Zo vertelt Sandy dat Priscella in Spanje tegen haar heeft gezegd waar iedereen bij is "zal ik jou is ff lekker beffen". Sandy was hier enorm van geschrokken.
Kelly vraagt wat Priscella precies gezegd heeft tegen Ed in Spanje, maar Sandy zegt dat ze dat niet wil vertellen en dat Kelly dat maar aan Ed zelf moet vragen. Het was erg grof zegt Sandy.
Kelly zegt dat ze het ook niet kan uitstaan dat Priscella Diane een regelteef heeft genoemd. Beide dames vinden haar erg asociaal.
Beide dames verlaten de slaapkamer.....
(Sorry, ik kan het even niet laten
)
Gadverdamme ze gaat gewoon door eerst al die snikkel opmerking en nu dit weer .
Kelly loopt weer weg en gaat ergens in de tuin alleen zitten.
Arm is ontzet van dit gebeuren en vind de opmerking van Precilla echt niet kunnen en vind haar heel gemeen.
Frank grijpt deze mogelijkheid aan om Pascal als captain weer zwart te maken door aan Kelly te vragen wat pascal heeft gedaan als captain in deze situatie en dat hij wel wat meer eraan had mogen doen dan alleen vragen hoe het gaat en zeggen dat ze het wel op hem af mocht reageren.
Tania waarschuwt Kelly dat dit gedrag van Precilla nog veel erger gaat worden en dat het hier niet mee ophoudt.
Kelly is wijs en zegt: "ze mag best wat zeggen, maar pak me dan op mijn persoonlijkheid, op wie ik ben, maar niet op wat ik ben".
Danielle vermoed dat de harde opmerkingen van Priscella een soort van afweerreactie zijn. Diane vind het moeilijk om iemand (Kelly) te troosten die ook over haar roddelt. Diane weet niet wat ze met Kelly aan moet. Het ene moment moet ze me niet en het andere moment zegt ze dat ze van me houdt.
"Ik kan geen medelijden met haar voelen", zegt Diane. "Vanavond zit ze weer met die persoon op de bank te lachen over anderen.. let maar op. Zelf laat ze ook mensen in de stront zakken om een paar minuten later weer te roepen 'ik hou van je' enzo...."
"Het is een soort van afweermechanisme", zegt Danielle. "Ik weet het niet, maar zou kunnen... jij hebt ook een afweermechanisme".
"Maar ik kwets er niemand mee", vult Diane aan. "Ik vind het gewoonmoeilijk iemand te troosten die mij ook pijn heeft gedaan. Ze jengelt mij heen en weer als een jojo. De ene keer maakt ze me af en dan opeens houdt ze weer van me. Ik was donderdag heel verdrietig als ze weg had gemoeten, maar dan gebeuren dit soort dingen weer. We waren heel nauw verbonden in het begin ... maar als er iemand anders bij komt dan zet zij dat blijkbaar heel makkelijk opzij. Toen zij in het begin zei dat ze jou leuker vond dan mij.... dat was ook zoiets.... Ze mag jou best leuker vinden, maar dat hoef je dan toch niet te zeggen. Je moet toch weten dat je daar iemand mee kwetst. En nu kwetst iemand haar en moet ik medelijden met haar hebben... Sorry, maar daar heb ik nu even moeite mee"!
Dan gaat het beeld naar de woonkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 19:44]
quote:'t is een bikkel hè ?
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:46 schreef Magics het volgende:
Kelly vertelt nu dat ze sterk is want ze heeft het allemaal doorstaan dat haar nagels eraf waren enzo, dus zo`n opmerking als die van priscella kan ze nu ook wel incasseren .
Ook haar enkel-misère had ze met ferve doorstaan
Kelly: "Als ze het nog een keer zegt verzuip ik haar in het bad. Of in de sauna. Bestel ik twee bussen gas via de butlertelefoon."
Ze is alleen en voert het ritueel in stilte uit.
De andere streams staan op het arme gedeelte, het gaat over de enige -en ste.
De setting is klaar, ze gaat zich nu omkleden, ze chekt nog is of alles klopt. Hiebij nuttigt ze een blauw zeemeerminnendrankje.
De schubben-bh gaat aan, en glittertjes, het zal nu echt gaan gebeuren.
[Dit bericht is gewijzigd door reppaz op 20-10-2001 20:28]
Stream 2,3 en 4 op een lege arme tuin, we moeten naar Kel kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |