Maar het gaat er natuurlijk ook om dat het een léúk, en veel besproken reeks is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef pc-fr34k het volgende:
The gijsjes are going down!
Gisteren heb ik 3 delen weten te vullenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu we AMD en Zebbie hebben gaat het vast wel heel snel..
Ach, dat is ook alleen maar nodig op Fok! toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Oud mens ben ik hoor. Het zijn mijn vingers die zo snel gaan.
Je hebt gisteren wel de meetbesprekingen gemistquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar het gaat er natuurlijk ook om dat het een léúk, en veel besproken reeks is.
Ik bedoel, het aantal delen is het halve werk, hè.
Ja. Voor deze reeks zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dat is ook alleen maar nodig op Fok! toch..
Ja, niet zoals bij de eerste paar delen dat er te veel geblaat werd. De eerste delen waren leuk, toen was er ff bagger. Maar nu gaat het wel weer goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar het gaat er natuurlijk ook om dat het een léúk, en veel besproken reeks is.
Ik bedoel, het aantal delen is het halve werk, hè.
*biertje taptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef WoeHoei het volgende:
paas bieries plz
Scan je alle topics?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga de vorige pagina niet meer scannen zorri.
En gisteren werden er 's nachts tieten gepostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, niet zoals bij de eerste paar delen dat er te veel geblaat werd. De eerste delen waren leuk, toen was er ff bagger. Maar nu gaat het wel weer goed..
Gehe, alleen fok!king schor kan echt niet meer praten met klinkers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]Je bent nog steeds zoals ik je laatst heb gesproken!
Kijk uit wat je zegt. We ziten morgen bij de 100quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik voel mijn inspiratie geloof ik weer opborrelen.
Zullen we de meet anders pas bij #100 doen?.
Daar zijn we over een weekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik voel mijn inspiratie geloof ik weer opborrelen.
Zullen we de meet anders pas bij #100 doen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |