Heerlijk tennisweer, hè Ali.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan slaapt meneer.
Weet je hoe vaak je mij al uit m'n bed gebelt heb om te voetballen of te tennisen, ff niet zo janken nou!
Had ie toch nog gebeld?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Eerste ochtendje bij Rab erop zitten, bevalt erg goed, vanmiddag nog even flink wat werk verzetten,.
Een pak waterballonnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:01 schreef errrrr het volgende:
Wie weet wat we Erwin moeten geven?
5 euro / uur en heel flexibele werktijden. Hangt er zeg maar af hoe veel ze me bij paal 17 kunnen missen, daar bel ik vanavond wel even naar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef errrrr het volgende:
Je zit nu nog bij Rab? En weet je al wat het gaat verdienen / hoeveel je zou moeten werken?
Ik ga m'n mailbox zo weer is checken... Zal wel flink wat inzittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hans & Niels: You've got mail.
Als je bedoeld, het komt onze kant op.... Dan heb je gelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
New York, Madrid, Londen. Damn, het gaat echt de verkeerde kant op zo.
No commentquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je het op die manier bedoelde, en ik het net iets anders las. Voor mij geldt dus precies hetzelfde, maar dan net omgekeerd.
Hehe, er zijn maar 2 mensen geweest die klaagden dat ik niet online was de afgelopen week dus...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:11 schreef MrAli het volgende:
Niels (Boom): als je nog eens online bent, spreek me ff aan dan.
Waar zou dit een antwoord op moeten zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:30 schreef errrrr het volgende:
Ochtend sowieso niet, dan slaap ik. 's middags denk ik ook niet, te druk daar... maar als het kan wel. Van het weekend kan ik waarschijnlijk ook wel, we zouden met muziek nog oefenen, dus dan ben ik toch al in Den Burg
En Niels, dan ben ik er dus niet, mijn ouders wel, dan kan je wel even langskomen ja
Misschien een andere Niels, aangezien jij toch een week niet online wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Waar zou dit een antwoord op moeten zijn?
Heb je tijd over ofzo? Ik ben deze hele week constant bezig geweest, heb ook al weer flink wat uren op m'n werk doorgebracht trouwensquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:25 schreef errrrr het volgende:
Zo, eindelijk weer 's lekker uitgerustWat is het heerlijk om wakker te worden en wél uit m'n bed te kunnen komen
Ik ga btw vast even inpakken voor morgen, scheelt morgen weer
Ik heb zoiets als vakantie. En jij zou dat ook hebben zei je... want we wachten nogsteeds op mailquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Heb je tijd over ofzo? Ik ben deze hele week constant bezig geweest, heb ook al weer flink wat uren op m'n werk doorgebracht trouwens![]()
Nee, want dan had je nIELS moeten typenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Misschien een andere Niels, aangezien jij toch een week niet online was
En m'n pc zonder cpu fan is nu ook aan het opstarten hoor hanske...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb zoiets als vakantie. En jij zou dat ook hebben zei je... want we wachten nogsteeds op mailIk heb al drie keer 'morgen' of 'vanavond' gehoord dus ja...
Zozo, best sjans Niels.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En m'n pc zonder cpu fan is nu ook aan het opstarten hoor hanske...
Heb trouwens gisteren voor het eerst weer op de markt gestaan
Inge kwam nog even langs (heb een tijdje met d'r staan praten bij het boeken inleveren, ze was ze nog aan het ontkaftenen ze zou even langs komen...). En ze vond dat ik een mooi pakkie aan had
Ja, ik had ook mail gehad van jullie (jou), over de tijden, dat klopte wel aardig met wat ik had bijgehouden (wat ik ook al over msn had gegeven hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Hehe, ik ben nu 35 nieuwe mails aan het binnen halen
Paar dagen neit online geweest geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |