Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef fransie102 het volgende:
Vandaag een Ipod Mini 4 GB gekocht
Alleen die komen voorlopig toch niet met kleurenscherm he?
is voor de accessoiresquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goed bezig apple, eerst mij een iPod aansmeren en vervolgens nadat ik een bestelling heb gedaan een kortingscoupon sturen van ¤30,- bij een besteding van ¤299,- of meer
Ik ben zondag op Schipholquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
iPod mini 6GB voor 234 euro
Bij schiphol helaas
Ga je een iPod mini halen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ben zondag op Schiphol![]()
En een vlucht buiten Europa, dus geen BTW![]()
Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kastquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:00 schreef super-muffin het volgende:
Als het nou voor de rest ook op een Apple leek
En daar heb ik het niet zo opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kast
Bedankt. En hoe gooide je al je nummers van je iPod? Nieuwe firmware installeren ofzo geloof ik. Hoe doen we dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes alle nummers in je bibliotheek selecteren, dan control I en dan volume aanpassing naar de 100% schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |