abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:56:01 #211
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_28603269
Helaas kan je daar weinig aan doen. Ze praten op de spelers in.....en de rest is je ook bekend.

Kan Ajax wel zeggen dat het beter voor hem is om tot 2010 te tekenen, maar daar gelooft zo'n speler dan toch niet in. Het is niet zo dat Ajax zich laat piepelen, want dat is gewoon inherent aan het Nederlandse voetbal.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_28608488
quote:
Betis: 'Liever geen Ajax in voorronde van CL'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 15.53u GMT+01.00, Marca)
De technisch directeur van Real Betis, Lorenzo Serra Ferrer, zegt in de Spaanse krant Marca dat zijn club het beste 'grote ploegen als Ajax' maar niet kan treffen.

'Het zou mooi zijn als we de grote ploegen als Monaco, Manchester, Inter Milan en Ajax zouden kunnen ontlopen', aldus Ferrer in het dagblad.

Op 29 juli vindt door de UEFA de loting voor de derde (en laatste) voorronde van de Champions League plaats, dat in augustus over twee wedstrijden wordt afgelegd.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_28608567
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zo slecht was ie bij Rostock niet eens.
Nee, daar was hij de man die ze bijna nog in de Bundesliga hield, hij speelde fantastisch.
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:35:54 #214
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28612108
Jari
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

* Jajong knuffelt zijn foto van jari in t '94/'95 uitshirt
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28616038
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
En ik heb liever geen Betis; komt dat even mooi uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:34:16 #216
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28617642
Ik denk/hoop dat Danny Blind de volgende opstelling gaat hanteren:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 53% gewijzigd door P0RN0STAR op 08-07-2005 11:46:19 ]
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:54:26 #217
82589 S-Two
barba macacu
pi_28618258
Rosenberg graag voor Harry
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:04:35 #218
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28620525
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef S-Two het volgende:
Rosenberg graag voor Harry
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...

Ik denk dat Harry ons nog gaat verrassen, komend seizoen!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:12:12 #219
82589 S-Two
barba macacu
pi_28620868
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...

Ik denk dat Harry ons nog gaat verrassen, komend seizoen!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:16:17 #220
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28620999
Volgens mij is het allebei niks, Manuchie in de spits of anders Babel
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:17:13 #221
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28621042
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.
Ook Harry zal niet gehaald zijn om lekker op de bank te gaan zitten!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar goed, beide hebben nog veel te bewijzen. Ik vind het alleen zo zonde dat onze Griekse vriend al na een half jaar niets meer goed kan doen, terwijl iedere spits na Shota Arveladze aanpassingsproblemen (bijvoorbeeld 4-3-3-systeem) heeft gekend. Zowel Angelos Charisteas als Markus Rosenberg zijn nieuw in dit systeem, dus beide verdienen nog even de tijd...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:18:32 #222
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28621106
Babel in de spits en Mitea lekker linksbuiten.
Hoe staat het eigenlijk met Rosales is die nog geblesseerd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zo ja dan maakt De Ridder een goeie kans om eindelijk eens door te breken !
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:19:29 #223
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28621132
De beste man was niet voor niets pas derde spits bij werder bremen. Het is gewoon een beperkte voetballer die koeman perse wilde hebben.
Houd van een lijntje.
pi_28621253
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:18 schreef sqlsmurft het volgende:
Babel in de spits en Mitea lekker linksbuiten.
Als er iemand moet opzouten is het die pauper van een Mitea wel!!
pi_28621313
Laat Mitea het dit seizoen nog maar proberen, is het dan niks dan mag hij weg.
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:24:43 #226
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28621321
Verdedigend en op het middenveld zit het wel goed bij Ajax. Voorin vind ik het mager, zeker omdat Harry vooralsnog tegenvalt en Rosenberg/Babel moeten bewijzen langere tijd te kunnen presteren. Lukt dat, dan wordt Ajax kampioen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28621415
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat Mitea het dit seizoen nog maar proberen, is het dan niks dan mag hij weg.
dan moet ik me dus weer 17 wedstrijden kapot ergeren aan die sukkel..........
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:28:34 #228
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28621473
Ik denk dat er bij Ajax onder Danny Blind nu veel duidelijkheid is, vergelijkbaar met PSV vorig seizoen...
pi_28622006
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

dan moet ik me dus weer 17 wedstrijden kapot ergeren aan die sukkel..........
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Blind zal hem als hij niet presteert wel snel slachtofferen.
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:54:03 #230
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_28622422
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij is het allebei niks, Manuchie in de spits of anders Babel
Ik snap ook niet waarom iedereen die Manu alweer aanprijst terwijl niemand'em nog écht aan het werk heeft gezien.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:01:13 #231
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28622659
Omdat ik een paar doelpunten van hem heb gezien die zijn talent veraden
Houd van een lijntje.
pi_28622676
Ik heb 'm even zien spelen met Barcelona - Ajax. Verder is ie Armeens talent van het jaar, zegt toch wel wat.
pi_28622741
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 'm even zien spelen met Barcelona - Ajax. Verder is ie Armeens talent van het jaar, zegt toch wel wat.
Ik heb ook wel vertrouwen in hem, alleen tijdens die wedstrijd tegen Barcelona liet hij nog wat weinig zien. Kwam natuurlijk ook vanwege het feit dat hij voortijdig het veld moest verlaten.
pi_28623475
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee, daar was hij de man die ze bijna nog in de Bundesliga hield, hij speelde fantastisch.
Nou ja, fantastisch... Hij had wel een aanloopje nodig voor hij de kwaliteiten van zijn teamgenoten op waarde wist te schatten en andersom. Zoals ze in "Der Kicker" schreven, had Rostock een Jari in de heenronde ook goed kunnen gebruiken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28623498
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Nashje het volgende:
Dat laatste zegt me, gezien de kwaliteiten van het Armeense voetbal, niet al te veel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:04:10 #236
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28624890
als ik vergelijk wat ik van manu en rosenberg heb gezien, zie ik in rosenberg meer een ajax spits.. maar ik denk dat manu talentvoller is.. een echte goalgetter om t zo maar te zeggen.. is misschien ook wel es handig :-)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:10:03 #237
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_28625163
Maar goed dat Ajax deze vriendelijke vriend niet heeft aangtrokken... :

Jansen heeft hartklachten: tot de winterstop out

8/7/2005 14:16

Vitesse moet het in ieder geval tot aan de winterstop stellen zonder Michael Jansen. De 21-jarige verdekampt met hartklachten en zal de komende maanden de nodige onderzoeken ondergaan.
Afgelopen mei, in de wedstrijd tegen Ajax, raakte Jansen enige tijd buiten bewustzijn. Als gevolg daarvan moest hij enkele duels met Jong Oranje en een oefenstage met het Nederlands elftal afzeggen.

Bij uitgebreide onderzoeken naar zijn gezondheid is daarop gebleken dat de linksback van Vitesse aan een hartritmestoornis leidt. In de zomerstop onderging hij al een ingreep aan het hart, die echter niet het gewenste resultaat had.

Er werd na de wedstrijd tegen Ajax gedacht aan een hoofd- of hersenblessure, waar nu blijkt dat het om zijn hartproblemen ging. De verdediger is in ieder geval tot de winterstop niet beschikbaar. Tot die tijd zullen verdere onderzoeken en behandelingen plaatsvinden.

Overigens was Vitesse-Ajax niet de eerste keer dat Jansen buiten bewustzijn raakte. De verdediger raakte tijdens een training twee jaar geleden ook al eens uit het niets buiten westen.

Bron : www.vi.nl
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_28626120
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat laatste zegt me, gezien de kwaliteiten van het Armeense voetbal, niet al te veel.
Lijkt me niet dat je zomaar Armeens talent van het jaar wordt. Die jongen moet wel talent hebben. Oke, het niveau is wel een stuk lager.
pi_28627077
Is een aanval met Babel-De Ridder-Rosales niet wat, met positiewisselingen?
pi_28627170
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is een aanval met Babel-De Ridder-Rosales niet wat, met positiewisselingen?
Voorzover ik weet kunnen Rosales en De Ridder niet uit de voeten op de linkerzijde. Dus zij moeten strijden om de rechtsbuiten positie. Ik gun De Ridder die plek wel, ik hoop dat hij in de voorbereiding ook de kans krijgt zich in de basis te spelen.
Maar Rosales is natuurlijk ook geen verkeerde.

De Ridder - Rosenberg - Babel

Dit lijkt mij wel een geschikte voorhoede, met Babel als een valse linksbuiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop