Ja! Je had het gisteren nog met mij over haar echtgenoot!quote:
Is zij de vrouw van Snoopy Dog?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tokay het volgende:
Ja! Je had het gisteren nog met mij over haar echtgenoot!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:16 schreef pyl het volgende:
Is zij de vrouw van Snoopy Dog?
Will Smith?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
![]()
Nee! Van die andere neger! Je weet wel! Die jij wél had gezien!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef pyl het volgende:
Will Smith?
............... O ja?..................niet eens gezien...............quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:10 schreef dolle_hond het volgende:
mooi horloge
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:31 schreef Tokay het volgende:
Alexandra Kosteniuk.
quote:
Ik vind suede laarzen ofzo, toch echt mooier. Zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef pyl het volgende:
Psssssssssssttttttttttttttt...............Tokay: het is mij niet om de schoenen te doen...........
Bovendien zijn die helemaal niet ordinair, maar Russisch. Zo.
![]()
Oeps het was weer eens zo verquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:00 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ze wel eens moeilijker gehad, foto's zonder naam bijvoorbeeld![]()
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Zat ooit in een filmprogramma, en was hoofdredacteur van een opinie-blad.
Jawel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:05 schreef fotoloog het volgende:
Rik Felderhoff
Nee, klopt. Is dan ook geen Rus.quote:
Nee, maar meneer was wél schrijver.quote:
Ik volg je even niet, ben ik bang.quote:
Welja, kom even met het goede antwoord het topic binnenvallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:12 schreef pyl het volgende:
Guy de Maupassant
Het is te merken dat de beginselen der frenologie je volstrekt onbekend zijn, Tokay. Landgenoot van De Maupassant? Een knoflookvreter? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:32 schreef Tokay het volgende:
Landgenoot en collega van De Maupassant?
Dear lady, I say, do beg me pardon, by Jove, good gracious and all.quote:
Zeg Pyl,we zittenhier niet in RJP,een beetje hoffelijker mag wel...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Dear lady, I say, do beg me pardon, by Jove, good gracious and all.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:50 schreef fotoloog het volgende:
Zeg Pyl,we zittenhier niet in RJP,een beetje hoffelijker mag wel...
quote:
Ha die pos!quote:
Elimineren is ook een methode, inderdaad..........quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Hij zat vast niet in het Big Brother huis
Juist!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:59 schreef Berkery het volgende:
David Livingstone
Ja, is het ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef Modus het volgende:
Je zei 'lekker'.
Ik twijfelde, Z, want dan is-ie een wel érg oud mannetje geworden......quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:07 schreef Z het volgende:
Captain Beefheart.
quote:
Yup.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef pos het volgende:
sportverslaggever?
Nope.quote:spanjaard?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef fotoloog het volgende:
Jacques Chapel
jij geeft het gauw opquote:
Die begrijp ik niet (zal wel aan mij liggen..quote:
Chapel is dé man van de wervelende wielerfinishreportages op Radio 1.quote:maar ken hem niet trouwens
Gewoon, dat je het al zo snel voorzegtquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet (zal wel aan mij liggen..)
[..]
Ik begrijp er nog steeds niets van pos.......quote:
Nu snap ik er niets meer vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds niets van pos.......Ik zei toch niets voor?
Mevrouw pyl bedoel je?quote:Kent meneer pos misschien mijn mevrouw?
Huh?quote:
Ha, mocht-ie willen.........quote:Mevrouw pyl bedoel je?![]()
Ze is wel ....... eh......sportgerelateerd, zogezegd. Vandaar.quote:Geen idee...ik denk niet dat hij ervoor van de bank wil afkomen
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef pos het volgende:
Geen idee...ik denk niet dat hij ervoor van de bank wil afkomen....ik bedoel natuurlijk het plaatje niet mevrouw pyl hoor
...die is ongetwijfeld erg mooi
jeetje...ik schrok alweer toen ik het terug lasquote:
Als meneer pos voor mevrouw pyl van de bank komt, moet-ie toch eerst langs mij!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:39 schreef pos het volgende:
jeetje...ik schrok alweer toen ik het terug las
quote:maar is mevrouw amerikaans?
meneer pos mag niet eens van mij van de bank af pylquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:43 schreef pyl het volgende:
Als meneer pos voor mevrouw pyl van de bank komt, moet-ie toch eerst langs mij!
mmm...hockey??quote:Enfin, on topic.
[..]
![]()
Nee, nee. Zoek het in het verlengde van Chapel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:45 schreef pos het volgende:
mmm...hockey??
dat kan ik wel doen...maar weet dan nog haar naam nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee. Zoek het in het verlengde van Chapel.
Je kent haar, daarvan ben ik zeker. Ze is ook om iets heel anders beroemd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef pos het volgende:
dat kan ik wel doen...maar weet dan nog haar naam niet
je maakt me nieuwsgierig....maar heb echt geen ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Je kent haar, daarvan ben ik zeker. Ze is ook om iets heel anders beroemd.![]()
Denk rustig na; de komende tijd ben ik slechts incidenteel on line.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:52 schreef pos het volgende:
je maakt me nieuwsgierig....maar heb echt geen idee
Dat doe ik...tot laterquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Denk rustig na; de komende tijd ben ik slechts incidenteel on line.
![]()
Yupzzz, ook een puntje voor Bolko......quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:19 schreef Berkery het volgende:
Is het Sheryl Crow?
Sowieso een vreemde tante.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Yupzzz, ook een puntje voor Bolko......![]()
Ze ziet er op deze foto wel erg vreemd uit, inderdaad.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Hans Ree ?
maar natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:50 schreef pyl het volgende:
Meneer links is Hans Dagelet, denk ik.
inderdaad komt ze me heel bekend voor...maar doe die hoofddoek eens afquote:
Ja, nee, dat kan dus niet. Ik doe al zoveel moeite om het Modus naar de zin te maken, maar er moet natuurlijk wel íets te raden overblijven. Het is een spelletje ten slotte.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:56 schreef pos het volgende:
inderdaad komt ze me heel bekend voor...maar doe die hoofddoek eens af
waar hebben jullie het over?quote:
Je hebt gelijk, ze is het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Willeke van Amelrooy ? Ik weet dat ze het niet is. Maar ik gok erop want duizend keer zit je er naast en net de ene keer postte je niet datgene wat je dacht.
Never Mind,pyl noemt dit een spelletjequote:
Misschien dat Foto dat weet, maar ik in ieder geval niet........quote:
Ik wilde zekerheid.quote:
Als je nou eerst eens even mee raadt? Ik weet zeker dat zij ook in jouw jongensdromen heeft gefigureerd........quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef fotoloog het volgende:
*Zonnebankie opzoekt*
Graag gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde zekerheid.
Nope - hoewel, in je dromen van toentertijd wel.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:15 schreef fotoloog het volgende:
Does she belong to the night?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:58 schreef pyl het volgende:
Ik doe al zoveel moeite om het Modus naar de zin te maken, maar er moet natuurlijk wel íets te raden overblijven. Het is een spelletje ten slotte.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Modus het volgende:. Dat zou je niet vertellen waar iedereen bij was.
.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Beth Hart ?
Net als naar dat cadeau voor je zeker?quote:
Zo, kijk, hèhè. Mooi zo, Tokay!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:40 schreef Tokay het volgende:
Kate Bush
Eerste LP die ik ooit kocht...quote:
En die bovenste: Babushka. Een foto van een man met een kind in zijn ogen, kon ik niet vinden........quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:45 schreef fotoloog het volgende:
K*lere,ja ,als we die al 3 of 4 keer gehad hebben,denk je daar niet zo snel meer aan......
Haha, hij is leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef pyl het volgende:
Complimenten voor het excuus, Foto. Zo origineel hoor je ze zelden.
![]()
Tief op met je sigaren ,man ! ouwe nicotinejunkquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Complimenten voor het excuus, Foto. Zo origineel hoor je ze zelden.
![]()
Uhm.......help me even op weg?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef fotoloog het volgende:
Die met Donald Sutherland was mooi......
Running up that hill.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef fotoloog het volgende:
Die met Donald Sutherland was mooi......
Precies daarom vond ik het zo onvoorstelbaar dat ze niet werd geraden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef pos het volgende:
ja natuurlijk
O. Oeps!quote:
Goed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
Ludwig van Beethoven
Da's heel goed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Da's Nigel Havers
Stil maar. Jij was ook érg snel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:13 schreef pyl het volgende:
Mmmm.......als je tegenwoordig een minuut na plaatsing antwoordt, ben je al te laat........![]()
Dat is correct!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:13 schreef pyl het volgende:
Ricky Gervais
Heb ik jou nog op getipt, maar dat weet je vast niet meer........quote:
Applaus....quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:29 schreef Berkery het volgende:
Gary Brooker?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef Berkery het volgende:
Kelly LeBrock?
Welterusten, Berkery.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef Berkery het volgende:
Ik was even met de hond weg![]()
En ga nu pitten![]()
Welterusten tong, en droom vooral niet van oude lijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik ga slapen Tokay al die lijken van eeuwen geleden.
En zo is het maar net.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:12 schreef pyl het volgende:
Da's Desiderius Erasmus
Ja, maar voor een wild gokje was het nog best goed, hoor.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:56 schreef pyl het volgende:
Ja, maar voor een wild gokje was het nog best goed, hoor.![]()
![]()
Meneer is inderdaad een acteur, maar zeker niet in slechte B-films of in jeugdseries.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Gellius het volgende:
Ik vermoed een slechte B-film, of jeugdserie.
Bolko!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Bolkonsky het volgende:
Ah, die enge blik kan alleen toebehoren aan de persoon die de rol van Oskarchen in Die Blechtrommel vertolkte.
Dat gegil ja, niet te harden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bolko!Het is inderdaad kleine Oskar met z'n trommeltje, en zijn gegil!
![]()
In het echt heet hij David Bennent.
Ik zie het ook net, al-Qaeda, is al bevestigd.quote:
Ha ha, nee het is geen fotosoep, maar je bent heel warm. Blijkbaar gaan de mensen rond Bush in de loop van de tijd ook nog op hem lijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:42 schreef Tokay het volgende:
Nee, da's niet eerlijk...
Dat is een fotosoep!
Bush en nog iemand, Blair zeker?
Ach, nu zie ik het ja, Wolfowitz. (Zit bij mij in hetzelfde hersendeel als zelfverrijkende bedrijfsleiders, allemaal onder het kopje: onsympathiek, niet mee inlaten.....)quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef Bolkonsky het volgende:
Ha ha, nee het is niet geen fotosoep, maar je bent heel warm. Blijkbaar gaan de mensen rond Bush in de loop van de tijd ook nog op hem lijken.![]()
Heel goed, pyl.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, nu zie ik het ja, Wolfowitz. (Zit bij mij in hetzelfde hersendeel als zelfverrijkende bedrijfsleiders, allemaal onder het kopje: onsympathiek, niet mee inlaten.....)
Ja, dat is het correcte antwoord, pyl.quote:
He Posquote:
Hoi mr_a, long time no see!quote:
quote:
Hij is dan ook de meest succevolle ontwerper van de vorige eeuw. Nou ja top drietje is het welquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:31 schreef Tokay het volgende:
Die lampen staan bij mijn zus in de woonkamer!
bel je zus op.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef Tokay het volgende:
Waarom kan ik dan niet op zijn naam komen?![]()
Die is nu op vakantie in Indonesië!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |