Zolang Edgar Davids nergens anders heeft getekend, hoop ik op een onverwachte move van Ajax (Arie van Eijden en Martin van Geel mogen mij verrassen!) maar als ik het een beetje realistisch bekijk, is de kans slechts zo'n 0,01%...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Nashje het volgende:
Davids komt echt niet meer hoor P0RN0STAR.
Nieuw nummer -> nieuwe shirts -> meer verkoop.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
en toch snap ik Babel niet, als ik hem was had ik gewoon de rest van mijn carriere met nr 49 rondgelopen !
Boeien dat het geen nummer van de 1e 11 is, dat telt toch nergens meer !
En zo maak je jezelf als marketing-ding wat meer herkenbaar !
het zal wel zo zijn dat de spelers (onder invloed van hun zaakwaarnemers) zelf niet tot 2009/2010 willen verlengenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef twi het volgende:
Davids komt niet naar Ajax, natuurlijk. Voor de rest denk ik dat Lindgren bij de groep blijft, en Lobont niet teruggeplaatst wordt naar Jong Ajax maar gewoon wordt verkocht. Wellicht dat Boukhari wordt verhuurd, maar denk dat ook hij gewoon bij de selectie blijft.
Babel heeft zijn contract verlengd. En persoonlijk ben ik daar (natuurlijk) wel blij mee, maar waarom worden al die contracten "maar" tot 2008 verlengt? Babel, Emanuelson, Vermeer en Maduro zijn toch spelers die nog minstens 2 jaar bij Ajax zullen blijven voetballen. Dan zit je tegen die tijd dus weer in dezelfde situatie als nu met De Jong etc.
Maak daar gewoon 2009 of 2010 van, die jongens hebben de potentie, verdienen niet eens zo gigantisch veel dus Ajax kan zich het permitteren, en je bent in elk geval verzekerd van een goede transferprijs, wanneer ze het buitengewoon goed doen en al vroeg zullen worden overgenomen.
die zaakwaarnemers zijn ook niet gekquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef twi het volgende:
Babel heeft zijn contract verlengd. En persoonlijk ben ik daar (natuurlijk) wel blij mee, maar waarom worden al die contracten "maar" tot 2008 verlengt? Babel, Emanuelson, Vermeer en Maduro zijn toch spelers die nog minstens 2 jaar bij Ajax zullen blijven voetballen. Dan zit je tegen die tijd dus weer in dezelfde situatie als nu met De Jong etc.
Maak daar gewoon 2009 of 2010 van, die jongens hebben de potentie, verdienen niet eens zo gigantisch veel dus Ajax kan zich het permitteren, en je bent in elk geval verzekerd van een goede transferprijs, wanneer ze het buitengewoon goed doen en al vroeg zullen worden overgenomen.
deze reactie had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
het zal wel zo zijn dat de spelers (onder invloed van hun zaakwaarnemers) zelf niet tot 2009/2010 willen verlengen
Zo slecht was ie bij Rostock niet eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Nashje het volgende:
Ik vind er weinig aan om te zien hoe Litmanen zo'n mooie carriere verprutst door nu bij clubjes als Hansa Rostock te gaan spelen.
quote:Betis: 'Liever geen Ajax in voorronde van CL'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 15.53u GMT+01.00, Marca)
De technisch directeur van Real Betis, Lorenzo Serra Ferrer, zegt in de Spaanse krant Marca dat zijn club het beste 'grote ploegen als Ajax' maar niet kan treffen.
'Het zou mooi zijn als we de grote ploegen als Monaco, Manchester, Inter Milan en Ajax zouden kunnen ontlopen', aldus Ferrer in het dagblad.
Op 29 juli vindt door de UEFA de loting voor de derde (en laatste) voorronde van de Champions League plaats, dat in augustus over twee wedstrijden wordt afgelegd.
Nee, daar was hij de man die ze bijna nog in de Bundesliga hield, hij speelde fantastisch.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo slecht was ie bij Rostock niet eens.
En ik heb liever geen Betis; komt dat even mooi uitquote:
Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...quote:
Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...
Ik denk dat Harry ons nog gaat verrassen, komend seizoen!![]()
Ook Harry zal niet gehaald zijn om lekker op de bank te gaan zitten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.
Als er iemand moet opzouten is het die pauper van een Mitea wel!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:18 schreef sqlsmurft het volgende:
Babel in de spits en Mitea lekker linksbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |