WAS SARCATISCH BEDOELDquote:Op maandag 4 juli 2005 23:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
1? die drinken we tussen 2 bitterballen door man!
Uh-huhquote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus wij moeten de sterke drank meenemen naar de meet?
Ik stel Dommelsch voorquote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
d00d, het is eindhoven, bavariaaa!!
John.
zolang je maar bier drinkt is er nog niks aan de handquote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
19 jaar
ik moet jullie iets bekennen..ik eet eigenlijk nooit frituur...
Doe dat nou toch eens, is gezond... Evenals bier...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
19 jaar
ik moet jullie iets bekennen..ik eet eigenlijk nooit frituur...
Wás ik maar een vrouwquote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
Je bent een man?![]()
Ik dacht serieus dat je een vrouw was, maar nee, dan ga ik ook niet proberen je gerust te stellen, die dingen zijn echt zo smakeloos
Ik verdraag over het algemeen wel wat pilsener ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Mr-Z het volgende:
Genoeg ouwe knarren dusDat wordt een flinke zuip en frituur meet dan
![]()
Kijk de aap komt uit de mouw, en je drinkt zeker ook nooit bierquote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
19 jaar
ik moet jullie iets bekennen..ik eet eigenlijk nooit zelden frituur...
En nu ben ik die code dus weer kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:45 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lekker zat het net allemaal uit te peuzelen
Ik heb van DD tieten gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wás ik maar een vrouw
Lekker de hele dag met m'n tieten spelen, een beetje mannen opgeilen enzo![]()
Owhja. Dan nemen wij de dvd's mee, mogen zij het zware werk van tv's/beamers etc. sjouwen doen.quote:
Ik stel voor... kopen wat er in de bonus is...quote:
Ik ook, als ik wat moeite doe...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verdraag over het algemeen wel wat pilsener ja.
Hier in het westland is het voornamelijk Heinekenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verdraag over het algemeen wel wat pilsener ja.
Dat zegt wel weer wat over het niveau in Brabant.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:46 schreef JohnHancock het volgende:
Sterke drank, in brabant kan je dat gewoon kopen onder de 18 hoordie domme kassatrutjes vragen er toch niet naar.
John.
Wat een kutwijf is het eigenlijk he.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je wilde ook je tieten al niet laten zien
quote:
Leugenaar!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
19 jaar
ik moet jullie iets bekennen..ik eet eigenlijk nooit zelden frituur...
Ik droom er ook wel eens van. Totdat ik foto's van Kelly zie.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wás ik maar een vrouw
Lekker de hele dag met m'n tieten spelen, een beetje mannen opgeilen enzo![]()
GADVERDAMMEquote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef Mailbox het volgende:
we vatten Bavaria
Da's dan wel weer okay.quote:en Heineken
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer wat over het niveau in Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |