quote:Betis: 'Liever geen Ajax in voorronde van CL'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 15.53u GMT+01.00, Marca)
De technisch directeur van Real Betis, Lorenzo Serra Ferrer, zegt in de Spaanse krant Marca dat zijn club het beste 'grote ploegen als Ajax' maar niet kan treffen.
'Het zou mooi zijn als we de grote ploegen als Monaco, Manchester, Inter Milan en Ajax zouden kunnen ontlopen', aldus Ferrer in het dagblad.
Op 29 juli vindt door de UEFA de loting voor de derde (en laatste) voorronde van de Champions League plaats, dat in augustus over twee wedstrijden wordt afgelegd.
Nee, daar was hij de man die ze bijna nog in de Bundesliga hield, hij speelde fantastisch.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo slecht was ie bij Rostock niet eens.
En ik heb liever geen Betis; komt dat even mooi uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:53 schreef Nashje het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef S-Two het volgende:
Rosenberg graag voor Harryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...
Ik denk dat Harry ons nog gaat verrassen, komend seizoen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook Harry zal niet gehaald zijn om lekker op de bank te gaan zitten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.
Als er iemand moet opzouten is het die pauper van een Mitea wel!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:18 schreef sqlsmurft het volgende:
Babel in de spits en Mitea lekker linksbuiten.
dan moet ik me dus weer 17 wedstrijden kapot ergeren aan die sukkel..........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat Mitea het dit seizoen nog maar proberen, is het dan niks dan mag hij weg.
Blind zal hem als hij niet presteert wel snel slachtofferen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
dan moet ik me dus weer 17 wedstrijden kapot ergeren aan die sukkel..........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snap ook niet waarom iedereen die Manu alweer aanprijst terwijl niemand'em nog écht aan het werk heeft gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij is het allebei niks, Manuchie in de spits of anders Babel
Ik heb ook wel vertrouwen in hem, alleen tijdens die wedstrijd tegen Barcelona liet hij nog wat weinig zien. Kwam natuurlijk ook vanwege het feit dat hij voortijdig het veld moest verlaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 'm even zien spelen met Barcelona - Ajax. Verder is ie Armeens talent van het jaar, zegt toch wel wat.
Nou ja, fantastisch... Hij had wel een aanloopje nodig voor hij de kwaliteiten van zijn teamgenoten op waarde wist te schatten en andersom. Zoals ze in "Der Kicker" schreven, had Rostock een Jari in de heenronde ook goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, daar was hij de man die ze bijna nog in de Bundesliga hield, hij speelde fantastisch.
Dat laatste zegt me, gezien de kwaliteiten van het Armeense voetbal, niet al te veel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 'm even zien spelen met Barcelona - Ajax. Verder is ie Armeens talent van het jaar, zegt toch wel wat.
Lijkt me niet dat je zomaar Armeens talent van het jaar wordt. Die jongen moet wel talent hebben. Oke, het niveau is wel een stuk lager.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste zegt me, gezien de kwaliteiten van het Armeense voetbal, niet al te veel.
Voorzover ik weet kunnen Rosales en De Ridder niet uit de voeten op de linkerzijde. Dus zij moeten strijden om de rechtsbuiten positie. Ik gun De Ridder die plek wel, ik hoop dat hij in de voorbereiding ook de kans krijgt zich in de basis te spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is een aanval met Babel-De Ridder-Rosales niet wat, met positiewisselingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop