abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28537194
Btw ik ben wel benieuwd wie hier allemaal een Ajax Seizoenkaartje hebben, ik heb er maandag 1 besteld op vak 425.
  woensdag 6 juli 2005 @ 07:26:36 #142
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_28538725
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Btw ik ben wel benieuwd wie hier allemaal een Ajax Seizoenkaartje hebben, ik heb er maandag 1 besteld op vak 425.
**MELDT..... Vak 127
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_28539141
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 02:10 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Zal wel voor de Alpen cup zijn of iets dergelijks
Alpen cup
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:17:35 #144
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28540906
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 02:05 schreef The_M het volgende:
Topictitel Waar baseer je dat op Kampioenschapsvoorbereiding
Hup, weg jij !
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28541441
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
411 meldt zich....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:53:58 #146
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28541816
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 02:04 schreef Spideyman het volgende:
Pienaar speelt volgend jaar met rugnummer 10 trouwens, maar dat hoeft niet zoveel te zeggen.
Had hij 2 jaar geleden ook, dat nummer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:13:53 #147
55651 JaWi
Shalom.
pi_28542424
Zo even uitkaart regelen .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:27:39 #148
55651 JaWi
Shalom.
pi_28542884
quote:
5/7/2005 - Van der Vaart als ster ontvangen op eerste training HSV
(Gepost door RvN)

Al voor de eerste training stond Rafael van der Vaart dagelijks in de Duitse media. Niet alleen vanwege zijn aanwezigheid in Hamburg de laatste dagen, maar zeker ook vanwege Sylvie. Ze worden ook in Hamburg al vergeleken met de Beckhams. Vandaag werkte hij zijn eerste training af bij HSV. Na afloop was de trainer vol lof over de middenvelder en kreeg hij tijdens de traing veel applaus van het publiek en van medespelers.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_28542917
Toch leuk voor Raffie
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:51:25 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28543653
quote:
5/7/2005 - Van Geel ontkent concrete interesse voor Vlaar
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat Martin van Geel gisteren heeft laten weten dat Ajax inderdaad bij de zaakwaarnemer van Ron Vlaar heeft geïnformeerd naar de jonge AZ-verdediger, zoals VI twee weken geleden meldde. Van Geel ontkende echter dat Ajax probeert Vlaar naar de Arena te halen.
Geen concrete, maar wel interesse dus.
Iets zegt me dat Vlaar aankomend seizoen in de ArenA speelt .
-
pi_28543694
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geen concrete, maar wel interesse dus.
Iets zegt me dat Vlaar aankomend seizoen in de ArenA speelt .
De manier hoe hij reageerde in het Sportjournaal maandag, over de vermeende interesse in Vlaar, zegt mij dat Ajax wel degelijk met Vlaar bezig is.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:54:47 #152
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28543759
quote:
Nieuwe technisch directeur trapt met gerust hart af bij Ajax
Martin van Geel blikvanger Ajax

De specta-culairste aankoop van Ajax bleef gisteren binnen. Dat was technisch directeur Martin van Geel.
Foto ANP

Coach Danny Blind in de regen tijdens de eerste training voor het nieuwe seizoen.

Hij schoof een paar uur na de eerste Ajax-training aan voor zijn officiële presentatie, in de perszaal van de Arena.

Voor de drie nieuwe spelers was de Amsterdamse aanhang gisteren niet massaal uitgelopen. Zo'n 400 toeschouwers zagen live de eerste stappen van Markus Rosenberg, Edgar Manucharyan en Olaf Lindenbergh op het bijveld van de Arena.

Het drietal werd verwelkomd met vuurwerk, een stormachtige regenbui én de warme aanwezigheid van mevrouw Van Schaick, met 107 jaar één van de oudste nog levende Ajax-supporters.
Een loodzware conditietest bleef uit. Trainer Danny Blind koos voor een gevarieerde training, overwegend mét bal. ,,Dat past bij het beeld dat ik van Ajax had'', zei de nieuwe Zweedse spits Markus Rosenberg. ,,Dit is een perfecte leerschool voor een jonge voetballer.''
Rosenberg speelde vorige week zijn laatste wedstrijd voor Malmö FF, dat midden in het seizoen zit. ,,Ik heb vijf dagen vakantie gehad'', aldus de aanvaller, die door Blind specifiek is gehaald als centrumspits. Rosenberg moet in de eerste plaats concurreren met Angelos Charisteas.
,,Markus heeft kwaliteiten die we in de voorste linie nog misten'', aldus Blind. ,,Hij is snel, kopsterk en doelgericht. Ik streef ernaar om in iedere linie zoveel mogelijk kwaliteiten bij elkaar te hebben.''
Omdat alleen Rafael van der Vaart vertrok, heeft Blind zijn selectie nagenoeg compleet. Alleen een linksback ontbreekt nog, de zwaar geblesseerde Maxwell is nog maanden afwezig. ,,Maar we leggen de lat hoog'', aldus Blind. ,,Met Escudé, Lindenbergh en Emanuelson hebben we noodverbanden die goed genoeg zijn. Een linksback is welkom, maar alleen als het ook écht een versterking is.''
De coach vormt sinds afgelopen vrijdag een duo met Van Geel, de man die de lange termijn gaat bewaken bij Ajax. ,,Ik wil dicht bij de staf en de selectie werken'', zegt Van Geel. ,,Dat is niet bemoeizuchtig, maar geeft aan dat ik betrokken ben bij de mensen met wie ik werk.''
De Brabander vertelde over zijn honger en ambitie bij Ajax, maar niet voordat hij nog even achterom had gekeken naar AZ. Daar was Louis van Gaal een paar uur eerder écht begonnen, nota bene Van Geels voorganger als technisch directeur bij Ajax.
,,Inhoudelijk heb ik Louis niet over deze functie gesproken'', aldus Van Geel. ,,Hij heeft me gefeliciteerd en vond het jammer dat onze samenwerking zo snel eindigde. Dat vond ik ook, echt waar. Het liep goed tussen ons de laatste weken, er ontstond iets. Ook dáárom was het een moeilijke beslissing om AZ te verlaten. Ik ben ambitieus, maar geen planner. Toen ik zei dat ik het heel goed naar mijn zin had bij AZ, wás dat ook zo. Maar als Ajax komt, de top in Nederland, moet je een keuze maken. Dat heb ik gedaan. Ik zoek altijd naar mijn eigen plafond.''
Van Geel benadrukte met opgeheven hoofd te zijn vertrokken uit Alkmaar. De directeur schreef al zijn voormalige collega's een brief en door zo'n beetje iedereen werd hij persoonlijk gefeliciteerd. Daarmee is het hoofdstuk AZ afgesloten voor Van Geel, of voorzitter Dirk Scheringa nu nog boos is of niet.
,,Ik laat de club met een gerust hart achter'', aldus Van Geel. ,,Er is iets opgebouwd dat nog jaren meekan. Alle interessante spelers zijn langdurig vastgelegd.'' Op Ron Vlaar na, de jeugdinternational die zo stormachtig doorbrak. De verdediger heeft nog een beginnerscontract bij AZ, maar Van Geel voelt geen morele bezwaren om ooit nog eens in de Alkmaarse vijver te vissen. Of het nu om Vlaar gaat of om een andere speler. ,,Ik doe mijn uiterste best voor de club waar ik werk'', aldus Van Geel.
,,Dat is nu Ajax. We gaan eerst eens rustig evalueren wat deze club nog nodig heeft, op alle terreinen. Daarna bekijken we samen hoe we dat het beste in kunnen vullen. Ik ben een teamworker.''

Bron (Reg)
-
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:00:15 #153
55651 JaWi
Shalom.
pi_28543941
Mooie foto van Blind .

Daggla, hoe lang denk je dat Vlaar nog zou duren dan?
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:01:41 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28543995
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:00 schreef JaWi het volgende:
Mooie foto van Blind .

Geen idee, ik hoop snel.
Ga er wel van uit ook eigenlijk.. Anders ben ik meteen al teleurgesteld in van Geel. .
-
pi_28544011
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:00 schreef JaWi het volgende:
Mooie foto van Blind .

Moeilijk?
Afstand doen van je pc?
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:04:39 #156
55651 JaWi
Shalom.
pi_28544090
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Moeilijk?
Afstand doen van je pc?
Bus van kwart over komt me beter uit. Moeder is weg met de auto .
slettebak [@] gmail.com
pi_28544235
2000 man hebben de eerste training van Ronald Koeman bij Benfica bekeken. Daar scheen de zon wel.

Ronald is uitgekocht, dus hij zal geen Ajacieden meer halen (vermoedelijk).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28544757
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:13 schreef JaWi het volgende:
Zo even uitkaart regelen .
Nu nog?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28546399
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nu nog?
idd, deadline ligt toch op 1 juni?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:15:21 #160
81576 The_M