ja dat doe ik ook wel maar me DATA bestanden nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Je moet je MUZIEK bestanden er via iTunes opzetten
nou zou alleen maar blij zijn dat je nu de kleuren display krijgt... zou ik best wel een paar dagjes voor willen wachten....quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef kwakveense het volgende:
ik krijg een dezer dagen mijn ipodje geleverd...
ik had een 20gb regular clickwheel besteld, met inscriptie, maar kreeg na een paar dagen een mailtje dattie vervangen werd door een neiuwer model, de 20gb photo-ipod, met color display. De ipod en ipodphoto zijn nu één geworden. ik vind t prima..jammer alleen dattie nu wat later geleverd wordt...hij was beloofd op of voor 5 juli, maar heb m nog niet (gewoon besteld via de online apple store...geen zin in moeilijke deals...had toch geld teveel)
kan komen vanwege de isncriptie...dan komt ie vanuit azie, en t kan zijn dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden in de aflever voorspelling...
zucht...
Ik heb zo'n zelfde melding vaker gezien bij menig ander progamma icm een bepaald besturingssysteem. Dus het ligt niet aan iTunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Mooi he, dat iTunes
Man, gebruik Ephpod ofzo
scheelt 14 euroquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
iPod mini 6GB voor 234 euro
Bij schiphol helaas
Stuur 'm dan terug als je 'm niet wilquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goed bezig apple, eerst mij een iPod aansmeren en vervolgens nadat ik een bestelling heb gedaan een kortingscoupon sturen van ¤30,- bij een besteding van ¤299,- of meer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
iPod mini 6GB voor 234 euro
Bij schiphol helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |