En echt lekker zal het ook niet meer zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 23:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dan wordt het frituursel koud en het bier lauw
Whehe...quote:
Kijk DAT is een heel goed ideequote:Op maandag 4 juli 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Of eenieder neemt zijn eigen krat mee, die zuipt ie op, en de mietjes die dan al over de grond rollen omdat ze die krat niet op kregen, doneren de rest van hun bier aan de échte mannen.
pff 1kratje maar ? ik en john zuipen er zo 4 kratten opquote:Op maandag 4 juli 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Of eenieder neemt zijn eigen krat mee, die zuipt ie op, en de mietjes die dan al over de grond rollen omdat ze die krat niet op kregen, doneren de rest van hun bier aan de échte mannen.
Met 52 kilo ben je sneller dronken dan met 80quote:Op maandag 4 juli 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet het weer. Zo'n dude op vakantie zei een keer 'Opkazen!', ipv optiefen, oprotten, whatever. Wat een waardeloos dialect.quote:
Dan zuip ik jullie er allemaal uitquote:Op maandag 4 juli 2005 23:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met 52 kilo ben je sneller dronken dan met 80
Opkazen, ja dat wordt hier geregeld gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet het weer. Zo'n dude op vakantie zei een keer 'Opkazen!', ipv optiefen, oprotten, whatever. Wat een waardeloos dialect.
Jullie zijn 16, kom op man, na een halve krat (omgerekend 18 glazen), staan jullie al te tollen met je broek op je knieën.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:52 schreef Mailbox het volgende:
[..]
pff 1kratje maar ? ik en john zuipen er zo 4 kratten op![]()
Hoi, spreek voor jezelf, ik maak geen beloftes.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:52 schreef Mailbox het volgende:
[..]
pff 1kratje maar ? ik en john zuipen er zo 4 kratten op![]()
Serieus, als je dat zegt... verwacht je dan echt indruk te maken op iemand?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Opkazen, ja dat wordt hier geregeld gezegd![]()
ja dat is idd niet normaal , je hoort te zeggen, BIER? Friet?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Opkazen, ja dat wordt hier geregeld gezegd![]()
Tiete?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ja dat is idd niet normaal , je hoort te zeggen, BIER? Friet?![]()
Da's goedkoop én veel. 12 liter bier, dan ben je een heel eind op weg in je eentje.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hoi, spreek voor jezelf, ik maak geen beloftes.![]()
John.
PS We kunnen ook schultenbrau pakken, a la polska.
Een half krat op 1 avond moet lukkenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie zijn 16, kom op man, na een halve krat (omgerekend 18 glazen), staan jullie al te tollen met je broek op je knieën.
waterijsjes? die hebben jullie nog in de koelkast volgensmijquote:Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef onderjas het volgende:
Ej ik heb honger en de frituur is dicht, wat nu?
Je hebt zélf toch wel een frituur?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef onderjas het volgende:
Ja, dat is leuk voor de heenreis...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
12 liter bier, dan ben je een heel eind op weg in je eentje.
quote:
zelf frituren natuurlijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef onderjas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |