
97348 Matness
Matt about you
pi_28614099
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:24 schreef Ravage het volgende:

[..]

Je kunt best een verliefdheid in de hand houden, tegen jezelf zeggen: nee ik moet dit niet doen, dit is de vriendin van m'n beste vriend.
Jij hebt t blijkbaar nog nooit zelf meegemaakt.

Er spelen hier echter twee dingen:
A: haar liefde voor hem is over. Dat kan en is vervelend maar t gebeurt
B: zijn beste vriend ging er mee vandoor. Dat is wel kut.

In beide gevallen zou Frankey haar zijn kwijtgeraakt, alleen B heeft een rare nasmaak.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 07:38:19 #85
97348 Matness
Matt about you
pi_28614102
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 07:34 schreef TheFrankey het volgende:

. Ze hadden beiden moeten realiseren dat dit niet kon.
Maar je zou haar hoe dan ook zijn kwijtgeraakt.
pi_28614105
ja, maar dan was het allemaal wel iets eerlijker verlopen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 07:40:52 #87
97348 Matness
Matt about you
pi_28614113
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 07:38 schreef TheFrankey het volgende:
ja, maar dan was het allemaal wel iets eerlijker verlopen
Liefde is nooit eerlijk. Sjors zong 20 jaar geleden al: To the heart and mind, ignorance is kind
there's no comfort in the truth. pain is all you'll find
pi_28614169
vrienden zijn altijd relatief

je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:15:09 #89
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28617066
Ik ben van mening dat je relatie al niet meer zo goed moet zijn, wil je uberhaupt open staan voor anderen...Vind het nl. vreemd dat ze verliefd is op je beste vriend. Die kent ze dan dus ook al vijf jaar. En daar is ze nu ineens verliefd op geworden? Dat is ook weer een teken dat ze open heeft gestaan voor andere mannen en dan ook nog meteen op mannen in de buurt.

Hadden jullie problemen? Had ze al eens aangegeven dat ze het niet meer zag zitten, werd het een sleur of zoiets?
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:17:17 #90
52214 RDC
Tyf op!
pi_28617154
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef DonSauza het volgende:
Ik begrijp je gevoel!!

Fijne vriend heb je trouwens!
kun je dat wel een vriend noemen?

Veel sterkte iig!!
Werkelijk wat een onzin, natuurlijk kun je dat een vriend noemen. Het is niet alsof die vriend gevraagd heeft om zijn gevoelens, het overkomt je. Wel vind ik dat je het in zo'n geval beter maar een beetje weg kunt stoppen, of het moet wel heel serieus zijn.
In ieder geval @ TS, veel sterkte echt klote man .
We hebben het nog steeds leuk
pi_28619052
Nee er was in niets mis met onze relatie...bijna nooit ruzie en zeker niet over dit soort dingen. Die vriend van mij heeft aangegeven voor haar te willen gaan. ik kan dus geen vrienden meer met hem zijn.
Hij kan idd niets aan zijn gevoelens doen maar hij had ze opzij moeten schuiven omdat je gewoon niet in het vaarwater van je vrienden moet gaan zitten.

Zij is gewoon fout geweest het eea nooi met mij te bepraten. Dan was het misschien ook wel uit geweest, maar dan was ik misschien mijn beste vriend nu niet kwijt geweest. En dat voelt gewoon klote..........

mij benieuwe of het wat wordt tussen die 2
pi_28622323
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef TheFrankey het volgende:
Nee er was in niets mis met onze relatie...bijna nooit ruzie en zeker niet over dit soort dingen. Die vriend van mij heeft aangegeven voor haar te willen gaan. ik kan dus geen vrienden meer met hem zijn.
Hij kan idd niets aan zijn gevoelens doen maar hij had ze opzij moeten schuiven omdat je gewoon niet in het vaarwater van je vrienden moet gaan zitten.

Zij is gewoon fout geweest het eea nooi met mij te bepraten. Dan was het misschien ook wel uit geweest, maar dan was ik misschien mijn beste vriend nu niet kwijt geweest. En dat voelt gewoon klote..........

mij benieuwe of het wat wordt tussen die 2
Tja tis zwaar klote man.En wat al eerder is gezegd:"What doesn't kill you, makes you stronger"!
Hoe goeie vriend 'was' die vriend van jouw?
En ja je vriendin: ik zou iig niet meer vriendelijk tegen haar zijn, fuck haar en ga verder met je leven
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_28627257
Je kunt het gevoel niet zomaar 'uitzetten' (althans een normaal persoon). Je zult toch verder, ik zeg maar zo on error resume next.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:46:50 #94
97348 Matness
Matt about you
pi_28628575
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef TheFrankey het volgende:
Nee er was in niets mis met onze relatie...
Blijkbaar dacht zij er anders over.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:08:15 #95
98793 Koktailsaus
In my mind, I hear u call
pi_28632864
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef MacVincent het volgende:
Het is haar verlies moet je maar denken. En er zwemmen veel leukere "vissen" in de vijver....HENGELEN MAAR!
Standaard crap waar je geen reed aan hebt als je in zo'n situatie zit

Sterkte, Laat ze allebij los en probeer je te focussen op iets anders......
pi_28634635
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:40 schreef TheFrankey het volgende:
nooit gedacht dat ik hier nog eens zal posten.

Na bijna 5 jaar is vandaag mijn relatie met mijn vriendin stuk gelopen. Ze is verliefd geworden op mijn beste vriend. Klinkt als een slechte film.... helaas wel waar

ze wister het al 3 maanden van elkaar, dat ze gevoelens voor elkaar hadden. En mooi weer spelen als ik erbij was.
Er is, naar hun zeggen, nog niets 'gebeurd'....

ik voel me leeg en alleen.... kut!
Ten eerste, wat kut voor je, sterkte!
Dingen die je kan doen om haar te vergeten:
Praten, heel veel praten. En heb je nog een goede vriend? Misschien kun je daar leuke dingen megaan doen? Op vakantie gaan wil misschien ook nog helpen. Veel nieuwe mensen ontmoeten.

Hopelijk vind je iemand anders waar je weer van gaat houden, natuurlijk is dit vast niet wat je nu wilt horen, maar geloof me, de pijn gaat over. Ik vind trouwens dat die vriend je mooi heeft laten barsten, je verdient beter! Praat jezelf vooral niet aan dat dit aan jou ligt, want dat is niet zo! Die vriend had gewoon vanaf de eerste keer al moeten weten dat hij hiermee moest stoppen, omdat dit tegenover jou niet eerlijk is, maar hij deed dit niet. Liefde maakt blind.. Ja, misschien, maar hij kan nogsteeds wel goed voor zichzelf denken en hij had moeten weten dat hij jou dit niet kon aandoen.
Maar die vriendin van je is ook mooi dom, dat die haar relatie van 5 jaar vergooit voor een ander, wat misschien niet eens een langdurige relatie kan worden. Maar zeg nou zelf, als zij verliefd word op een ander, is het misschien maar beter zo, ze was waarschijnlijk niet de ware voor je.
Ik denk dat je haar het beste kan proberen te vergeten, natuurlijk is dit op dit moment gewoon onmogelijk. Het zal waarschijnlijk wel even duren, want een relatie van 5 jaar zet je niet zomaar uit je hoofd.
pi_28640257
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:

[..]

Het is een automatische reactie om hem net zoveel pijn te geven als hij veroorzaakt heeft.
Maar de TS moet hier boven staan, het is het gewoonweg niet waard
Nee alles in je leven accepteren is de oplossing.. Bedank ze anders
pi_28640301
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 07:58 schreef DJ_WB het volgende:
vrienden zijn altijd relatief

je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen
Vrienden relatief?!
Een relatie is relatief en echte vrienden heb je voor je leven!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:19:53 #99
97348 Matness
Matt about you
pi_28640630
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:11 schreef draaijer het volgende:

[..]

Vrienden relatief?!
Een relatie is relatief en echte vrienden heb je voor je leven!
In sprookjes ja.
pi_28643112
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:19 schreef Matness het volgende:

[..]

In sprookjes ja.
zal gerust..... maar echte vrienden doen dit soort dingen gewoon niet. Als jij daar niet in geloofd dan moet je wel iemand zijn met of weinig vrienden of hetzelfde hebben meegemaakt als ik.......

mijn 'beste maat' heeft waarschijnlijk niet goed meegekregen wat vrienden wel en niet doen. Zon goede vriend is het dus niet gebleken.
pi_28643755
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:35 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

zal gerust..... maar echte vrienden doen dit soort dingen gewoon niet. Als jij daar niet in geloofd dan moet je wel iemand zijn met of weinig vrienden of hetzelfde hebben meegemaakt als ik.......

mijn 'beste maat' heeft waarschijnlijk niet goed meegekregen wat vrienden wel en niet doen. Zon goede vriend is het dus niet gebleken.
Ik snap dat drama over 'vriendschappen' niet zo. Ik zou niet eens aarzelen om een vriendschap te beeindigen als dat nodig zou zijn om een relatie te kunnen hebben met het meisje waar ik echt van hou. Met andere woorden, ik stel liefde zonder met mn ogen te knipperen boven vriendschap. Vrienden komen en gaan en als het even mee zit heb je zelfs nog meerdere vrienden ook, maar de 'ware' liefde, als er al zoiets bestaat, dat gaat een heel leven mee en je hebt er maar 1 van. Vriendschap is een uitgeklede vorm van liefde. Een mooi concept maar de moeite niet waard om het in het vaarwater van echte liefde te laten komen.

Ik ben het dus ook totaal niet eens met iedereen die het die vriend van jou en je ex-vriend kwalijk neemt dat zij op elkaar verliefd zijn geworden en daarnaar gehandeld hebben. Zij zitten daar ook niet op te wachten, maar je hebt het ook niet echt voor het kiezen.

Daarnaast vind ik het ook niet zo vreemd dat zij het niet eerst met jou besproken heeft. Klinkt vast heel lullig, maar op dat moment ben jij het probleem, niet de oplossing. Zij zijn verliefd op elkaar, maar zij heeft nog iets met jou en hij is een van je vrienden. Dan ben jij het obstakel. Zij hebben zich voor de vraag gesteld of zij jou als obstakel overwinnen en dus met elkaar verdergaan, of jou als obstakel niet te overwinnen en alles te laten zoals het was, althans niet met elkaar verdergaan. Zij hebben voor het eerste gekozen en aan die keus kan niemand een waardeoordeel hechten.

Het is allemaal verschrikkelijk lullig wat je overkomt en ik hoop nooit in die positie te verkeren, maar het heeft weinig zin om met verwijten te strooien. Het is een voldongen feit. Hoe wrang ook.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_28644058
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:00 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik snap dat drama over 'vriendschappen' niet zo. Ik zou niet eens aarzelen om een vriendschap te beeindigen als dat nodig zou zijn om een relatie te kunnen hebben met het meisje waar ik echt van hou. Met andere woorden, ik stel liefde zonder met mn ogen te knipperen boven vriendschap. Vrienden komen en gaan en als het even mee zit heb je zelfs nog meerdere vrienden ook, maar de 'ware' liefde, als er al zoiets bestaat, dat gaat een heel leven mee en je hebt er maar 1 van. Vriendschap is een uitgeklede vorm van liefde. Een mooi concept maar de moeite niet waard om het in het vaarwater van echte liefde te laten komen.

Ik ben het dus ook totaal niet eens met iedereen die het die vriend van jou en je ex-vriend kwalijk neemt dat zij op elkaar verliefd zijn geworden en daarnaar gehandeld hebben. Zij zitten daar ook niet op te wachten, maar je hebt het ook niet echt voor het kiezen.

Daarnaast vind ik het ook niet zo vreemd dat zij het niet eerst met jou besproken heeft. Klinkt vast heel lullig, maar op dat moment ben jij het probleem, niet de oplossing. Zij zijn verliefd op elkaar, maar zij heeft nog iets met jou en hij is een van je vrienden. Dan ben jij het obstakel. Zij hebben zich voor de vraag gesteld of zij jou als obstakel overwinnen en dus met elkaar verdergaan, of jou als obstakel niet te overwinnen en alles te laten zoals het was, althans niet met elkaar verdergaan. Zij hebben voor het eerste gekozen en aan die keus kan niemand een waardeoordeel hechten.

Het is allemaal verschrikkelijk lullig wat je overkomt en ik hoop nooit in die positie te verkeren, maar het heeft weinig zin om met verwijten te strooien. Het is een voldongen feit. Hoe wrang ook.
mij benieuwe of je er net zo over denkt ik mijn positie...... ik zie vriendschap wel als iets belangrijks. en een echt goede vriendschap vergaat niet zomaar. Het is gewoon geen goede vriend gebleken..
pi_28644146
Ik zeg ook niet dat vriendschap niet belangrijk is (ofschoon het van de persoon afhangt in hoeverre het belangrijk is om je met vrienden te omringen), maar als ik voor de keus gezet zou worden, zoals met het geval met die 'vriend' van jou, dan zou ik niet hoeven aarzelen.

Het lijkt me nogal vanzelfsprekend dat de 'ware liefde' altijd boven vriendschap gaat. Welke gradatie die vriendschap dan ook moge hebben. Zo niet, dan is het geen ware liefde.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 01:21:31 #104
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28644179
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 01:15 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

mij benieuwe of je er net zo over denkt ik mijn positie...... ik zie vriendschap wel als iets belangrijks. en een echt goede vriendschap vergaat niet zomaar. Het is gewoon geen goede vriend gebleken..
Het zal mij benieuwen hoe jij zou hebben gehandeld als jij in de schoenen van die 'vriend' van jou stond: Jij vrijgezel en verliefd op haar, zij overduidelijk interesse in jou. In het begin zul je vast ontkennend gedrag veinzen, maar hoe lang houd je dat vol als de wederzijdse interesses maar niet weggaan...?

Dat is het vervelende aan dit soort situaties: de dingen zijn nooit zo zwart-wit als dat je hoopt dat ze zijn...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28646428
sus eigenlijk moet ik niet zeuren??? laat me niet lachen.....
pi_28646572
Ik denk dat deze discussie op niets uitloopt want de één hecht
meer waarde aan de liefde en de ander meer aan vriendschap.
Maar Henry als jij in zijn schoenen zou staan dan denk ik dat jij
je ook verraden voelde. Misschien dat dat na verloop van tijd over
gaat als je er even bij nadenkt, maar op dit moment snap ik wel hoe te TS zich voelt.
Hij neemt het zijn vriend kwalijk, en dat is ook logisch. Als vriend
moet je dit gewoon niet doen! Ja lliefde maakt blind, maar dan is het alsnog een rotstreek.
Maar laten we nu eens even naar die vriend kijken, als jij verliefd bent, hoe
graag je dit misschien niet wilt, is het moeilijk om die gevoelens oppeens uit te schakelen.
Die vriend kon er dan misschien niets aan doen, maar het blijft wel knap lullig natuurlijk
Ik vind dat hij had moeten proberen om die gevoelens kwijt te raken en niet meer
met de desbetreffende persoon in contact te komen. Tenminste niet te vaak.
Ik weet niet of hij dit ook geprobeerd heeft, maar dat zou ik doen als mijn vriendschap
op het spel staat. Je kunt dit op verschillende manieren bekijken. Aan de ene kant vind ik het echt lullig van die vriend, maar aan de andere kant, hij was verliefd en wat kun je daar nou tegen doen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 08:47:30 #107
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_28646639
*troost*

Hier is geen discussie over mogelijk!!
Het is een kut streek! Ik vind het echt heel kut voor je!
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_28646684
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 08:47 schreef -beyond- het volgende:
*troost*

Hier is geen discussie over mogelijk!!
Het is een kut streek! Ik vind het echt heel kut voor je!
Als jij verliefd bent, moet je die gevoelens dan maar nergeren?
Dat is natuurlijk erg moeilijk, misschien kon hij het proberen
maar dan is het alsnog erg moeilijk om die gevoelens inneens uit
te schakelen denk ik..
  zaterdag 9 juli 2005 @ 09:10:29 #109
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28646746
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jij verliefd bent, moet je die gevoelens dan maar nergeren?
Dat is natuurlijk erg moeilijk, misschien kon hij het proberen
maar dan is het alsnog erg moeilijk om die gevoelens inneens uit
te schakelen denk ik..
Ja die moet je negeren
Feit is dat vrienden boven een verliefdheid horen te staan...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_28647698
precies. dat vindt ik ook. Zij ik donderdag nog dat ik me redelijk voelde. Vandaag voel ik me kut en alleen. Op vrijdagavond sliep ik altijd bij haar al jarenlang. en nu dus voor het eerst niet meer. en zit ik hier op zaterdag alleen thuis.

kut kut kut...... ik heb ook geen zin om iets te doen, er zit maar weinig energie in mij. Iemand een tip......
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:45:40 #111
88139 JoeyT
pi_28647769
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:41 schreef TheFrankey het volgende:
precies. dat vindt ik ook. Zij ik donderdag nog dat ik me redelijk voelde. Vandaag voel ik me kut en alleen. Op vrijdagavond sliep ik altijd bij haar al jarenlang. en nu dus voor het eerst niet meer. en zit ik hier op zaterdag alleen thuis.

kut kut kut...... ik heb ook geen zin om iets te doen, er zit maar weinig energie in mij. Iemand een tip......
Zo zal t nog een tijd gaan...Je krijgt dagen dat je denkt van hey ik voel me weer ok en meteen de volgende dag kan je je helemaal klote voelen. Wat voor mij goed werkt is gewoon lekker gaan stappen met vrienden en zo snel mogelijk verder te gaan... Begin gewoon naar andere meisjes te kijken... Ga met een meisje uiteten etc...
pi_28647779
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ga met een meisje uiteten etc...
zo snel al?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:50:40 #113
88139 JoeyT
pi_28647835
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:46 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

zo snel al?
Ja dat is mijn manier hoor... Je moet doen wat jezelf prettig vindt... Ik denk dat je ego een flike deuk heeft opgelopen en uitgaan met andere meisjes kan die deuk herstellen. Verder leidt het ook goed af... Je hoeft niet meteen een nieuwe relatie aan te gaan maar leuke dingen doen met andere meisjes kan zeker helpen...
pi_28647891
misschien heb je wel gelijk...en mij ex doet nu waarschijnlijk ook al leuke dingen met die ex-vriend. Hetgeen misschien wel het meeste pijn doet
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:58:09 #115
88139 JoeyT
pi_28647948
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:54 schreef TheFrankey het volgende:
misschien heb je wel gelijk...en mij ex doet nu waarschijnlijk ook al leuke dingen met die ex-vriend. Hetgeen misschien wel het meeste pijn doet
Ja zo zie ik t dus een beetje... Je kan wel verdrietig thuis gaan zitten, maar dat doet zij ook niet... Sterker nog, zij zal zich nu helemaal lekker voelen... Klinkt hard maar zo is t wel... Dus probeer gewoon verder te gaan...
pi_28648739
ja dat probeer ik ook. ze zegt overigens dat ze er zelf ook kapot van is.......
pi_28649114
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 09:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja die moet je negeren
Feit is dat vrienden boven een verliefdheid horen te staan...
Denk het idd ook wel. Want zo'n verliefdheid kan zo weer afgelopen zijn, maar vriendschap kan nog wel jaren duren. Dus zou ik meer waarde aan vriendschap hechten.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 09-07-2005 12:36:55 ]
pi_28649189
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deenk het idd ook wel. Want zo'n verliefdheid kan zo weer afgelopen zijn, maar vriendschap kan nog wel jaren duren. Dus zou ik meer waarde aan vriendschap hechten.
ben ik met je eens..... mij benieuwe of het gaat werken tussen hun als de verliefheid over is. tijd zal het leren, ik hoop in ieder geval snel het geluk weer te kunnen vinden.

Heb veel mensen om mij heen dus het zal toch moeten lukken nietwaar? Alleen die zo klein lijken te missen zijn nu zo groot....

Zoals vandaag...... op zaterdag deden we altijd wat leuks samen en op zondag heerlijk luieren met zijn 2en. En nu moet dat dus alleen .....
pi_28649243
Klinkt als.......

Ow nee....Boeie!
pi_28649251
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:20 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Klinkt als.......

Ow nee....Boeie!
leg eens uit....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: