Ja, zoiets kon ik me dus vaag herinneren. Dat die datum iets te maken had met dat het daarna niet meer 100% dezelfde smaak zou hebben., maar eik wel nog gewoon goed is.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:05 schreef Chilli het volgende:
Tot een paar jaar geleden stond er geen datum op frisdrank.
Het is dus allemaal ook BS.
Alleen als het koolzuur ontsnapt is en er dus "geen prik" meer in zit heb je pech,
maar verrotten kan het zeker niet.
Misschien heeft de TS nog roestige boutjes etcquote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zag op TV dat als je wat in je WC gooit en ff laat staan het heel goed ehm... je WC schoonmaakt. Ultiem moment om dat te proberen, niet?
Was in een programma waarin 2 dames een huis komen schoonmaken...
Ik kwam gisteren een flesje citroensap tegen met houdbaarheidsindicatie oktober 2004. Direct weggesmeten.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Eind 04 vind ik toch wel te ver geleden. Zo het niet meer doen
En op bierquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:25 schreef MaRySe het volgende:
Er staat toch ook een houdbaarheidsdatum op zout!!
Iemand die zijn bier over de datum laat gaan, zou nooit meer bier in huis mogen hebben als het aan mij lag.quote:
Maar waarom zetten ze er dan niet 30-12-2099 op?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef DzjieDub het volgende:
Heel simpel testen: Als het nog schuimt als je het uitgiet is het nog goed; dat schuim is het bewijs dat de samenstelling nog hetzelfde is. Geldt ook voor bier.
Tegenwoordig moet er wettelijk overal een uiterste houdbaarheidsdatum op staan, zelfs als het in principe onbeperkt houdbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |