Ik heb dat On logo ook in een PC blad zien staan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:22 schreef Tali-banaan het volgende:
nog ff over dat neppe nintendo-on filmpje...
ik was vandaag bij een vriend en die heeft zo'n elpee speler van Stanton
Dus ik check dat logo http://www.stantondj.com/v2/index.asp
Ik vond het wel grappig![]()
quote:Blitz Games has added Nintendo's still secret Revolution to the list of next-generation consoles that are awaiting Possession, the only game that lets you see the effects of a zombie holocaust from the perspective of the shuffling mob.
Designed to work both on and offline, you will be able to take control of a necromantic overlord who orchestrates his undead horde, a hungry meatbag in solo pursuit of b-b-b-brains or play as a single hero gunning to stop the fleshy army taking over his world.
Although Blitz Games are yet to find a publisher for Possession, these shots of the possessor himself in action should reveal enough gore and guts to convince everyone to "join us".
Possession will be unleashed on PS3, Xbox 360 and Revolution
Das een multiplatform game en verder helemaal niet boeiend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef mikando18 het volgende:
Possesion komt naar de revolution
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron
Goed teken dat de Revo niet wordt overgeslagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Das een multiplatform game en verder helemaal niet boeiend.
Dude!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En mensen vragen zich af waarom de cube geen third party titels meer krijgtquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en. EA en Ubisoft slaan de Rev ook niet over.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Goed teken dat de Revo niet wordt overgeslagen.
Sorry, maar ik verwacht iets leuks over de Rev ofzo in dit topic. En dan wordt ik gewoon chagerijnig als het nieuws is gewoon 1 of andere multiplatform game is. Al helemaal zo'n vage zombie game. Check die 'necromantic overlord' dan.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef mikando18 het volgende:
[..]
En mensen vragen zich af waarom de cube geen third party titels meer krijgt![]()
Blijf dan voorlopig uit deze thread. Rumours vind je niks en nieuws blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en. EA en Ubisoft slaan de Rev ook niet over.
[..]
Sorry, maar ik verwacht iets leuks over de Rev ofzo in dit topic. En dan wordt ik gewoon chagerijnig als het nieuws is gewoon 1 of andere multiplatform game is. Al helemaal zo'n vage zombie game. Check die 'necromantic overlord' dan.Ziet er niet uit!!! Watvoor overlord heeft nou zulke spieren + zo'n broekie met camouflage enzo. Eerder een Undead Arnold Schwarzenegger
.
[..]
Hij heeft al wel een lijstje met interessante namen gepostquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Blijf dan voorlopig uit deze thread. Rumours vind je niks en nieuws blijkbaar ook niet
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een lijstje met interessante namen gepost
Behalve zijn eigen namen. Die zijn wel tof en goed enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef Tain het volgende:
Kom op Ruzbeh, je bent in alle Revo topics de laatste tijd ontzettend irritant bezig, niks is meer leuk voor je en nieuwtjes boor je meteen de grond in. Als je het niet leuk meer vindt blijf dan uit het revo topic ofzo
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een lijstje met interessante namen gepost
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Junkie het volgende:
Ruz is fanboy van zichzelf geworden. En gooit hier al z'n frustraties eruit. Misschien is een ander sub-forum tijdelijk beter voor je. Relaties & Psychologie![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef BMH het volgende:
Was ruzbeh niet die gast die games speelde in zijn hoofd omdat hij geen console heeft?
Wat characters uit oude games uit het SNES tijdperk ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry Roy, als jij ff wat nieuwe informatie vind, ga ik gelijk ontopic.
Oke oke, ik ga het proberen.
Welke nieuwe characters zouden jullie graag zien in de nieuwe versie van Super Smash?
als er pikmin in komen zul je heus wel een kleur kunnen kiezenquote:
Welke poster? Heb je een plaatje?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef Oksel het volgende:
Is de naam nog niet officieel? Ik dacht dat ik een reclameposter voorbij had zien komen met de naam erop?
Overigens vind ik het een prima naam..
De "Think outside the Box" posterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |