Dat gaat niet lukken in die vijf minuten tot deel 20 hoorquote:
Jij opent de nieuwe toch?quote:
12 flesjes krattenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:57 schreef JohnHancock het volgende:
Jongens, jongens, ik denk dat er een misverstand is.
Een krat is in het noorden 24, maar in het zuiden 12, zodat wij fijn kunnen opscheppen tegenover Noorderlingen.
John.
PS Jullie kerken zijn wit, toch?
Iedereen nam toch z'n eigen krat mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:59 schreef JohnHancock het volgende:
Ik vind Eindhoven het beste.
Daar heb je kroegen die allemaal verschillende bieren schenken.
John.
Ik had photoshop al bijna opgestart maar toen besefte ik dat ik er geen zin in heb en anders duurt het te langquote:
idd , goed idee, maar dan moet je hem zegmaar wel op het juiste moment tiepenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zullen we het proberen in te voeren op Fok! door het regelmatig te laten vallen in een kuttopic?
Ik ook!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik stem voor Rotterdam!
Kunnen we het niet gewoon door 2 selecte personen laten inslaan in het verband met reizen met de trein enzo?quote:
Tique weer terugquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef Tique het volgende:
Als iedereen blijft zeiken van ik wil dichtbij huis meeten komt er natuurlijk nooit wat van
Sowieso komen er niet heel veel mensen volgens mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef Tique het volgende:
Als iedereen blijft zeiken van ik wil dichtbij huis meeten komt er natuurlijk nooit wat van
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:59 schreef JohnHancock het volgende:
Wie gooit er weer eens een bericht in mijn FB?
John.
Je bent dus te lui om je eigen bier te dragen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kunnen we het niet gewoon door 2 selecte personen laten inslaan in het verband met reizen met de trein enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |