Hey, dat is geen frituur.quote:
En in de tussentijd mis ik weer twee topics, no thanksquote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ach, je hebt de tijd om het na te lezen...
good idea even proberenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dat is geen frituur.. Of bier.
. Of tieten.
W.
Doe die ijsjes maar in de frituur..
Mooi, haal ik die code weer weg aangezien hij de layout verneukt.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef Molluck het volgende:
thanks JDUDE, de OP is gefixt t/m 19
Ohja, om die andere user te platenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gisteren zat ik t alleen maar op te noemen (inhoud van mn vriezer)
![]()
Mag ik dan nu aan je tieten zitten?quote:
zijn jullie allemaal 16 dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef JohnHancock het volgende:
Jhaa eindhovenhoihoihoi
daar komen we dan met 20 16 jarigen, schreeuwend in eindhoven, parel van het zuiden.
John.
We zouden ze buiten Fok! moeten archiveren, heb je wat leuks te doen tijdens de onvermijdelijke downtime...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En in de tussentijd mis ik weer twee topics, no thanks
Toch wel frappant dat jullie nu wel ontopic roepen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dat is geen frituur.. Of bier.
. Of tieten.
W.
Doe die ijsjes maar in de frituur..
Het is een kerel man, bah.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik dan nu aan je tieten zitten?.
Mijn F5 slijt minimaal trouwensquote:
Ja, mij dus. Donna was niet lief toenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ohja, om die andere user te platen![]()
Weet je al wanneer je komt shoppen?
Ik stel het Beursgebouw voor als meetingspot, geluidsinstallatie en een zooi industriele frietpannen erin en we gaan los!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef JohnHancock het volgende:
Jhaa eindhovenhoihoihoi
daar komen we dan met 20 16 jarigen, schreeuwend in eindhoven, parel van het zuiden.
John.
Alleen ik en Johnquote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Owh, zijn jullie allemaal 16? Dan doe ik niet meer mee.
Maar we zijn 'nog' niet met 800 manquote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik stel het Beursgebouw voor als meetingspot, geluidsinstallatie en een zooi industriele frietpannen erin en we gaan los!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |