abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1956707
Sandy legt uit dat Priscella iedereen onder handen neemt met haar harde opmerkingen. In Spanje zijn o.a. Ed en zijzelf ook aan de beurt geweest.

Zo vertelt Sandy dat Priscella in Spanje tegen haar heeft gezegd waar iedereen bij is "zal ik jou is ff lekker beffen". Sandy was hier enorm van geschrokken.

Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
pi_1956736
Kelly zegt dat ze het niet uit kan staan dat een wijf die er zelf uitziet als een kerel, met dat korte haar, zulke opmerkingen maakt. Ze durft nu ook niet meer in haar zeemeerminnenpakje te stappen omdat ze zich rot voelt met Priscella erbij.

Kelly vraagt wat Priscella precies gezegd heeft tegen Ed in Spanje, maar Sandy zegt dat ze dat niet wil vertellen en dat Kelly dat maar aan Ed zelf moet vragen. Het was erg grof zegt Sandy.

Kelly zegt dat ze het ook niet kan uitstaan dat Priscella Diane een regelteef heeft genoemd. Beide dames vinden haar erg asociaal.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:05:37 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956751
Sandy vertelt dat Priscella haar ook al een keer voor lul heeft gezet in Spanje....
"Ze zei tegen mij: 'Zal ik je eens even lekker beffen... zal ik je eens even lekker aflikken? Dan ga ik je in je kontgat... en dan ga ik zus en zo doen.... Ik heb gewoon gezegd dat ze dat maar moest doen! Ik ben toen weggelopen. Ik weet nu wat ze is, maar toen stond ik gewoon voor lul!"
Kelly zucht een paar keer en zegt dat ze niet keihard kan reageren. "Met zo'n wijf ga ik niet eh.... ik kan hier niet tegen. Normaal zou ik weglopen van zo iemand. En dan daarna dat geslijm... daar hou ik niet van".
"Jij wil voor Nederland laten zien dat het allemaal kan", reageert Sandy. "Dat het niet raar is...."
"En dan zo'n wijf met kort haar wil mij even vertellen....", begint Kelly.... Ze maakt haar zin niet af.
"Jij bent toch ook heel sterk", zegt Sandy.
"Het is voor mij echt verpest nu. Als het morgen nog een keer gebeurt ga ik weg... Ik ga hier niet met zo iemand zitten!"
"Ik ben blij voor je dat je niet in Spanje zat", zegt Sandy. "Daar was het veel erger nog. Aan zo'n type kun je nooit wennen. De ene keer is het leuk en dan opeens BAM... je kunt nooit aan zo iemand wennen".
"Wat zei ze tegen Ed dan?", vraagt Kelly.
"Dat ga ik niet vertellen", zegt Sandy... "Dat was te grof...dat moet je hem zelf maar zeggen".
"Wat ze gister over Diana zei vond ik ook al zo grof", reageert Kelly... "Ze noemde haar een regelteef enzo".
"Het is gewoon geen goed mens", concludeert Sandy. "Je moet je niet gaan verlagen tot zo iemand als zij is!"
"Ik kan niet leuk gaan doen met zo iemand", zegt Kelly.
"Dat komt wel", verzekert Sandy haar... "Echt wel!"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1956827
priscella komt nu de slaapkamer binnen en vraagt of ze iets verkeerds heeft gezegd (?!). Kelly doet nu alsof ze er niet zo meezit maar kan dat niet volhouden en barst in huilen uit. Priscella begint zich nu enorm te verontschuldigen, dat ze het niet zo bedoeld heeft, het was maar een grapje.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:17:00 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956840
Priscella komt 'met hangende pootjes' binnen.
"Heb ik iets fouts gezegd?", vraagt ze op een lief toontje.
"Dit was de druppel", legt Kelly huilend uit. "Ik voel me gewoon kut. Normaal ben jij niets voor mij, maar we zitten nu in dit huis"
"Het spijt me echt", reageert Priscella. "Je bent heel mooi en hebt mooi haar enzo ( ) Het was echt mijn bedoeling niet om je te kwetsen. Ga anders lekker even slapen ofzo... en zo de boel even bijwerken. Je moet er niet zo zwaar aan tillen."
"Dit was voor mij gewoon de druppel", legt Kelly uit. "Ik heb lange tijd in de nichtenwereld gezeten en daar zijn ze OOK gemeen en vals".
"Maar het was helemaal niet gemeen of vals bedoeld hoor", valt Priscella haar in de rede.
"Nee, dat weet ik ook wel hoor", zegt Kelly. "No hard feelings... ( )"
"Laat alles maar even lekker gaan", raadt Priscella haar aan. "Dat lucht echt op..."

Beide dames verlaten de slaapkamer.....

(Sorry, ik kan het even niet laten )

pi_1956850
Piscwella telkens tegen Kelly het geeft niet JONGE huil maar lekker JONGE Ik heb het niet zo bedoelt JONGE .

Gadverdamme ze gaat gewoon door eerst al die snikkel opmerking en nu dit weer .

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1956921
Kelly legt uit aan het arme team waarom ze overstuur is. Tania zegt dat dit vaker zal gaan gebeuren en dat Priscella haar hier vaker op zal pakken. Kelly denkt dat dit niet het geval zal zijn omdat ze haar excuses heeft aangeboden.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:28:14 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956923
"Dit gaat toch alle grenzen tebuiten", reageert Andries. "Dat mens is hier net een dag! Heb je gehoord wat er gebeurd is?" (tegen Diane)
Diane ontkent.
Andries vertelt dat Kelly de kamer binnenkwam en zich heel beroerd voelde. Ze zei dat ze wallen onder de ogen had en er niet uit zag...
"Het schijnt dat Priscella toen gezegd heeft 'wil je soms je lul terug'".
"Nee echt?", fluistert Diane...
"Iets ergers kun je niet zeggen", vult Andries aan.
"Wat doet Pascal eraan?", vraagt Frank aan Kelly die in de tuin zit. "Het is echt verschrikkelijk wat ze zei."
"Je gaat het nog meer meemaken", zegt Tania. "Ik ken haar heel goed en ze gaat het echt nog vaker zeggen".
"Nee hoor", zegt Kelly overtuigd. "Ze heeft haar excuses aangeboden en doet het niet nog een keer"!

Kelly loopt weer weg en gaat ergens in de tuin alleen zitten.

pi_1956926
Kelly zit te huilen in de tuin.

Arm is ontzet van dit gebeuren en vind de opmerking van Precilla echt niet kunnen en vind haar heel gemeen.

Frank grijpt deze mogelijkheid aan om Pascal als captain weer zwart te maken door aan Kelly te vragen wat pascal heeft gedaan als captain in deze situatie en dat hij wel wat meer eraan had mogen doen dan alleen vragen hoe het gaat en zeggen dat ze het wel op hem af mocht reageren.

Tania waarschuwt Kelly dat dit gedrag van Precilla nog veel erger gaat worden en dat het hier niet mee ophoudt.

pi_1956959
Frank vind het schandalig wat Priscella heeft gezegd en roept dingen als "geen beter vermaak als leedvermaak". "Op actie komt reactie". "Maak je niet druk over een paar dagen is ze weg, kijk maar naa Audrey". "Jij bent de lieveling van het Nederlandse volk".

Kelly is wijs en zegt: "ze mag best wat zeggen, maar pak me dan op mijn persoonlijkheid, op wie ik ben, maar niet op wat ik ben".

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:33:52 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956965
"Je kunt haar makkelijk terug pakken", zegt Frank. "Ze schijt in de broek over geesten".
"Ja maar zo ben ik niet", reageert Kelly.
"Ja pleurt effe gauw op", vult Frank aan. "Actie vraagt om reactie... makkelijk. Ik dacht dat ik beter mijn mond kon houden in dit geval, maar dit gaat tever."
"Ja, pak me dan op wie ik ben", zegt Kelly. "Niet op wat ik ben".
"Niks aan de hand joh", reageert Frank. "Nog een paar dagen dan is ze weg joh".
"Dat weet je niet".
"Het Nederlandse volk pikt dit niet, neem dat nou maar van mij aan. Er komt even een jandoko binnen en die maakt jou met de grond gelijk... maar dat pikken de kijkers niet! Dit is een messteek in haar eigen rug".
Kelly gaat weer terug: "Doei lieverds", roept ze (ik heb haar vanmiddag nog heel anders over deze 'lieverds' horen praten!)
pi_1956999
Nadat Kelly weer naar binnen is gegaan vertelt Diane dat ze Kelly nu overstuur is, maar dat ze vanavond weer reuze gezellig met diezelfde Priscella op de bank zit te roddelen over het arme team.

Danielle vermoed dat de harde opmerkingen van Priscella een soort van afweerreactie zijn. Diane vind het moeilijk om iemand (Kelly) te troosten die ook over haar roddelt. Diane weet niet wat ze met Kelly aan moet. Het ene moment moet ze me niet en het andere moment zegt ze dat ze van me houdt.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:40:27 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957016
Diane en Danielle lopen gearmd rondjes door de tuin.

"Ik kan geen medelijden met haar voelen", zegt Diane. "Vanavond zit ze weer met die persoon op de bank te lachen over anderen.. let maar op. Zelf laat ze ook mensen in de stront zakken om een paar minuten later weer te roepen 'ik hou van je' enzo...."
"Het is een soort van afweermechanisme", zegt Danielle. "Ik weet het niet, maar zou kunnen... jij hebt ook een afweermechanisme".
"Maar ik kwets er niemand mee", vult Diane aan. "Ik vind het gewoonmoeilijk iemand te troosten die mij ook pijn heeft gedaan. Ze jengelt mij heen en weer als een jojo. De ene keer maakt ze me af en dan opeens houdt ze weer van me. Ik was donderdag heel verdrietig als ze weg had gemoeten, maar dan gebeuren dit soort dingen weer. We waren heel nauw verbonden in het begin ... maar als er iemand anders bij komt dan zet zij dat blijkbaar heel makkelijk opzij. Toen zij in het begin zei dat ze jou leuker vond dan mij.... dat was ook zoiets.... Ze mag jou best leuker vinden, maar dat hoef je dan toch niet te zeggen. Je moet toch weten dat je daar iemand mee kwetst. En nu kwetst iemand haar en moet ik medelijden met haar hebben... Sorry, maar daar heb ik nu even moeite mee"!

Dan gaat het beeld naar de woonkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 19:44]

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:44:41 #114
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957043
Kelly probeert nu in de badkamer wat opmerkingen over priscella aan ed te ontlokken. Het lukt niet echt en dus schaapt ze nu maar weer dat het r niks meer kan schelen.
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:46:37 #115
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957056
Kelly vertelt nu dat ze sterk is want ze heeft het allemaal doorstaan dat haar nagels eraf waren enzo, dus zo`n opmerking als die van priscella kan ze nu ook wel incasseren .
....in de donkere nacht.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:48:07 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_1957066
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:46 schreef Magics het volgende:
Kelly vertelt nu dat ze sterk is want ze heeft het allemaal doorstaan dat haar nagels eraf waren enzo, dus zo`n opmerking als die van priscella kan ze nu ook wel incasseren .
't is een bikkel hè ?

Ook haar enkel-misère had ze met ferve doorstaan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1957076
Kelly en Ed praten nog even over Pris' opmerking

Kelly: "Als ze het nog een keer zegt verzuip ik haar in het bad. Of in de sauna. Bestel ik twee bussen gas via de butlertelefoon."

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:49:29 #118
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957079
In Spanje vroeg pris zich af hoe Leo eruit zou zien op een branddstapel
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:53:22 #119
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1957111
Ed tegen Kelly in de badkamer :" als ze dat in werkelijkheid had gezegd buiten dit huis dan hadden er allang klappies gevallen"
( nee Ed is een held!?!?(vrouwen slaan!!!!!))
pi_1957262
Kelly gaat haar droomwens waarmaken, ze is voorbereidingen aan het treffen in de badkamer. Schelpje op de rand van het bad, beetje zeewier, alles erop en eraan.

Ze is alleen en voert het ritueel in stilte uit.
De andere streams staan op het arme gedeelte, het gaat over de enige -en ste.

De setting is klaar, ze gaat zich nu omkleden, ze chekt nog is of alles klopt. Hiebij nuttigt ze een blauw zeemeerminnendrankje.

De schubben-bh gaat aan, en glittertjes, het zal nu echt gaan gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door reppaz op 20-10-2001 20:28]

pi_1957396
Kelly is nog steeds aan het tutten
Ze heeft inmiddels haar bh aan
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1957410
Ze heeft der broekje uitgedaan, het is inderdaad een vrouwtje, onee, het is een zeemeerminnetje. TADA!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:37:05 #123
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957422
nu alleen nog de pruik, de staart zit er al aan.
Sandy mocht even komen vertellen dat ze het mooi vond en moest daarna weer vertrekken
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:40:03 #124
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957439
nu moet ze weer komen (Sandy)
Kelly lacht naar zichzelf in de spiegel
....in de donkere nacht.
pi_1957456
Kel voelt zich als die ene uit Astrix en Obelix, Astrix denk ik, ze kijkt veelvuldig in de spiegel, gaat helemaal goed komen.

Stream 2,3 en 4 op een lege arme tuin, we moeten naar Kel kijken?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')