Iets dat je zonder problemen kan vervangen door een dikke plak rookvleesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
Zoutvlees, wat is zoutvlees?
Oh, taaie zoute meuk...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Iets dat je zonder problemen kan vervangen door een dikke plak rookvleesof zo.
Het is, de naam zegt het al, gezouten vlees. Ik vind het taaie zoute meuk, maar het is typisch Surinaams. Te koop in vacuum verpakking of emmertjes.
Die hebben we hier heulemaal niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef dutch-mamma het volgende:
...en toen ging iedereen unaniem naar de Suri-afhaal...!![]()
Die hebben we hier in de buurt nog niet helaasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef dutch-mamma het volgende:
...en toen ging iedereen unaniem naar de Suri-afhaal...!![]()
Kreng...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb er wel 1 geloof ik..
binnenkort eens checken
quote:
Uhuh, if only...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verhuizen is een optie
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:05 schreef Oblivion het volgende:
Gisteren trouwens de buren uitgenodigd voor Zalm met wasabi-sojasaus, een recept hier vanuit CUL.
Ik had het al vaker gegeten, maar damn wat lekker...![]()
Sommige recepten is niet gewoon eten, maar lekker snoepen...![]()
Hebben jullie dat ook met sommige recepten, of bepaald voer?
Ik heb het ook met Indiaas eten... Hmmm altijd teveel...![]()
Meissie toch...quote:
Ho ho vrouwen hoeven niet altijd hun zin te krijgen!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Meissie toch...![]()
Dan heb je hem toch niet goed afgericht...![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
Indisch eten. Of Chinees. Of Suri. Als hoofdmaaltijd natuurlijk, maar wat is er nou lekkerder dan stiekem 's avonds een bakkie sambal goreng ikan teri (kleine gedroogde visjes met sambal) weg te snaaien...!![]()
Jawel hoor, er is gewoon weg geen geld om te verhuizen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Meissie toch...![]()
Dan heb je hem toch niet goed afgericht...![]()
Oh nee....?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ho ho vrouwen hoeven niet altijd hun zin te krijgen!!![]()
Ik hoopte even dat je offline wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ho ho vrouwen hoeven niet altijd hun zin te krijgen!!![]()
Je weet dat ik kinderen heb, hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Mijn favo food als ik bloed...![]()
Ikan terie!
En zo godvergeten heet mogelijk, ik bak ze met eagle chilli sauce en ketjap...
![]()
"It's the classical dilemma between the head and the heart"...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is gewoon weg geen geld om te verhuizen...![]()
Maar ik wil niet dat ie gelijk heeft... *met armen over elkaar gaat zitten mokken....![]()
O, jee ga je op zijn gevoel spellen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:11 schreef Oblivion het volgende:
*met armen over elkaar gaat zitten mokken....![]()
Dat wel maar je hoeft niet alles te pikken!quote:
Nee, kan toch nog niet slapen na alles wat er vandaag gebeurd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |