Rustig rustig, moet die datakabel aanschaffen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT gaat hier de foto's van die 17-jarige posten of ben ik hier verkeerd?
Moet ze er wel eentje nemen die binnenkort doodgaat en veel geld heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee jij mag als uitzondering een oudere stoere kerel, goed?
Nou zegquote:
Ze had wel een rok aan, geen bril.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met rokje en brilletje?
Zo een geile?
Of vastbindenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou zegDas toch helemaal niet gezellig!?
Je hoeft m niet te houden? Je kunt m meteen weer dumpen
Goeie tieten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze had wel een rok aan, geen bril.![]()
Kappen nou, ik probeer het te verdringen...![]()
Bedoel je mij??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Oh, ik had niet gekeken naar z'n profiel. Dan ziet ie er gewoon erg jong uit.
Purmerend is nou niet bepaald naast de deur..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je zoekt heb er nog wel een paar thuis
Zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Purmerend is nou niet bepaald naast de deur..![]()
Ik heb zelf wel dvd in huis maar weet niet welke leuke zijn.. ( heb bijv sincity maar die duurt volgens mij zo lang..)
Nu ik in je fotoboek kijk zie je d'r daar wel een stuk ouder uit ja. Ligt gewoon aan de foto blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bedoel je mij??
Zo ja, ik hoor juist vaak dat ik er ouder uit zie
Ik ben onschuldig, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Perenijs voeren?![]()
Ik hoop toch niet dat ik je moet uitleggen wat je met een kerel kan doen![]()
Maar daar zie je zijn broek nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nu ik in je fotoboek kijk zie je d'r daar wel een stuk ouder uit ja. Ligt gewoon aan de foto blijkbaar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, dat weet je toch.
* kijkt naar topictitel. Nee is toch niet het oude maagden topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Perenijs voeren?![]()
Ik hoop toch niet dat ik je moet uitleggen wat je met een kerel kan doen![]()
die broek is zooo 2004quote:
Maar sommigen van ons zijn dat wel, mag je hier dan niet postenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* kijkt naar topictitel. Nee is toch niet het oude maagden topic![]()
Suggereer ik dat dat niet mag danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar sommigen van ons zijn dat wel, mag je hier dan niet posten
Ik heb hem zaterdag gekochtquote:
Ow fijn, wilde al bijna het topic uitrennenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Suggereer ik dat dat niet mag dan![]()
You are most welcome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |