Ik weet dat ik heb gezegd dat er geen foto's meer van Léon geplaatst zouden worden, maar vind deze wel zo discreet. Léon tussen de bloemetjes in de tuin.
Speciaal voor Luchtbel, de schoentjes zijn nu beter te zien, speciaal voor evenstar die even wil kwijlen ; en speciaal voor Bix want dit waren Piet zijn kleertjes:
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
Eerste reactie wat ik dacht Djulian is een buffeltje geworden Mieters Anit die heeft wat ingehaald zeg Spekkies Sanne lekker lachebek hoezo papa's trots Jordy Léon daten Maxim goed man Ijsje Noah lekkertje little Dylan Jolie en Maria twee lekkere moppies Jenthe wat ben jij een leuk wijffie Demi lekker he ff bij mam's tukken Amber in de plastic zakken Meaghan wat een lekkere meiden Christan turtle Cas met Gijs Leuk meissie Yelena Luuke met haar mooie kijkertjes Tomas lekker koppie Julius ik wil je hebben
anitra, wow dat past 'm nog maar net! wat een binkie zeg. en leuk weer wat foto's van jonne. een heel lief mannetje volgens mij. jordy, in die badjas en met die lekkere roze wangetjes! léon je kijkt inderdaad wat betrapt, wat ben je daar aan 't doen?