Maar ik had dan wel meteen als lekker wijf geboren willen wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Ik droom er ook wel eens van. Totdat ik foto's van Kelly zie.
John.
Ach, t is te drinken, maar ik prefereer Grolschquote:
Ik stel voor...kopen als Dommelsch in de bonus is en dan gewoon de hele achtertuin volstapelen totdat de meeting isquote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik stel voor... kopen wat er in de bonus is...
quote:
Bier.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef Janetje het volgende:
Iedereen die aan mijn drank-geaardheid twijfelt...
Ik drink jazeker wel af en toe bier
Getuige de foto's een paar topics geleden..
En ik krijg er nog es 10% bonus overheen omdat ik bij de AH werkquote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik stel voor...kopen als Dommelsch in de bonus is en dan gewoon de hele achtertuin volstapelen totdat de meeting is
Nee die is ook dicht op zaterdag middag.. ik stel voor de santequote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef JohnHancock het volgende:
De laatste trein vertrekt om 1 uur![]()
Okay, maar niet naar de Blue Parrot, die sux0rz.
John.
Goed punt.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:49 schreef JDude het volgende:
Anders kopen we gewoon van alle merken een paar. Levert een prachtig gekleurde stapel kratten op, en tegen de tijd dat iemands favo merk op is merkt diegene dat toch niet meer
Gelukkig wel.. anders was ik hermafrodiet...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is het eigenlijk he..
en kan die rustig van het andere bier mee zuipen omdat ie het verschil toch niet meer proeftquote:Op maandag 4 juli 2005 23:49 schreef JDude het volgende:
Anders kopen we gewoon van alle merken een paar. Levert een prachtig gekleurde stapel kratten op, en tegen de tijd dat iemands favo merk op is merkt diegene dat toch niet meer
Bier!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:49 schreef star_gazer het volgende:
Ik zeg het je, deze reeks gaat de gijsjes inhalen
dealquote:Op maandag 4 juli 2005 23:49 schreef JDude het volgende:
Hollandia.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:49 schreef whoops het volgende:
Anders neemt iedereen zijn favo biermerk mede, dan gooien we het in een grote ton, tesamen met al het frituursel, en dan hebben we een BeF-shake...
In de buurt van Den Haagquote:Op maandag 4 juli 2005 23:50 schreef JohnHancock het volgende:
Ja, zebbie haalt![]()
Waar woon je zeb?
John.
PS ik vind je aardig.
Dan wordt het frituursel koud en het bier lauwquote:Op maandag 4 juli 2005 23:49 schreef whoops het volgende:
Anders neemt iedereen zijn favo biermerk mede, dan gooien we het in een grote ton, tesamen met al het frituursel, en dan hebben we een BeF-shake...
Dude, het beursgebouw kan je niet zo in en uit lopen, tis geen hangplekquote:Op maandag 4 juli 2005 23:49 schreef Mailbox het volgende:
haha.. Beursgebouw is een geschikte plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |